Új hozzászólás Aktív témák

  • Criton

    veterán

    Nos, pár napja említettem itt a problémámat, lehet két napja, lusta vagyok most visszanézni. A lényeg, hogy azóta manual módban használom a váltót, és így az égvilágon semmi probléma nincs. Szerviz még mindig nem talált semmit sem, turbo rendben - de egy éven belül azért legyen cserés, vákum nincs..... váltó is elvileg rendben. Akkor D-ben mi a rákért csinálja a problémát? Persze alapbeállítást nem csináltak. MMC Misivel beszéltem, ő csinálta a tuningot, ő is mondta, hogy mivel megváltozott az alaprendszer, nem ártana újrataníttatni a váltót, főleg, hogy még a gyári beállíátsok alatt vett mindent. VCDS van, kábel is...... hogyan kell alapbeállítást csinálni? Valahogy senki sem akarja megcsinálni :U Viszont ha alapbeállítás után is jelentkezik a probléma D-ben, akkor turbo csere mindenképp - bár nem tudom mi köze, valamint szétszedik a váltót is..... de az meg nem lenne olcsó.......

Új hozzászólás Aktív témák