-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirkan13
aktív tag
válasz csipuka #44085 üzenetére
Én nem állítottam egy szóval sem hogy átbasztak.Csak annyit hogy az email amit küldtek nem teljesen korrekt.Az email arról szól mint a kép is mutatja hogy egyedülálló.Ha csak hosszbításnál lehetne ezt a kedvezményt megkapni egy szavam sem lehetne de nem ez mindenkinek jár,ami nem baj sőt lehetne több is mindenkinek legyen új vagy régi.De szerintem az hogy úgy adják elő hogy előfizetés hosszabításhoz jár az nem korrekt.Ez úgy lett volna tiszta ha benne van hogy meglévő és új előfizetőinknek szóló ajánlat.De az kimaradt.Mint írtam engem nem a kedvezmény zavar hanem ahogy előadták.Februárban egy elég korrekt ajánlattal álltak elő,de nem volt és nincs is olyan készülékük amit szerettem volna,így maradt a hűség nélküli idő.Azt is elmondtam nekik hogy ha lesz az a készülék akkor fogok hosszabítani.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz csipuka #44087 üzenetére
Lehet hogy igazad van abban hogy arcpirító,abban is igazad lehet hogy csak újak kaptak kedvezmény nem tudom biztos így van.Egyvalamit biztosan tudok én mikor hosszabítottam mindig kaptam kedvezményeket,mindig megkértem őket hogy bizonyítsák be hogy akarják hogy továbbra is az ő előfizetőjük legyek.Ez mindig minden esetben megtörtént külömben nem lenne ennyi előfizetésem náluk.De ismétlem a voda ilyen esetben mindig nagyon korrektül jár el,legalábbis velem.Egy szavam nem lehet rájuk.Megigérem mindenkinek aki eddig hozzászólt hogy megfogom írni az eredményt.Köszönöm mindenkinek a hozzászólását a történethez.Nem bántani akartam a vodát csak megosztani másokkal is a történetet.Ha esetleg másképp jött le valakinek a dolog és a lelkivilágába gázoltam azt sajnálom.
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
válasz csipuka #49734 üzenetére
Eredeti számla vagy garancia jegy kell hozzá. Ha véletlen egyik sincs meg és az ügyintéző valamint az ügyfél is normálisan áll hozzá a dologhoz (értsd: nem vered az asztalt, hanem normális hangnemben kéred), akkor nagy eséllyel ki tudják nyomtatni a gari jegyet utólag. Viszont nem tudom mennyi ideig vannak tárolva a rendszerben gari papírok...
-
kali
legenda
válasz csipuka #51357 üzenetére
Szerintem pont nem, mert meghatározott típusú telefonok nem viselkednének akkor eltérően más és más helyeken a Vodafone 4G+ hálózatán, illetve akkor más szolgáltatóknál is kötötten működnének, de ez nem így van a gyakorlatban.
Van amúgy szervizes menü (Samsung telefonon néztem: *#0011#), ahol megnézhetem, hogy adott pillanatban milyen frekvenciát és sávszélességet, vagy frekvenciákat és sávszélességeket használ a készülék - tehát nem csak arra támaszkodok, hogy 4G vagy 4G+ van kiírva az értesítési sávon -, ez is alátámasztja, hogy a Vodafone hálózatán nem mindenhol azonos a 4G+ működés, valahol lekapcsol nyugiban egy frekvenciára, máshol meg nem, mindig megy mind a kettő párhuzamosan akkor is, amikor amúgy nem lenne rá szükség.
Mindegy, ez van egyelőre...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz csipuka #51359 üzenetére
Van sok ilyen alkalmazás, de amelyik telefon szervizes menüje tudja, azoknál felesleges.
Telekomos SIM kártyával mutatom, mert a maszekra használt Vodafone-osom csak munkaidőben aktív:
Nyugalmi állapotban csak 4G-n lóg a készülék, nincs 4G+/CA: [kép]
Manuálisan indítottam e-mail szinkronizációt, azonnal felugrott a 4G+ hálózatra és lett CA: [kép]
Amint befejezte a szinkronizációt, azonnal visszaállt sima 4G-re, megszűnt a CA, úgy jelezte a szervizes menü, ahogy az első képen.
A Telekom hálózatán mindenhol így működik, ahol van 4G+/CA, a Vodafone hálózatán viszont valahol így, máshol meg folyamatosan 4G+/CA hálón marad és mivel azonos készülékről és SIM kártyáról van szó, csak a helyszín, illetve a Vodafone cellája/tornya változik, nem tudok másra gondolni, mint a Vodafone hálózata nem mindenhol biztosít adott tekintetben azonos feltételeket.
Az csak ráerősít a dologra, hogy a feleségem eltérő gyártójú készülékével szintén ez a tapasztalat, a privátja neki is Telekomos, a cégese pedig Vodafone-os előfizetés.
Mivel azonos készülékek működnek eltérően a helyszíntől függően meghatározott szolgáltató SIM kártyájával és hálózatán, ezért a telefonok gyártójára vagy szoftverének a verziójára nem lehet fogni a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
sebijani1982
senior tag
válasz csipuka #53100 üzenetére
Üdv!
Nem bugyuta a kérdés.Fent is írtam, hogy Mate 20 Pro-ra gyúrtam az ajándék órával.
Ezért is kérdeztem meg a telefonon felkereső ügyfélszolgálatostól, hogy lesz-e valami hátrányom, ha bejön a teló...
Az üf-estől azt a választ kaptam, hogy semmi gond nem lesz.Aztán az előregisztrációkor benyögték, hogy csak új előfizuval vagy ha nem hossabbítottam volna...
Nem tudtak mit kezdeni azzal, hogy a saját üf-es kolegájuk a központból azt mondta, hogy no para....
Vásárolni tudtam volna, amikor befejeződött az előregisztráció és a boltokban is megjelent már a teló, persze óra nélkül....
Ma már nem bánom, Pocophone F1 és Amazfit Stratos lett helyette... (olcsóbban)"Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fujifilm X
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- PlayStation 1 / 2
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest