Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    Komolyan mondom, amilyen jó volt a Bloodborne első fele olyan sz#r a második.
    Az ellenségek kb. exponenciálisan nehezebbek, ami még rendben is lenne ha ügyességen múlna a legyőzésük, de nem. Leecher Warlock-on csak rászaladnak az emberre vagy elkapják a spellel és oda az insight, nem beszélve róla, hogy marha sokat sebeznek. A pályák bejárása a felfedezés helyett a rohanok-hogy-megtaláljam-a-csengettyűs-ribancot-ra fókuszálódik, telerakva abszurd mennyiségű nehéz ellenféllel. Egyértelmű, hogy itt már a játékos pályán való átkergetése volt a cél, csak akkor felesleges ennyi munkát meg felfedezhető dolgot belerakni a zónákba.

    A The One Reborn boss is nem azért nehéz mert sokat sebez vagy olyan attack patternje van, hanem azért mert mindkét végéről tud ütni, közben a hátáról (vagy honnan) meg a csávó egyfolytában szórja a csonthúslevest és nem tudom a kamerát úgy forgatni, hogy minden részét belássam úgyhogy csak két miatyánk között spammelem kicsit az R1-et meg a kört, remélve, hogy nem sebez meg én pedig beviszek egy kis sebzést. :(((

    What I cannot create, I do not understand

Új hozzászólás Aktív témák