Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gainwardgs #278 üzenetére

    A mai játékokban az architektúra felépítése sokkal fontosabb, mint egy-egy paraméter a kártya egyes képességeiről. A GPixel/s a pixelkitöltési sebesség, míg a GTexel/s a textúrázási képességeket próbálja elméleti alapon ábrázolni. A gond az, hogy ezek bőven elméleti értékek, így ez csak játék a számokkal. Régebben ez könnyen összehasonlítható volt, de mára már sokkal bonyolultabb a helyzet.

    (#279) SSJPeter: Már hogyne lenne független sajtó. Nekik a tájékoztatás a dolguk. Leírni a tapasztalatokat a teszt során. Ha léteznének ezek a problémák, már kiderült volna az interneten fellelhető sokszázezer cikk egyikéből. Sokkal inkább az a probléma, hogy a fanokban ott a tüske, hogy hónapokat kellett várni egy értelmes GeForce kártyára, ami valljuk be messze nem volt általános az évekkel ezelőtti NV esetében.

    (#281) Tökmindegy: Számolj ... ott a Logout. De ne lepődj meg, ha betámadják az írásod és elfogultsággal vádolnak majd. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák