- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Badboys
őstag
Üdv!
Van egy Malaguti R125 Madisonom aminek kissé meg mattult az első foncsora ez javítható vagy csere érett? Amennyiben cserés akkor tud valaki olyan boltot ami nincs elrugasztkodva árban a Magyar valóságtól ja és nem ártana,ha még az idén leszállítanának.Köszi -
Badboys
őstag
válasz DigitXT #16172 üzenetére
Köszönöm nagyon sokat segítettél. Csupán azt kellene még eldöntenem,hogy újjra foncsoroztassam vagy vegyek egy újjat ez most a dilema.Meg kérdezem,hogy ez kb. mennyi időt vesz igénybe attól teszem függővé.
Más:
Nézegettem egy Kymco Xcitier R300i t nem tudom,hogy esetleg valakinek vagy ismerősének lenne itt a fórumon netán tapasztalattal rendelkező tanácsát elfogadnám. Végül is nagyon tetszik a motor így gondolkodom rajta. Akkor meg elkellene adnom gyorsban a Madisont.Végül is nem szivesen válnék meg a Madisontól mert nagyon szép állapotban van megkímélt darab. Ami nagyon bejön az az ABS meg egyéb kellemes dolgok,meg csak 300ccm. Igaz egyedül használom a Madisont 80% ban városban.tavasztól őszig utána autó. Igazából nem tudom mitévő legyek. Csupán a meg bízhatóságát nem tudom a Kymconak meg a tartósságát sem különösen félek az ilyen távolkeleti megoldásoktól. Köszi -
Badboys
őstag
Uraim nincs valakinek elfekvőben Madison R125 Yamaha blokkoshoz 1 feszültség szabályzója ? Esetleg elfogadható áron dolgozó boltról tudomása? Köszi
-
Badboys
őstag
Milyen típusú akksit javasoltok 12V 9Ah Malaguti Madison 125ccm be kellene. Megbízható mivel a berúgókart le spórolta a digó.
-
Badboys
őstag
Üdv!
Van egy Malaguti Maison R125 öm. Sajnos valami bibi lett vele mert reggelre benzin tócs alakul ki alatta na nem nagy,de van.Tegnap szétnéztem a csövek táján,de nem találtam folyásra utaló jeleket. Egy szerelő azt mondta,hogy behányt a benzincsap mi tud abban elromlani? Kicserélném,ha biztosan az a gondja mert nem tétel az ára. Gondoltam a tűszelepre,de attól csak addig folyna az anyag amíg ki ürül az úszóház gondolom én. Reggel lenyúltam a túlfolyó csőhöz tiszta benzin lett a kezem. Azt sem tudom milyen karburátorral szerelték Yamaha motoros. Ja és el sem indult amíg ki nem szedtem a gyertyát és kiköpettem a fölös benzint. Utána pöcc-röff. Tavasszal cserélték a gyertyát meg olajat és a barom nem húzta meg a gyertyát csak belecsavarta. Azt hittem agyfaszt kapok amikor kézzel tekertem ki a gyertyát. Kb 1 cm volt a hengerfejbe. Tele a tököm az ilyen szerelőkkel. Sajnos helyem nincs,hogy ilyen alap dolgokat meg csináljak. Lenne valami tipp,hogy benzincsap vagy tűszelep? Ezt még megoldom hely hiányában is. Köszi -
Badboys
őstag
válasz DigitXT #20308 üzenetére
Köszi,de nem tudom,hogy az a baloldali alvázra fogatott valami akkor mi a frász. Három cső jön le róla valószínű,hogy neked van igazad.A lényeg,hogy bezabált és nem indult a benya meg ott vigyorog alatta.Milyen karbival van szerelve,ha ne tán tudod mert a gugli neken 1 találatot adott az Dellortó 12/14 et ír. Japán motor Olasz karbi? Elképzelhető? Ezek tudatában valószínű,hogy mégis szerelőnél végzi. Elképzelhető,hogy záz mert a csövek ahogy láttam üresnek tüntek már ami átlátsó,de lehet tévedek.
https://alkatresz.robogowebshop.hu/upload/rw/webshop/products-model/original/603681-malaguti-madison-125-benzincsap.jpg
Így néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz csongi #20316 üzenetére
A kínai karbit inkább kihgynám.Inkább egy gyári készlet. Ma megint ránéztem arra bizonyos benzin csapra és addig csordogált belőle anyag amíg ki ürült. Utána ott matattam kb.1 órát meg elmentem ebédelni semmi jele a benzinnek lehúzott cső mellett. Na mondom akkor össze az egészet és leszarom majd tavasszal lesz vele valami. Aztán egyszercsak meg jelent néhány cseppecske,de nem volt jelentős az attól is lehetett,hogy nem ürült ki teljesen a kör alakú tartály.Így megint adtam a sz@rnak egy pofont. Pedig reggelre ott volt alatta a félre érthetetlen nyom. Viszont nem tudom,hogy ténylegesen a baloldalon függőlegesen van a helye vagy felfedeztem a jobboldalon egy üres tartó konzolt a tank alatt ott viszont vizszintesen helyezkedne el. Nem találtam erre sem rajzot sem fotót a neten. Jelenleg így kisérletképpen a jobb oldalra tettem vizszintes helyzetbe. Szerdán rendelek egy csapot az a biztos. Kizárásos alapon próbálom eldönteni,hogy genyózik. 2700 Huf nem vág a földhöz. Csupán a megközelítése a csapnak a gáz . Szerelőhöz nem szívesen viszem ezzel a problémával mert a gyertya cserés ügy kiverte a biztosítékot,hogy a faszfej nem húzta meg a gyertyát csak becsavarta. Amennyiben tűszelep a ludas akkor viszont kénytelen leszek szerelőnek csúfolt egyénre bízni. Próbálok keresni valami normális szerelőt,de kisvárosunkban ez lehetetlen vállalkozás. Mindenki panaszkodik mindenkire sajnos.Szégyen,hogy nem találni egy lelki ismeretes embert aki érti is a dolgát.
-
Badboys
őstag
Nos végül is szerelőnél kötött ki a Malaguti közel 2 hétbe tellett a műtét. Benzin csöpögés meg szünt. Cserélve a benzin csap és a tűszelep. Viszont szerelés közben jöttek a problémák. Valaki valamikor buherálta a karburátort mert nem volt fűtése. Sajnos a büdös dígó sajnálta a fagyállót belőle és a karburátorba menő cső el vízkövesedett. Próbálták kifurni a vízkövet,de beletört a fúró és úgyhagyták. A szerelő megoldotta, kiszedte a betört fúró darabot.A termosztát is csupa vízkő volt meg takarította a környezetét is most az is működik. Most még annyi a probléma,hogy az elektromos szivató fűtése genyózik néha. Sajna nem találta meg a hiba okát három napja ment el rá. Egyenlőre marad így úgy is letéve a motor hidegek vannak.Tegnap kaptam vissza a motort 40 km t kellett motoroznom,hogy haza kerüljön. Qrva hideg volt gyönyörűen szedte a talpait 80-90 et motoroztam vele és még lehetett volna húzni. Azt javasolta alakítsuk át kézi szivatóra. Szerintetek? Annyit mondott nagyon szép állapotban van és nem agyon berhelt darab,de sajnos a dígó szart a motorra és így vannak apró,de bosszantó hibák.Csak ez a Teikei karburátor valahogy b....ssza a csőröm lehet valami emberibb kellene rá. Gondolom,hogy ennél csak a gyári alkatrészek működnek,de azok meg baromira nem emberi árban leledzenek.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Nagyon úgy néz ki,hogy be hányt az automata szívató a motoron. Yamaha blokkos Maja 125 ccm. Teikei porlasztóval. A gyári a Malaguti oldalon 76000 ft annyira hülye nem vagyok,hogy ennyit adjak érte. Nem tudjátok,hogy milyennel lehet helyettesíteni? Nem horror áron. Esetleg a beszerzési helyet.A szerelő azt mondja átalakítja kézi szívatósra. Azzal sosem lesz baj mondja. Szerintetek melyik verziót válasszam?
-
Badboys
őstag
válasz DigitXT #20743 üzenetére
Nem esett szét csak nem nyit annyira,hogy teljesen nyissa a furatot. Úgy kb.félig nyit. Karburátort nem szeretnék cserélni mert teljesen jó. A szívatót kellene cserélni csak,de melyik a kompatibilis a gyárival ez a nagy kérdés? Be vállalnék egy bontottat is hátha bejön.Igen a kézi kissé macerás,de hát?
-
Badboys
őstag
Sziasztok!
Szopó ágon vagyok a Mala 125R el. Két helyről is rendeltem kormány csapágyat,de mind kettő kisebb mint a jelenleg bent lévő. Az OEM partson meg horror árban van. Az újakra Madison van írva és mégsem jó Hol a bánatban tudok venni olyant ami jó bele mert már sehonnan sem merek rendelni. Többe kerül a vissza küldözgetés mint az ára. -
Badboys
őstag
válasz nyogo83 #21916 üzenetére
Köszönöm elsősorban írtam emailt Ódor céghez válasz után a Mala képviselet jön azoktól szerettem volna árajánlatot vagy egyáltalán be tudnak e szerezni Teikei karburátorhoz automata szívatót a telefont nem vették föl emailra a mai napig nem válaszoltak. Pedig ez még márciusban volt. A szívatóval a mai napig szívok. Az OEM nél 70000 ft az meg nem ér annyit. Annyiért veszek egy új Dellortó karbit már,ha kompatibilist találok a motorhoz.
-
Badboys
őstag
Kicsit furcsállom a méreteket,de hátha valakinek mond valami.
-
Badboys
őstag
Sziasztok!
Kérdezném,hogy van e itt valakinek 250ccm es Kymko Xcitingje? Nem találok hozzá semmilyen magyar nyelvű műszaki le írást. Nem találom,hogy ez karburátoros vagy injektoros? Meg gyakorlatilag semmi tájékoztatót. Mennyire érdemes megvenni egy állítólag gondos gazdától meg vigyázott gépet? 2006 os gépet? Végül is igazolt alkatrész csere,új gumik,új akkumulátor,nem agyon nyúzott 35000 km van benne meg egyebek. Azért adja el az emberke mert ő 100 kg meg az asszony 60 így kettőjüknek kevés túrázáskor. Nekem meg leginkább városi rohangálásra kellene. Malaguti Madison 250 est akartam,de sehol sem egy normális darab. A Kymco is alig akad. Egy pesti nepper szórakozik velem egy 250 es 3 as malával,de szerintem össze vissza beszél. Állítólag kint ragadt a dígóknál a papírjai ezért nem tudja eladni pedig az jobban kellett volna és várja,hogy küldjék. Én meg nem akarok várni heteket vagy igaz vagy nem. Sajnos alig van eladó motor ami nekem megfelel. Az én malámat fölraktam 2 nap alatt elvitték. Még szerencse,hogy rossz az idő nem lehet motorozni. Szombaton tervezem elhozni. Azért addig szeretnék tudni róla valamit. Azt viszont olvastam,hogy a karosszérián lévő tükrök dizájnosak csak gyakorlati hasznuk nincs mert nem lehet bennük látni semmit. Érdekelne valaki tapasztalata. Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24339 üzenetére
Ne ijesztgess,hogy egy jó szerelőt, nem szeretném így kezdeni. Azt mondja a tulaj tavaly decemberben cserélték a görgőket a szíjtárcsát a szíjat. Az idén kapott új gumikat,akksit. 2000 km enként cserélte az olajat. Valójában annyit mondott,hogy inkább elmond mindent,hogy ne utazzak több mint 300 km et és ott lássam,hogy ez nem az amit vártam. Meg lábon szeretném haza hozni ezt elmondtam. Nem szeretnék lerobbanni vele.
-
Badboys
őstag
válasz #50433536 #24348 üzenetére
Mondjuk azt állítja,hogy a motor az istene erre bármi pénzt nem sajnált. Kicsi lett kettejüknek. Amennyiben magamat veszem alapul akkor elképzelhető. Tavaly szept.környékén kapott az én motorom gyári kormány csapágyat 17000 huf Görgöket szíjat teljes kuplungot ez volt 70000 ft. November elején letettem most vettem elő.Vettem bele gyári elektromos szívatót,gyári tűszelepet,akksit, feszültség szabályozót. Ezt mind most eladás előtt a gyári áron közel a 100 hoz. Adtam a 2 l motor olajat mert azt nem volt időm cserélni.Ezt kiszámolod nem kevés pénz. Gondolkodás nélkül próba nélkül elvitték. Én biztosan nem b@sznék át senkit.Tudja nagyon jól,hogy 330 km hazáig az út mit csinálok,ha ledobja a láncot. Ma is mondta nyugodjak meg nem veri át a fejem a javításokról számla van. A motor szép állapotú. Lekérdeztem kormány ablakon semmi törés zúzás. Teljesen igazat adok nektek,de azért még belefutni normális emberekbe. Mondjuk az igazság az,hogy nem ebben az országban. Sajnos az árból nem enged hiába 660 km oda vissza. Bérlem aki elvisz hát azért ezek ellenére benne van a majré a seggemben. Egyébként amit sajnálok,hogy karburátoros a motor. Mindegy nem tudok mit csinálni el kell hozzam mert nincs motor az országban. hét alatt egy jó párat kinéztem mire elgondoltam mit akarok semmi sem maradt. A vírus elszart mindent. Nem is lesz mert nem mehetnek amíg van addig jó valamilyen szinten, amikor elfogynak a használtak akkor jön a sz@r világ. A motor 2016 ban került be az országba dígóktól. A manus aki é a motor ez idő alatt beletett 5000 km et. Ettől nagyobbak vannak,de azt nem akartam. Elég ez 250 es 95% ban a városban használom egyedül. Unalomból motorozok vagy ezzel megyek bevásárolni ennyi túrázni nem járok 67 éves vagyok sajnos. Viszont imádom a motort. 50 ccm est nem akartam pedig a célnak teljesen meg felelt volna. Na ezért csúsztam le mindenről. Szerintem ez a 250 ccm meg elég nekem mindenre. Burgmant akartam,de a szerelő lebeszélt azt mondta azt csak 400 ccm fölött. Nekem az meg már sok. Nagyon bízom,hogy jó vásárt csinálok és ne csak a rossz oldalát nézzem,hogy beleszaladhatok egy nagy rakás kakiba. Most meg próbálom a jó oldalát is. Be kell,hogy jöjjön. Legszívesebben megint malát vettem volna,de nincs. Ill.van de azokra nem volt bizodalmam. Egy pesti neppertől akartam venni egy 3 genest olaszból,de 1 hete szórakozik,hogy nincsenek itt a papírjai kint maradtak a vírus miatt és nem tudja mikor lesznek meg. Besokalltam aztán ezt találtam úgy gondoltam nem várok tovább mert elmegy a nyár és nem lesz motorom.
-
Badboys
őstag
válasz runner 125 #24350 üzenetére
Szép! Ilyen volt az első kinézettem. Mondta az eladó,hogy 6 évet állt nem tudja milyen.1 napja kapta Svájcból hozták egy nő motorja volt. Be indítottuk pöcre elindult gyönyörű volt a hangja,. Mondtam papírozzuk le és viszem. KB 2 km tert mentem vele vissza már tolni kellett. 100 éves limitált széria volt nagyon szép állapotban.
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24358 üzenetére
Bajáról kellene mennem Miskolc mellé végül is 330 km. [link] Az igazság,hogy inkább Malagutit vennék az súlyban kisebb. Kizárólag a 3 as sorozatból. Van egy egy Xmax 250,de bunkó volt a tulaj így mondtam dugja föl. [link] ezt a malát akartam,de állítólag ennek nincsenek a papírjai itthon. Add meg a linket légyszíves ránézek. Sima vagy az R?
astro12:
Van Baján egy 92 éves ember a neve Bálint Mátyás és mindig a legújabb Ducatikon motorozik. Amint meg jelenik egy új típus rögtön fölajánlják neki megvételre a gyárból a régebbi becserélésével[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24360 üzenetére
A kérdés,hogy honnan látod,hogy átfestett? Igaz a szemeim már nem a régiek,de még. Lekérdeztem nem ír balesetet. A plexi gyári xciting 150 eur a számlán. Állítólag ez jobban tetszik neki gyári sport plexi. Ezt a választ kaptam amikor rákérdeztem,hogy ez milyen megoldás mert rögtön láttam,hogy nem a gyári . Ezért is kérdeztem le. A mala meg szerintem Piaggio. Sajnos nem tudtam az eladóval nagyon beszélni.Azt is mondta,hogy utána néz,hogy állnak a papírjai és vissza hív. Ez volt hétfőn reggel azóta is hív. Igen nem akarok egy vagyont rákölteni a korom véget is. Sajnos bármikor be üthet egészségügyileg bármi. Amennyiben egy 25 -30 al fiatalabb lennék abban az esetben már áldoznék az új Malagutira. De így nem akarok főleg az 2000 km és 4-5 hónapos használat mellett. Mint írtam volt,hogy túrázni nem járok vele a Malagutival sem voltam.A km zöme olyan 95 % a városi forgalom. Van itt egy szerelő akik forgalmaztak Kymcot és szervizelték amíg volt hazai disztribució. Tehát első sorban őt kérdeztem a válasz az,hogy nyugodtan vehetek Kymcot. Nem fogok benne csalódni. Viszont azt is mondta,hogy az én használatom mellett el kellene gondolkodni,hogy kell e nekem egy 250 es motor. Na szóval jelenleg itt tartok. Igen súly aggaszt egy kicsi mert ez 30 kg val több mint a Malaguti. Ami viszont jobb.hogy nagyobb a kereke. Nem tudom. Azért tettem föl a kérdéseimet mert itt jó a csapat és válaszokat vártam és kaptam. Az autóm is 2004 es 120 ezer km van benne. Tehát látszik nem vagyok egy motorizált egér.Leginkább gyalogolok meg kerékpározok. A motor inkább nyári hobbi. Ezért gondolkodom ilyen összegbe. Amennyiben nem lenne ez az átkozott vírus nem is itt lennék. A feleségem miatt vagyok csak itt. Anyám próbálta elintézni,hogy engedjenek vissza,de azt mondták,hogy egyenlőre nem.Jelenleg repülőjárat sincs. Gyalog meg nem megy. Na ezért is ennyit szánnék a dologra. Viszont @opó rollert sem szeretnék. Ezeket nehéz összehozni. Egy helyen azt mondták garit sem adnak a motorra. Néztem ki a fejemből,hogy miiii van? Mondom a csókának nálunk 6 hónap használat után vissza viszem,hogy ez nekem nem felel meg szó nélkül adják vissza a vétel árat.
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24363 üzenetére
Nos mostanra fény derült a festési problémára. A motor oldal sztenderen állt és a gyerek fölborította. Törés a balos tükör és a plexi.Ezért került rá a sport plexi. Ezért fújatta telibe a motort így egyben eltüntetve a karcokat. Eddig a történet. Néztem a dowtont is,de a le írtak miatt ki esett a szórásból. Ennyit nem akarok adni a szokásaim miatt. Ültem most délelőtt egy 300 as Xcitingen mondom mégis mit tartogat számomra. Nagyon kellemesen csalódtam benne. Kényelmesebb mint a Mala és fő szempont,hogy le ér mindkét lábam teljes talppal. Igaz szélesebbnek tűnt. Szerintem valójában szélesebb is. Szombaton elhozom aztán az idő a többit eldönti. Megegyeztem a tulajjal elhozom üzemben tartóival,ha véletlen nem tetszik vagy találok hibát, akkor rögtön tovább adom és nem bukom az átírást. Elsőre nem akart bele egyezni,de aztán mondom nem enged az árból akkor legalább ennyit megtehet.
-
Badboys
őstag
válasz yodamastah #24367 üzenetére
Valóban ez nekem is át futott az agyamon. Viszont a biztosítási történetben nem találtam semmit. Igaz az lehet azért is mert saját költségen vagy az okozó inkább zsebből fizette. Kezdem a hitem teljesen el veszíteni. Már a vissza mondás esetén gondolkodom. Az viszont még a fülemben cseng,hogy nyugodtan menjek mert garantáltan csalódás mentes a motor. Neki ez volt a mindene nem sajnálta rá a pénzt,hogy így nézzen ki most is.
-
Badboys
őstag
Végül is nem vettem meg. Eltántorított a festés. Lehet úgy volt lehet,hogy nem. Végül is maradtam az Xcitingnél csak egy 300R lett. Tegnap reggel tette föl az eladó. 140 km Bajától nem 330. Nagyon szép fekete gyári festés és valóban egy gondos gazdától. Teljesen felkészítve,minden folyadék cserélve. Két problémától eltekintve nagyon tetszik. 1. Óra szerinti 56000 km és az augusztusban lejáró műszaki. Tegnap el is hoztam. Nagyon jól motorozható dinamikus. Nagyon szép állapot nem csörög nem zörög. Annyi még a vélt probléma,de azt mondta a volt tulaj,hogy ez Kymco betegség.A vízhőfok mérő menet közben majdnem lemegy induló állásba. Néztem a víz forró. Állítólag nézték már,de valamit a Kymco elszúrt és ezért ilyen. Nem tudom,de majd hétfőn utána járok. Esetleg valakinek tippje mert szerint ennek nem így kellene mutatnia. Lehet érintkezési gond,lehet gomba a fene sem tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Basszus ez tényleg nem fekete.Ez valami a fekete határát súroló irdatlan sötét antracit vagy mi a bánatom. Ki a fene tudja ezeket az elnevezéseket. Na mindegy lehet tőlem akár égszínkék bordó is csak tegye a dolgát és ne @opóroller legyen. Nem szeretek szívni nem az én világom.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Nos fölütötte a fejét a szoc probléma. Akinek van tapasztalata ehhez a típushoz tehet egy javaslatot. Ma kicseréltem a hőgombát mert azt hittem rossz,de mégsem. Állóhelyzetben alapjáraton víz hőfok szépen fölkúszik. Termosztát nyit ,ventilátor megy eddig szép és jó minden. Itt jön az agyfa@. Menet közben meg alig mozdul a cáger mi a bánat van ilyenkor? Ez haza felé úton is így volt azért cseréltem a hőgombát. A volt tulaj azt mondta,hogy valamelyik specifikus szervizben azt mondták neki,hogy ez Kymko típus hiba szerintem meg ilyen nincs. Vélemény?
-
Badboys
őstag
válasz #50433536 #24443 üzenetére
Pontosan erről van szó. A ventilátor az normál azzal nincs gond . Reggel rá adom a gyújtást valamennyit mozdul a mutató és menet közben onnan sehova.A hűtő normálisan működik lassan melegszik egy része aztán amikor nyit a termosztát teljes hűtő meleg. Tehát szvsz. nem termosztát a hiba,de kitudja. Nem szeretnék minden alkatrészt kicserélgetni,hogy meg legyen a hiba. Amennyiben a termosztát átenged akkor folyamatosan az egész hűtő melegszik ez meg nem. Mert,hogy ez nem normális az biztos mi az,hogy nem mutat a hőfokmérő menet közben. Honnan a fenéből fogom tudni,hogy nem melegedett túl?
Csongi: A hőfokmérő mutatója
-
Badboys
őstag
válasz Burt1793 #24448 üzenetére
Azt elfogadom,hogy nem mutat pontosan azzal nincs is semmi baj. Viszont,hogy menet közben alig hagyja el az alap állást azt nem. Az óra maga működik azt láttam saját szememmel. Az kizárva. Gomba csere volt az mér. Menet közben ott a probléma. A jelenség mintha a termosztát állandóan nyitva lenne. Viszont a tapintás nem igazolja. A nyitott termosztátnál az egész hűtőfelületnek melegedni kellene,de nem. A volt tulaj azt mondta,hogy pesti szerelő szerint ez típushiba az összes Kymco nál így van. Szerintem meg ilyen nincs,hogy egy gyár így ad ki motorokat. Vagy mégis?
-
Badboys
őstag
válasz nyogo83 #24455 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok,hogy a kézrátéttel nem tudom megállapítani. Azt viszont igen,hogy a termosztát átenged vagy sem. Ezt állapítottam meg,de ez sem biztos módszer. Szigetszentmiklóson fölültem a motorra nem volt aznap hideg és alig mozdult az alapról a mutató. Településen 50 kint 100-110 el jöttem biztosan kellett volna fölkúsznia a mutatónak. föltéve,ha tényleg ilyen a Kymco,de nehéz elhinni. A malánál végig fönt volt 80 fokon a mutató még hidegben is. Az nálam 10 fok környéke. Azért folyik az agyalás hátha valaki futott ilyenbe vagy van haverja aki ilyen típussal rendelkezik vagy rendelkezett. Akkor könnyebb a viszonyítás. Sajnos itt Baján csak a kereskedésben van ez a típus. Itt a robogók zöme Xmax-Tmax és baromi arc társul hozzá. Aki nem azzal fut azt lenézik. Birka egy hely.
-
Badboys
őstag
válasz nyogo83 #24457 üzenetére
Nos kezd formálódni a történet. Egy kifejezetten Kymcos oldalon fölvetettem a problémámat jött is reagálás. Igaz nem sok 2 hsz. de ki induló pontnak akár jó is lehet. Egy embernek volt ua.típus és nála is dettó ez a jelenség volt. Nem derült ki,hogy mi okozta mert eladta egyéb problémák miatt. A másiknak egy 250 es van és nála is ez a jelenség . Ő cserélt termosztátot amely nem hozta a várt eredményt maradt minden a régiben. Azt mondja a termosztáton van egy lyuk ahol folyamatosan átengedi a vizet és így nem megállapítható a termosztát hibája. Gyakorlatilag hiába cserélte a termosztátot. Tehát jelenleg itt tartok.
-
Badboys
őstag
válasz nyogo83 #24461 üzenetére
Sajnos igen mert én sem igazán találtam manuált. Viszont az eladó termosztátoknál sehol sem jelölnek nyitó hőmérsékletet. Feltételezzük,hogy 80 fok környékén nyit. Addig viszont mérni e kellene 80 fokig ott,ha kinyit a termosztát és mint írták visszahűl és nem mutat az valamely szinten elfogadható. Viszont az enyém és egy másik aki cserélt termosztátot szinte nincs mért érték menet közben. Hiába keresek a neten egy kizárólagos Kymco szerelőt azt sem igazán találtam. Talán egy olyan emberke tudna elfogadható magyarázattal szolgálni vagy konkrét hiba javaslattal.
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24467 üzenetére
Köszönöm ezzel már ellehet indulni. Én nem találtam ilyesmit pedig már egy jó ideje keresgélek. Ember és műszer az még lenne és ismeri a forint hatalmas erejét. Nagyon lelki ismeretes és jó szakember. Az autóm is nála volt teljes műszeres diagon 1 hétig .Fizettem 20 ezeret. Minden digitálisan rögzítve. Sz@r munkát nem ad ki, inkább addig nem adja oda amíg nincs a probléma megoldva. Csak mielőtt bele vágok jó lenne még vagy 5-6 tapasztalat. Meg komoly ember aki már látott ilyent.
-
Badboys
őstag
Sziasztok! Nem tud valaki Kymco bontót? Elszált a baloldali tükröm. Állítólag csak gyári van horror áron, de az sem sok helyen. Pár bontót és egyénileg bontó embert kérdeztem, de eredménytelenül. Így haladunk marad a gyári horror áron. Vettem ugyan egy Downtown tükröt, de az kisebb és rövidebb mint az Xcitingé.
-
Badboys
őstag
Külső gumi cserén gondolkodom. Xciting 300. 90% ban városi forgalom tavasztól őszig. Jelenleg Misik vannak, de lassan csere érett. Nézegettem milyen gumik vannak a Mitason akadt meg a szemem sosem volt ilyen gumim. Ebből találtam előre és hátra is egyenlő mintával. Kérdezném, hogy van e valakinek tapasztalata ezzel a típusú gumival. Évi max 2000 km futás. A gumis azt mondta, hogy ő a Pirellire esküszik. Jó neki 1200 es gépe van, mondom neki, ha és is ilyennel járnék elgondolkodnék, de én nem olyannal mozgok. Hétvégeken nem megye az Adriára. Mondjuk árban az sem olcsó, de 20/ db. Érdemes vagy felejtős? köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen