- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26519 üzenetére
Ez csak megszokás kérdése.
A kis kerék befolyással lesz a komforta.
Itt jobban oda kell figyelni a teleszkópok állapotára.
Kicsi az önsúly, pattogósabb lesz. De ez ilyen. Feszesnek kell lenni.Ettől használható. A kanyarodás- döntés érzés is más, de megszokható és meg is szerethető.
Mondjuk úgy, könnyedén fogod dobálni a GS után. Mintha bicikliznél.A csótányt ne vedd alapul. ccm azonosság van, más nincs.
Tehetsz te bármilyen csoda hálós vázat. Ezekkel a villaszögekkel, és a konstrukcióval blokk felfogatással ha megrázod a kormányt berázod a hátulját is. Ilyenek. majd megszokod. Ez nem az ördög műve.
14/13 colos kerekek, és a gumi profilt nézve, könnyű lesz táncba vinni.
Hogy ezt a nyelezéses üzemet mennyi fogja szeretni? Nem tudom, de sanszos, hogy nem.
Maradjunk annyiba hogy az a 70-es utazóval még jól érzi magát. El is megy sokat.
Csak, hogy neked mekkora felüdülés lesz a 100km/óra motorozás? Ezt nem tudom.
Itt az áttételek is a városi használatra vannak hangolva.
Ott ne kelljen tötyögni. Legyen gyorsulás. De a fizika az fizika marad. Jól gyorsul, de az utolsó egy harmad egy szenvedés. A variátoros áttételek velejárója marad, vagy lent vagy fent. Egyébként sem koncepció a gyártónak, hogy egy 125-ös motorral 100as utazót menjél.
Ahhoz vegyél nagyobbat. . Ez sem változott meg az elmúlt 6 évben. Sőt még inkább efelé haladunk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen