Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Bogyó bá' #13300 üzenetére

    Hát így pár év után enyhén "nehézkes" az időközben régesrég törölt hirdetésről
    képernyőfotót készíteni: ellenben kinyomtatva el volt rakva a motor papírjai közt.
    De mindegy, csak okulásként linkeltem annak idején is, most meg magyarázva
    a bizonyítványt. Válaszul csongi kérdésére, hogy mi lehetett a "sündisznó" oka.

    User error. Amúgy rájöttem, hogy hibás volt a könyvelésem: a szervizköltségem
    NEM lépte még túl az 1,3MFt-ot! Ősszel már felírtam a szíjat, meg a kuplungot,
    tehát most, amikor (újra, és már végleg) beépítésre kerültek, nem kellett volna...

    Viszont nem igazán vagyok megelégedve az eredeti/kopott külső tárcsával.:W
    Rosszabb lett a gyorsulás + nagyobb tempónál 7000 fölé megy: nem tetszik így.

    Szerk: viszont direkt néztem, hogy kicsi gázzal 4-5000 körül is lehet kocogni.:DDD
    Viszont ha lenyelezem, induljon el, mert azért nyeleztem le, nem viccből. Ennyi.

    (Mint Tudjukki a GS-en: gurul 6-ban 50-nel, és rácsodálkozik, hogy nem történik
    semmi amikor nyelezi, így a következtetése az, hogy nagyobb motort kell venni.
    Pedig csak vissza kellett volna váltani, ha azon a fordulaton nem volt nyomaték.)

    A példa szándékosan sarkított! A gyári setup és a sportvarió közt NINCS ekkora
    differencia, így általában gyári varióval is jól motorozhatók a nagyrobogók: amikor
    kezd kopni a tehcnika, akkor kezd butulni az egész. Előbb-utóbb eljön a felújítás
    ideje, és ilyenkor képbe kerül, hogy ha már rá KELL költeni, lehetne kicsit jobb...
    A gyári kuplungom 45K volt. Vehettem volna 50-ért Malossit. Csak én szerettem
    volna a szíj által már elkoptatott tárcsákat is rendbetenni, ezért ezt vettem.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák