Új hozzászólás Aktív témák
-
spanyoll
addikt
Ha egy külföldiás csomagom fennakad a vámon, akkor mi a folyamat?
Küldenek üzenetet, hogy fizessem be a gubát és akkor kapom csak meg amit rendeltem, vagy amikor átvenném akkor vasalják be rajtam az áfát, vagy mi a menete annak ha navos barátaim aszongyák, hogy hát biza ezt a csomagot fölözzük le?"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Studi
addikt
válasz spanyoll #69402 üzenetére
Nekem egy ilyen volt, kaptam egy levelet (postait... :-(), hogy nyilatkozzam, mi van a csomagban, és mennyit ér. Azt már szkennelve, e-mailben megküldem nekik, majd jött egy értesítés a lokál postától, hogy külföldi csomagom érkezett, hozzak menjek érte, és hozzak magammal X (ÁFA és kezelési költség volt, utóbbi 2500 akkoriban, ma már 3000) pénzt.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz spanyoll #69402 üzenetére
postaimport@posta.hu - asszem, guglizd ki a pontos címet
paypalról, webbank, rendelős oldalról screenshot beküldés, tárgynak a TN, semmi más
mailban közlése a fentieknek, és aláírás, posta cím - ahova a pakkot kérted.
kicsit leegyszerűsíti+gyorsít, mert mindig nézik munkaidőben.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
spanyoll
addikt
Köszi Urak a tippeket, így járok majd el.
Egyelőre nem akadt fent a hétköznapi értelemben; simán csak megérkezett oda. Várok 1-2 napot, hogy történik-e valami, lelkesen nézem a TN-t, aztán ha annyi idő alatt se jön ki onnan, akkor intézkedek."Super perfundo on the early eve of your day."
-
*Ropi*
félisten
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
#31733248
törölt tag
Késő őszi motoros élmények...
Ma is robogóval jöttem haza (háztól házig 20 km), holnap reggel, amikor indulok itt a Google szerint 1 fok lesz. Ehhez képest meglepően vidám a dolog, hazafelé sem volt gondom a hideggel. Az első plexi gyakorlatilag teljes szélárnyékot ad a felsőtestemnek, a 190-et verő magasságommal is. Annyira, hogy még nyitott sisakban motorozva sem fagyott le az arcom. Kézzsákra sem volt szükségem (béléses túrakesztyűvel, van markolatvédőm és markolatfűtésem is), tényleg nem fáztam egy picit sem (ing, vékony pulóver, thermo béléses hálós dzseki, láthatósági széldzseki). Őszintén szólva sokkal keményebb élményre számítottam. Bónuszként kb. 35 percet nyertem hazafelé.
-
gorgo
őstag
válasz #31733248 #69411 üzenetére
Végre egy motoros, aki talán tud segíteni.
No, az a szitu hogy télen a szívódízelem baromira lassan melegszik, kb. megtettem a hazaút 70%-át mire langyosat fúj (nem meleget!). Ezalatt még kesztyűben is lefagy a kezem...
Létezik olyan kesztyű ami fűthető, mondjuk szivargyújtóról táplálva? Motorra csak van valami, a markolatfűtésen/zsákon túl is...Ropi: azért az durva élmény lenne, ha ott is 7 fok alá esne a hőmérséklet . Vagy ez ilyen beépített síkosságmentesítős gumi?
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
mikrofon
veterán
nekem bundás neoprén kézmelegítőm (muffom) volt, szél és vízálló változat. Én kb. nulla fokig motoroztam, és bőven elég volt egy vékony kesztyűvel is...
Bár ezt elég nehezen fogod autóra szerelni
[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
veterán
Kicsit off kicsit on:
Ezeknél a külföldi fotós szürkeimportos boltoknál szokott fekete pénteki akció lenni?
Fekete pénteki akciók objektív témában hol érdemes nézni?[ Szerkesztve ]
-
spanyoll
addikt
Tervezem a jövő évi közlekedésem (ez nálam mindig ilyen világmegváltó magvas gondolkozást eredményez), ehhez kéne a segítségetek.
Idáig éveken át bkv-ztam ami jól kiszolgált, rendben volt. Amióta a peremvidéken lakom ÉS már diák sem vagyok azóta ezt hanyagolom, így lett a kocsival a budira is megoldás. Bringázni viszont mindig is imádtam, a belvárosban is tök jól elvoltam és békében + harmóniában éltem a legszőrösebb talpú taxissal is.
A városba' bejutni viszont bringával nekem túl sportos dolog, nem nagyon akarnék napi 20km+t tekerni ha meg akarok inni a haverokkal tavasszal egy teát.A kérdés tehát a következő: XVIII. kerből kiindulva az Üllői vonalán kb hol van a belvároshoz legközelebbi INGYENES P+R (vagy legalábbis akként funkcionáló terület, legyen az lakótelep, nyilvános parkoló, bármi), ahol jól ott tudom hagyni a kocsit és a maradék pár kilómétert megtenni a géplovamon?
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz spanyoll #69418 üzenetére
a bérleted jó a vonatra is, Pestlőrinc, Kispest, Köki állomások közül melyik van közel? (Kökiről meg félóránként tudsz menni kelenföldre-délibe, utóbbi pár perccel gyorsabb, és jóval komfortosabb mint a metró)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
spanyoll
addikt
válasz Mr.Csizmás #69419 üzenetére
A bérletem nem jó semmire mert nincs bérletem és alapvetően nem is tervezek venni. A tömegközlekedés az utóbbi időben sehogy sem a barátom úgyhogy annyira elhatárolódnék tőle amennyire csak megoldható.
Ezért járok most kocsival csak, de pont azt akarnám kihasználni majd jövőre, amikor már megint emberi idő van, hogy van egy bringám ami befér a csomagtartóba, meg van egy egész tűrhetően bringázható városunk."Super perfundo on the early eve of your day."
-
MODERÁTOR
válasz Mr.Csizmás #69423 üzenetére
Láttál már nem lyukas WC ülőkét? Hát ha nem lyukas, akkor gyakorlatilag összeszarod magad ha ráülsz
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz spanyoll #69420 üzenetére
közlekedés az hatványozottan ilyen:
- veszel bérletet
- veszel autót + tankolod + bent a célnál jattolsz a parkolásért
- veszel bicajt és veszélyezteted a testi épségedet, és tüdődetfentiek tetszés szerinti mátrixban kombinálva. (mint bkv-s balesetis, az utolsó pontot nem ajánlanám senkinek)
(#69424) crey ennyire nem gondoltam tovább a példát
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
spanyoll
addikt
válasz Mr.Csizmás #69426 üzenetére
Dejszen ez baromság kérem. Tudom, hogy nincs sok P+R és nem jutott el a városvezetés agyáig, hogy ebből tök szép pénzeket levasalhatnának. DE...
De attól még valami csak lehetne. BKV-zni semmi kedvem, mert télen rámrohad a ruha, nyáron meg dörgölőzhetek az izzadt csövesekhez és végeredményképpen sokszor nem vagyok gyorsabb mint a kényelmes, csövesmentes autóval. Autó fenntartása elég magában, de pont ez lenne a lényeg, hogy tehermentesítsük a belvárost a sok parkolni kívánó és egyesben pöfögő autótól és mindenki akinek a testi adottságai ezt lehetővé teszik a körúton belül sétáljon / tömegközlekedjen / bringázzon / rollerezzen.
Tudom, utópisztikus baromság, de akkor is.
Anno amikor a Kálvinon laktam akkor se kocsi nem hiányzott, se a bérletem nem használtam, mert ami kellett az gyalog / bringatávolságra volt. Miért nem lenne egyszerűbb eljuttatni a sok külkerületi parasztot a belvárosig, onnan meg lehetőséget biztosítani erre amit leírtam?
Egyszerre lettem most szomorú és dühös[ Szerkesztve ]
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
MODERÁTOR
válasz spanyoll #69427 üzenetére
Ez kb. az elmúlt 25 év egyik legnagyobb problémája Budapesten, amit láthatóan senki nem akar meglépni. Ugyanis ez fáj, politikailag. Vannak emberek, akiknek annyira a seggéhez ragadt az autó, hogy amit te mondasz, azt képtelenség véghezvinni. Mert ha már ki kell szállnia, és sétálnia 100 métert, már csavargónak minősíti önmagát, és inkább visszaül.
A forgalom pedig csak nő és nő, egyre több lesz a dugó, és a vergődés. Mert nincsenek meg a jó P+R parkolók, és nincs mellé olyan szintre fejlesztve a tömegközlekedés, hogy a városba ingázóknak vagy a peremkerületekből indulóknak megérje kiszállni az autóból. Inkább elpöfög, mert azt kényelmesen teszi, tisztaságban, és nem szignifikánsan lassabb (sőt) mint a tömegközlekedés.
Itt az általam emlegetett Káposztásmegyer esete. Dunakeszi, Fót, Veresegyház, Göd, Vác... szinte az összes településen lakó munkaképes ember Budapestre jár be dolgozni. Vagy a 2-esen jönnek be (vagy M2), vagy a Külső Szilágyi felé slisszolnak el. Több tízezren. Itt Káposztásmegyeren ha meglenne a metró, össze lenne kötve a vasúttal a Megyeri úton, lenne egy nagy P+R kialakítva, akkor a komplett észak-pesti közlekedést a Nyugati vonaláig letudtuk volna, mert az a rengeteg autós, aki reggel nem akar a dugóban pöfögni, inkább letenné a kocsit, és használná a kötött pályás megoldást .Metróval 25 perc lehetne a Nyugati, mondjuk 50 Kőbánya, vonattal 16 perc a komplett út.
De persze ez nincs, mert fontosabb a várba költöztetni a királyt, fontosabb a városligetet szétkúrni, fontosabb vizes vb-ket rendezni, meg stadionokat építeni, mint hogy európai módon lehessen végre a peremkerületekben is közlekedni, és nem csak a körúton belül, a 4-6-os vonalán.
Békásmegyernek az a szerencséje, hogy ott a HÉV, ami valamelyest helyettesíti a metrót, de az is rohadásig zsúfolt, de legalább annyira nem is gyors, és a már nem tudnak 2 percnél gyorsabb követési távolságot beállítani. Egyrészt mert ha be van akkor aztán abszolút megbénul a Pomáz és Budakalász felé vezető útvonal, másrészt a biztosító berendezések nem bírják.
Rákospalota felé ha meglenne a 4-es metró szakasz építve, lehet hogy tényleg alternatíva lenne az utazó közönségnek a 7/8-as buszcsalád helyett, és még használva is lenne. De jelenleg nem az, mert pont ami miatt tervezték, azt a problémát nem oldja meg. Mert ha már valaki felszállt a 8E-re Palotán, az tuti biztos hogy nem száll le azért a Keletinél, hogy átverekedje magát az aluljárón és a tömegen, majd várja a metrót.
Soroljam még a példákat? Annyira nincs tömegközlekedés fejlesztési koncepció ebben a városban, hogy az már fáj. Tarlós meg mást nem csinál, csak brummog egy sort, hogy ha valaki azt meri mondani, hogy tömegközlekedést kellene priorizálni, majd az orra alatt elmormol egy "de az autósok" mondatot.
Bezzeg amikor az X+N-edik adónemet vetik ki az autósokra, akkor nem morog miatta, mert neki mit se számít, cégessel jár.
Ez a faszi ebből áll. De amúgy Ő is egy tipikus véglény, és ha ki kell szállni az állami autóból, már szédül a betonon basszus.Pedig nagyon jó lenne, ha olyan rendszerünk lenne mint Amszterdamban. A belvárosba tömegközlekedés, taxi, autó csak engedéllyel. Máris élhetők lennének a belső területek, meg mondjuk fele akkora forgalom sem lenne a belvárosban, és a körúton.
Ja és ott van tipikusan P+R jegy és P+R bérlet a tömegközlekedésre. Ha azt veszed, a parkolásod benne van az árban. Surprise.
szerk.: megjegyzem te is az olcsó alternatívát keresed, vagy az ingyeneset, és nem vagy egyedül. Viszont a P+R hiánya azt is jelenti, hogy olyan helyek területek, amik esetleg már most valamilyen közlekedési csomópont környékén vannak, teljesen ellehetetlenülnek, mert autósok százai keresnek parkoló helyet pl. Újpest Központ körül. Szerinted hogy néznek ki azok az utcák? Vagy mondhatnám a Móricz környékét.
Nem beszélve arról, hogy itt a saját környezetemben, miután mindenkinek már két autó kell a munkába járáshoz, így szó szerint zsúfolásig teltek a lakótelep parkolói. Nem az ingázók, hanem az itt lakók által. Mi is azt tervezzük Csillával, hogy veszünk egy nagy autót nekem, amivel amúgy közlekedünk, és ha megcsinálja a jogsit veszünk neki is egy picit, amivel dolgozni járhat, mert más a munkánk, más a munkabeosztásunk, a bioritmusunk, etc. Máshogy nem megy. És Ő is egy életre megutálta a BKV-t.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Studi
addikt
válasz spanyoll #69422 üzenetére
Komolyra fordítva a szót: ha jól sejtem úgy van, hogy Köki Terminál 200 az első 4 óra, utána 200/óra. A P+R parkoló pedig 350/nap (ennek is van fedett része az épület alatt! ). Shopmark (korábban Europark) 2 óra ingyen, aztán 350/nap. Lehet kalkulálni, hogy aznapra melyik éri meg.
Ez még egy viszonylag normális lehetőség a többi irányhoz képest, ha addig meg tudod oldani a bejutást. -
t_a_m_a_s
őstag
válasz spanyoll #69418 üzenetére
Nem tudom meddig akarsz bemenni. Én a Villám utcába szoktam menni partner céghez, az a környék ingyenes. És szerintem kurva sokan használják P+R-re, mert mostanában nem nagyon van hely... Esetleg Népliget, Planetárium környéke? Mondom ezt vidékiként.
Holnap majd jól beletépünk...
-
Studi
addikt
És kb 25 éve lett elb@szva az egész amúgy. Amikor elkezdtek a plazák települni, akkor kellett volna nekik azt mondani, hogy a vásárlásra szánt alapterületed háromszorosa méretű parkolót építesz mellé, és adod a parkolást buszjegy áron. Biztos sírtak volna a kivitelezők, de megcsinálták volna. Lehet, hogy Bp szinten 3-al kevesebb plaza lenne most, de az nem feltétlen baj.
-
j.bravo
addikt
EuroparkShopmarkban rég jártam, de a Köki Terminál szerintem is elég reális alternatíva; magam is használtam már ilyesmire. Ha nem kell mindennap, akkor egy-egy ilyen bemegyünk teázni, mozizni, akármit csinálni a belvárosba mókára teljesen vállalható, a díja kibírható.Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz j.bravo #69434 üzenetére
Szakik, melyik laptopnak van értelmesebb kijelzője az alábbi kettőből? Vagy ha valami más okból ajánlottabb az egyik, mint a másik, akkor mi az?
Más opció nincs, munkahelyen most jött el a frissítés ideje, Lenovo T440 volt eddig, és ebből a kettőből választhatok. A Dell a default.Dell Latitude 5480 W/14" Screen
8GB Memory/256GB SSD/i5HP EliteBook 840 w/ 14" Screen
8GB Memory/256GB SSD/i5szerk: ja, esetleg, esetleg ezek, de ezeket jó eséllyel visszadobják mert pár tucat dollárral többe kerülnek:
Dell Latitude E7280 w/ 12.5" Screen
8GB Memory/256GB SSD/i5HP EliteBook 820 w/ 12" Screen
8GB Memory/256GB SSD/i5[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Mercutio_
félisten
Nem idén október?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Studi
addikt
válasz Mercutio_ #69438 üzenetére
Akkor tavaly még csak fenyegettek.
Amúgy jogos, pont azon a területen parkoltunk sokat a Heim Pálnál, és bár esténként jártam én csak be, de nem láttam órákat. Aztán idén valamikor kicsit átrendezték az Elnök utcát, gondolom az már a parkolás előkészítése volt.
-
Mercutio_
félisten
Előfizetői tartalom
Tisztelt, Felhasználónk! Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, lépjen be a jobb oldali űrlapon, ellenkező esetben olvassa el tájékoztatónkat értéknövelt szolgáltatásainkról.Lehetősége van emelt díjas SMS küldésével is hozzáférni a tartalomhoz.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Mercutio_ #69438 üzenetére
most októberben gereblyézték át, amikor átruccantál hozzám, asszem mutattam is a szembeparton az Orczyn az új parkolóórát.
(#69442) Mercutio_ na látod ezért kellene innom tölgyes célzóvizet...megint nem figyelek
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mercutio_
félisten
válasz Mr.Csizmás #69441 üzenetére
Tom, ezért linkeltem a cikket.
De előtte is buzgók voltak a közteresek, ha rossz helyen, vagy irányban parkolták jött a kerékbilincs.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
spanyoll
addikt
Oké, megértem én ezt amit írsz, de mondom, hozna nekik is pénzt. Lehetne mutyizni haverokkal akik lebetonoznák a sok parlagon álló területet / parkolóházat csinálnak az elhagyatott házakból, utána meg behúznák mondjuk a napi 500huf/kocsi árat ami win-win és folyamatosan kapnák a pénzt.
Olcsó alatt pedig ezt értettem, hogy kb 500/nap, ingyen én sem várom el feltétlenül, az csak praktikum lenne egy utópisztikus világban. Bármi ami nem óránként 470ft, plusz parkoló keresés és keringés és szívás a belvárosban.@Studi: Kökitől jövök kb, annak értelme nem lenne, Epark valamennyit segít, de onnan még mindig egy erős 5km csak a Corvin és akkor telibe az Üllőin jöttem, nem is mellékutcákban. A cél az lenne, hogy a körút környékén találni valamit.
De lehet, hogy rendszeresítem a Corvin plázát, mert ott első óra ingyenes, utána óránként 250. Még mindig barátibb, mint a belváros, cserébe normális helyen áll a kocsi és minden közel van."Super perfundo on the early eve of your day."
-
MODERÁTOR
válasz spanyoll #69443 üzenetére
Az a baj, hogy rámondani hogy 500 Ft/nap az még lehet hogy ráfizetéses is akárkinek. Mert ha már parkoló, akkor elvárod hogy őrzött legyen az őröket legalább két műszakban fizetni kell. Azért néha rendbe is kellene tenni, azért jó volna ha valami fűtés lenne ha parkolóházról beszélgetünk, tűzbiztonsági szempontból meg kell felelnie, ki kell építeni egy beléptető rendszert, kártya terminálos fizetést, ha van kártya elfogadás, akkor annak is van havi díja a bank felé, világítással kell felszerelni, annak is van rezsije...
Sajnos nem üzemeltettem még soha parkolóházat, így nem tudom azt mondani, hogy gazdaságos-e. De azt is meg kell mellette jegyeznem, hogy a befektető, ha befektet egy parkolóház építésébe, akkor Ő záros határ időn belül szeretne megtérülést látni. Nem 30 év múlva. Szóval az sem mindegy, hogy mennyi idő alatt termeli vissza a ráköltött pénzt.
A bevásárló központok parkolóival meg nem igazán érdemes az ilyet összehasonlítani, mert ott a parkoló/mélygarázs egy hozzáadott plusz szolgáltatás, mert úgy is odatolod a pofád mozizni, vásárolni, zabálni, szóval életben tartod azokat az üzleteket, akik kőkemény százezreket fizetnek az üzlethelyiség bérlésért.
Újabb problémát vet fel az is, hogy a belvárosban a telkek túlságosan értékesek, hogy parkolót vagy mélygarázst építsenek tonna számra. Jó, persze van rá példa hogy valaki épít, de inkább lesz belőle lakóház, irodaház vagy üzlethelyiség, mert egyszerűen nem éri meg a területre csak autókat parkoltatni, az előbbi három megtérülési ideje viszont jelentősen gyorsabb.
A megoldás továbbra is három dologból áll: kötött pályás közlekedés drasztikus fejlesztése, az elővárosi vonatok, HÉV, metró, villamos vonalak egy szervezetbe való szervezése, a járatok összehangolása és átalakítása, hogy érdemben tempósan tudjanak közlekedni (lásd S-Bahn például, és ne úgy mint a 3-as villamos, hogy a Nagy Lajos Király útján 100 méterenként van megállója), a külvárosokban drasztikus nagy területű P+R építés, a városközpontban pedig a dugó-díj bevezetése.
De a hármat együtt kell megcsinálni, külön-külön szart sem érnek, vagy kontraproduktívak, esetleg nem megtérülő beruházások. Segít-ez az agymenés amit ideszórtam neked jövő ilyenkor akár egy picit is? Sajnos semmit. De ez van, szegény ember vízzel főz, a szingli meg kézzel nőz.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
spanyoll
addikt
Nem segít, de legalább kiírtad magadból a dühödet. Az már valami.
Amúgy amiket leírtál abból majd jól bevezetik a dugódíjat, mert jöjjön má be még egy kis pénz, aztán oldja meg a paraszt a közlekedést ahogy akarja.
No mindegy, akkor marad az hogy vagy kocsi vagy bringa. Vagy befizetek 50K-ért egy öreg robogóra, azzal a dugót is kiküszöbölöm, a parkolást is megoldottam és winwin"Super perfundo on the early eve of your day."
-
mikrofon
veterán
Szerintem ezt onnan kell megközelíteni, hogy a parkolás és munkába járás megoldása sosem veszteséges!!! mert a GDP növekedéséből térül meg.... Ha az emberek könnyebben jutnak munkába és haza, akkor növekszik a munkamorál és a hatékonyság.... Ami meg ugye jó mindenkinek.....
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #69435 üzenetére
mindkettőbe kb ugyanazokat a paneleket szerelik, a fullhdsak már nem annyira fosok, de asszem alapból azok sem ips-esek. a dell nehezebb, elvileg alacsonyabb kategóriás (probook 6xx széria lenne az egyenes ági konkurense inkább), nincs rajta usb-c, de talán strapabíróbb, masszívabb és jobb billentyűzetű gép.
mivel nem túl markánsak az eltérések, azt válaszd, ami jobban tetszik12,5"-ost nem kérnék, az túl pici.
-
Byk01
senior tag
válasz spanyoll #69445 üzenetére
Nem ismerem a telítettségét, meg kicsit ki is esik első látásra az útvonalból, de még a Lurdynál levő parkoló jöhet szóba (az első 3 óra ingyenes, utána 200 HUF/h).
Amúgy meg a rendszeres bringázás a legjobb megoldás, mert idővel meg sem érzed azt a távolságot a belvárosig, és nem is lesz feltétlenül lassabb (én pl. Pestszentlőrinc-Árpád híd viszonylatban kb 5 perccel voltam lassabb, mint bkv-val. Autóval csak a délutáni közlekedésről van infóm, az volt a leglassabb a több mint egy órájával)
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Balinov
félisten
Sracok, ez az olco 4k kamera, 2 akksival, kiscsillio kieggel meger durvan 40€-t?
1080p/60fps lenne a fo cel, 4k kijelzo hijan.
[ Szerkesztve ]
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gyúrósok ide!
- Router gondok
- Vírusirtó topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen