- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #128770 üzenetére
Szia,
Tegnap volt előműszakin a szekér és észre vették, hogy olajos alul a motorvédő (ismét ). Körbenéztem a motortérben és olyan, mintha a féltengelytől folyna. Megpróbáltam befotózni. Ott van valami tömítés? Jól érzem, hogy ebből ismét egy váltó szét-össze lesz? (szerencsére még nem telt el az 1 év a felújítás óta, így kell lennie rá garanciának)
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Acheron
őstag
válasz Mágus2 #128770 üzenetére
Passat, esetleg A4 ami ezen a vonalon a legvonzóbb, méretben is kb ez lenne a legjobb. 6 - 10 év közöttieket nézegetek most, 2,5 - 3,5 ársávban - de már nem tudom, mi az, amivel egyáltalán érdemes megnézni. A normál, tervezhető szervizköltségekkel tudok együtt élni (rendszeresen karbantartom az autóimat), de az ismerhető időzített bombákat elkerülném, ha egy mód adódik rá.
Az 1.8T alatt TSI, TFSI értendő?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen