Új hozzászólás Aktív témák
-
net91
senior tag
Milyen típusú kártya?
[ Szerkesztve ]
Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a
-
kicsako
őstag
Hogy jön az OTP ahhoz, hogy letiltja a bankkártyámat szó nélkül?
Persze értem, hibás chip, nem kezelik az új terminálok, de legalább egy k*sz*tt sms-t illene küldeni nem?TLDR: A régi chipes kártyákat amiket nem olvasnak az új bankkártya terminálok, azokat mind letiltották Nov 30-al. Sem SMS, sem pedig levél nem jött az esetről, telefonban közölték amikor hívtam őket hogy wtf van már..
-
adamch4
tag
válasz kicsako #8352 üzenetére
Ugyanebben a cipőben járok, ezért is kellene a tavaszi kártyakiküldő levél tartalma, lásd #8350
Ma tettem panaszt, ezután küldtek SMS-t és rendszerüzenetet, hogy 11.30-tól nem használható a kártya
Igen ám, viszont én tavasszal felhívtam őket és akkor megnyugtattak, hogy amennyiben nem szeretném aktiválni az új kártyát, nincs semmi teendőm - használjam a régit. Holnap kikérem ezt a hangfelvételt is.
Amúgy véleményem szerintem kamu, hogy nem működne az érintéses fizetés és ezért a csere. Egyrészt soha nem volt vele problémám, másrészt szerintem egy security hiba miatt kérhette a cserét a MasterCard.Ahol nincs alternatíva, ott az igazságból hiányzik valami.
-
sirdond
őstag
Na, látom nem csak nálam volt gond akkor. Semmi levelet nem kaptam korábban, se új kártyát semmikor, erre ma jött az üzenet, hogy letiltották a mostanit. Ok???
Nálam ez megér bankváltást.Ja és vicces, múlt héten pont néztem a kártya adatokat, mert utaltam a virtuális kártyára egy netes vásárláshoz. Semmilyen új kártya info nem volt. Ma meg ott vannak egy teljesen új kártya adatai, a régi meg sehol.
[ Szerkesztve ]
-
kicsako
őstag
válasz adamch4 #8353 üzenetére
Az érintéses fizetés valóban nem működik az új terminálokon, Penny-ben mindig be kell dugnom a kasszás lányoknak
Holnap kézhez kapom édesapáméktól a levél teljes tartalmát, bankkártyával együtt, szóval majd megnézem mit írnak benne pontosan. Azt már tudom, hogy elvileg benne van az aktiválási határidő, ami Szept 30. Viszont telefonos appból engedte aktiválni.. holnap kiderül.
Nem tudom mi zajlik az OTP-nél, de próbáltam őket újra hívni, hogy erősítsék meg a kártya aktiválását, de 1 óra után sem kapcsoltak senkit. Online chaten is fél órája várok arra, hogy valaki foglalkozzon velem
-
adamch4
tag
válasz kicsako #8355 üzenetére
én ma aktiváltam netbankban a tavasszal kapott új kártyát, fizettem is már vele, flottul ment.
Ma amúgy reggel fél órát vártam a vonalban, mire kapcsoltak; az ügyintézés újabb fél óra volt.
Feltudnád majd tenni a levelet kitakarva stb?Ahol nincs alternatíva, ott az igazságból hiányzik valami.
-
adamch4
tag
válasz sirdond #8354 üzenetére
Azért az nekem is fura volt, hogy ma küldték ki az értesítést, holott már tegnap letiltották.
Az én kronológiám:
09:45-kor rögzítették a panaszomat
17:35-kor érkezett az SMS
Illetve szintén mai dátummal megjelent egy rendszerüzenet Rendkívüli kártyacsere tárggyal.
Véletlen volna? Lehet csak ma vették észre, miután - az enyémmel együtt - beérkezett pár panasz hozzájuk?Ahol nincs alternatíva, ott az igazságból hiányzik valami.
-
viktorhu
veterán
válasz emeritus #8303 üzenetére
Na volt alkalmam kipróbálni, egy Revolut feltöltési kísérlet, amíg a Lidl-ben sorban álltam, és én is végre megkaptam, hogy engedélyezzem a tranzakciót. (És igen, aktív a regisztrációkezelés.)
- Engedélyezzem a tranzakciót oldal megjelenik
- Nincs push üzenet
- Megnyitottam a Smartbankot, beléptem ujjlenyomattal, belementem a tranzakciók engedélyezésébe, kiválasztottam a kártyát, és ott volt az engedélyezendő tranzakció. Rámentem az engedélyezésre, kiírta, hogy tranzakció sikertelen.Már otthon voltam, amikor a push üzenet is megérkezett a Smartbankból, természetesen akkor már nem is volt mit jóváhagyni.
-
-
sirdond
őstag
válasz adamch4 #8357 üzenetére
Beszéltem velük telefonon. Természetesen nem az ő hibájuk, hogy nem kaptam meg a kártyát. Mint,ahogy az sem, hogy nem küldtek előtte értesítést, hogy le fogják tiltani.
Ja és az is teljesen rendben van, hogy minderről utólag tájékoztatnak egyetlen semmitmondó mondatban és ha nem nézek fórumokat nem is tudom, hogy nem működik a kártyám, amíg be nem sülök valami vásárlásnál. Rendesek na -
MrPeekaboo
senior tag
Most nagyon pörög ez a tájékoztatás nélküli kártyaletiltós dolog, de nem igazán világos még mindig nekem. Ez csak azokat érinti, akik panaszt tettek korábban, hogy néhány terminálnál nem tudnak Paypass-szal vagy chip-pel fizetni?
-
adamch4
tag
válasz MrPeekaboo #8365 üzenetére
Nem. A bank kérdés nélkül kiküldte a felhasználóknak az új kártyát tavasszal, sokan nem is értették, miért. A levélben nem írta azt, hogy kötelező lenne a csere és hogy a régit deaktiválják majd. Emiatt, aki mégsem cserélte le, azt hétfőn meglepetés érte, hogy nem tud fizetni a kártyájával. Legalábbis én így jártam, ráadásul tavasszal fel is hívtam őket, akkor azt mondták, hogy nem kötelező váltanom az újra.
[ Szerkesztve ]
Ahol nincs alternatíva, ott az igazságból hiányzik valami.
-
viktorhu
veterán
válasz emeritus #8359 üzenetére
Csak a miui + android 10 kombóra tudok gondolni, ma ugyanezt anyu telefonján is eljátszottuk (revolut feltöltés), ugyanúgy nem volt push üzenet, csak belépés, menüpont kikeresése, kártya kiválasztása, tranzakció kiválasztása, engedélyezés. Amíg itt volt nálunk anyu, nem is jött elő a push üzenet utólag sem.
Ráadásul meg is volt nyitva a háttérben a telefonon a smartbank app, már lejárt belépéssel.
-
emeritus
tag
válasz viktorhu #8370 üzenetére
Szerintem időben előrehaladva rendeződnie kell a helyzetnek. Ma több, nagyban hasonló ügylet kapcsán is eltérő kártyakezelést tapasztaltam a bank részéről, mindamellett 30 mp sem volt a legbonyolultabb aktus. Topup kód nélkül pár mp, jóváhagyás appban pár 10 mp.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
Tyca
senior tag
válasz pube111 #8369 üzenetére
Szia, nálam ugyanez a helyzet. Tippem szerint "nem gyári" rom (és/vagy nyitott bootloader) esetén dobja ezt az üzenetet. Írtam a play áruházba, hogy wtf, átmegy a telóm a safetynet ellenőrző alkalmazásokon, akkor mégis miért nem indul el a progi, de szerintük ez így oké.
A régi smartbank csak a root-ra érzékeny, de azt meg ugye el lehet rejteni előle másik progival, szóval azt át lehet verni, ezt az újat sajnos nem.[ Szerkesztve ]
-
pube111
senior tag
-
Tyca
senior tag
válasz pube111 #8373 üzenetére
Én viszont nem értem a kifogásukat, mert:
1. Konkrétan nem igaz amit kiírnak, tölts le egy safetynet check-ert, és nézd meg mit ír ki, szerintem át fog rajta menni a telód, az enyém átmegy.
2. százszor jobban megbízom egy főzött romban, ha bankolásról van szó, ami opensource és nincs benne semmi bloatware, mint mondjuk egy kínai teló firmware-jében, amin ki tudja milyen kémprogramok futnak gyárilag
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok!
Van egy OTP smart tarifacsomagom, amihez tartozik egy main kártya (ez van bedigitalizálva az Apple pay-re illetve ugye veszek fel vele pénzt automatából.
Mellette pedig egy virtuális kártya internetes fizetésekre. Ha ezzel fizetek neten, már jön az app értesítés, és jóvá kell hagynom a kifizetést, király, biztonságosnak érzem.Mondom kipróbálom a main kártyát, kifizettem egyik telekomos számlám (20+ ezer), beírtam a kártya adatokat, minden további nélkül le is szippantotta, semmit nem kellett leellenőriznem, igazolnom, stb...
Tehát akkor simán ha elloják a napi limit erejéig azt vesznek, amit akarnak? Nyilván be van Apple payre digitalizálva, de nálam van a fizikai kártya is, ha valami b*sz lenne, vagy pénzt kell felvennem (nem tudom, kártya nélkül lehet-e).
Ennek nem lehet beállítani egy ellenőrzést,/jóváhagyást,ha úgy fizetek vele, hogy beírom a kártya adatait, mint a virtuális kártyánál?
-
KicsiRegő
tag
válasz icecave #8375 üzenetére
Ez az egész teljesen független attól, hogy milyen kártya, és milyen számlacsomag, sőt az se mindegy, hogy hol vásároltál online.
A kétfaktoros azonosítás január 1-től lesz kötelező, és csak EU-n belül, de számtalan kivétel van, amikor nem fog kellene a plusz hitelesítés. A bankok bizonyos esetekben az e-kereskedők számára felmentést adhatnak az erős ügyfél-hitelesítés alól. Ilyen eset lehet, ha alacsony összegű tranzakcióról van szó, illetve, ha a kártyakibocsátó bank biztonsági szempontjai alapján megbízhatónak tartja a tranzakciót (pl. rendszeres vásárlás az adott kereskedőtől vagy ha a fizetési szolgáltató tranzakció elemzési rendszere már biztonságosnak találta azt).
Szóval ez a biztonság érzet a plusz egy lépéssel továbbra sem lesz mindig meg.
Peter.70#8377 elvileg minden limitmódosítás 24 Ft, de lehet ez csomagonként eltér -
nagyúr
A fizikai kártyámmal fizettem most online számlát telekomost a Telekom appban. Viszont a beállításokban nincs és nem is lehet virtuális egyenleget állítani mint a net kártyán. A napi vásárlási limitet igen, akkor ezt is ahhoz számolja (mármint a telekomos appban a számla fizetést)?
-
nagyúr
-
kicsako
őstag
válasz adamch4 #8380 üzenetére
Ez a kettő jött a levéllel. Nem képként rakom be mert elég nagy méretűek.
https://ibb.co/mzVPnhs
https://ibb.co/VxcX2ZM -
adamch4
tag
válasz kicsako #8389 üzenetére
Ezer köszönet!
Pont erre emlékszem, számomra ebből nem derül ki hogy november 30-án letiltják a régit, bármit is csinálok. Közben kikértem tőlük a tavaszi hangfelvételt is, laza 2 óra 10p várakozás után kapcsolták az ügyintézőtAhol nincs alternatíva, ott az igazságból hiányzik valami.
-
nagyúr
válasz icecave #8388 üzenetére
Na, közben az internetes weboldalon belépve be tudtam állítani virtuális limetet is, valamint internetes biztonsági kódhoz a telefonszámom. Mondom kipróbálom, még egy csekket befizettem a telekom alkalmazásban, most sem kellett jóhagyni semmit, remek.... vagyis ha ellopják a kártyám, neten vásárolhatnak a limit erejáig nyugodtan....
-
kicsako
őstag
Béta OTP appban miért nem tudom bekapcsolni az értesítéseket? hiába tapicskolom nem vált át.
-
G@bi90MR
aktív tag
Sziasztok! Az őrületbe kerget a Direkt Bróker. Előfizettem rá kimondottan a Xetra részvények miatt. Egyszerűen használhatatlan. Chromeban akármilyen Xetra tranzakciót indítok, limites vagy piaci áras, vételnél Hiba történt, próbálja később üzenet fogad állandóan, Firefox, Opera jó. Van hozzá használati útmutató? Melyik hiba mitől lehet illetve mikor mit ad errornak és miért? Pl limit áras adott megbízást adtam reggel, nap végéig érvényességgel. Állapotnak Teljesíthető volt feltűntetve majd zárás után Lejárt állapot fogadott. Miért? Számomra jó lehetőségekről sorra maradtam le a héten. Béten sosem volt még gondom. Előre is köszönöm.
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
vodrosjozsi
őstag
Komolyan mondom megőrülök.
Tudom, hogy kell a smartbank a netes fizetés miatt csak azt nem értem, hogy miért...
Szeretnék vásárolni neten, kiírja h smartbankban kell engedélyezni, de bakker nem vagyok belépve.
Kérdem én minek? Ott az új app, tök érthető miért nem lépek be a régibe (krva nehéz kezelni és fárasztó mindent azon nézni) + el is felejtettem a jelszómat.. gondolom emiatt mehetek be egy fiókba ugye?
Most emiatt nem fogok tudni venni semmit se? Próbáltam úgy, hogy a curve-ön keresztül szedje le a pénzt de basszus ezt se engedi.
Komolyan keresek másik bankot mert ez vicc.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4
-
vnorbi
aktív tag
válasz G@bi90MR #8397 üzenetére
Utoljára egy éve használtam, úgyhogy nem vagyok naprakész a hibákkal, de ilyet én nem tapasztaltam. Mondjuk az is igaz, hogy csak Firefoxból használtam. Ha esetleg használsz adblockert a böngészőben, akkor az otp-t, otpdirektet vedd ki alóla a biztonság kedvéért.
Talán hétfőn volt Xetra hiba, ha aznap nem ment valami, akkor az lehetett attól.
Ha a limit áras vételi megbízás Teljesíthető, nap végén pedig Lejárt, az elvileg azt jelenti, hogy egész nap az általad megadott érték fölött mozgott az árfolyam, nem volt senki, aki annyiért (vagy az alatt) akart volna eladni, mint amennyiért te vettél volna. Ha úgy érzed, hogy az árfolyamot jól lőtted be, de mégsem teljesült a megbízás, akkor legközelebb érdemes lesz a tőzsdén nap közben nézni a részvény ajánlati könyvét, hogy meglátod-e benne a sajátodat (ha szerencséd van, nem mosódik össze a többivel, el tudod kapni a darabszám és árfolyam alapján). Ha nem jelenik meg a könyvben, akkor lehet, hogy az OTP-nek nem sikerült kiküldenie a megbízást.
Használati útmutatóról nem tudok.
-
kicsako
őstag
válasz vodrosjozsi #8398 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam ma.
- Kell a régi app, ha netbankba akarsz belépni ahol sok minden állítható.
- Kell az új app az értesítésekhez (egyébként teszteltem, kv automatán nálunk van terminál direkt telóval fizettem NFC-n és nem küldött értesítést)
- Kell a Simple hogy tudj NFC-vel fizetni.
Szóval az OTP 3 külön appba képes volt kiszervezni a dolgokat, ahelyett hogy létrehozott volna egy normálisat ami mindent is tud
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen