Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz Bogyó bá' #26519 üzenetére

    Ez csak megszokás kérdése. :)
    A kis kerék befolyással lesz a komforta.
    Itt jobban oda kell figyelni a teleszkópok állapotára.
    Kicsi az önsúly, pattogósabb lesz. De ez ilyen. Feszesnek kell lenni.

    Ettől használható. A kanyarodás- döntés érzés is más, de megszokható és meg is szerethető.
    Mondjuk úgy, könnyedén fogod dobálni a GS után. Mintha bicikliznél. :D

    A csótányt ne vedd alapul. ccm azonosság van, más nincs.

    Tehetsz te bármilyen csoda hálós vázat. Ezekkel a villaszögekkel, és a konstrukcióval blokk felfogatással ha megrázod a kormányt berázod a hátulját is. Ilyenek. majd megszokod. Ez nem az ördög műve.

    14/13 colos kerekek, és a gumi profilt nézve, könnyű lesz táncba vinni.
    Hogy ezt a nyelezéses üzemet mennyi fogja szeretni? Nem tudom, de sanszos, hogy nem.
    Maradjunk annyiba hogy az a 70-es utazóval még jól érzi magát. El is megy sokat.
    Csak, hogy neked mekkora felüdülés lesz a 100km/óra motorozás? Ezt nem tudom.

    Itt az áttételek is a városi használatra vannak hangolva.
    Ott ne kelljen tötyögni. Legyen gyorsulás. De a fizika az fizika marad. Jól gyorsul, de az utolsó egy harmad egy szenvedés. A variátoros áttételek velejárója marad, vagy lent vagy fent. Egyébként sem koncepció a gyártónak, hogy egy 125-ös motorral 100as utazót menjél.
    Ahhoz vegyél nagyobbat. :(. Ez sem változott meg az elmúlt 6 évben. Sőt még inkább efelé haladunk.

Új hozzászólás Aktív témák