Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz mikk2000 #66544 üzenetére

    Az hogy egy ügyfélszolgálat mennyi idő alatt veszi fel a telefont, szintén lényeges szempont, bár jobb lenne ha nem lenne alapvetően teljesen ellentmondásos az egész, és akkor nem kéne hívogatni őket (teljesen feleslegesen).

    A cég egy ügyvitelirendszer-cserével lábonlőtte magát a nyáron, azóta kétvállon fekszenek és a telefonos ügyfélszolgálat fél óra alatt kb. esélytelen.

    Az a része viszont, hogy te ezeket a kódokat nem akarod tudni értelmezni, neadjisten ha már itt vagy az interneten, akkor nem sétálsz el a szolgáltató weboldalára, ahol mindez leírva megtalálható (így tökfölöslegesen hívogatod a telefonos ügyfélszolgálatot, és miattad IS nem lehet elérni, mert olyat akarsz kérdezni tőlük, ami ott van a weboldalon, csak egy kis fáradságot kéne venni és megkeresni), az már sajáthibás baleset.

  • Boond

    addikt

    válasz mikk2000 #66544 üzenetére

    Nekem az alapvető dolgok, mint pl telefon, vagy esetleg leállás alatt ingyenes net, teljesen jól működött.
    Ami szerintem már extra/luxus, azaz appos fizetés váltás ilyesmi - nah az átállás kor, és azóta is akadozhat.

    De ha átnézel pl telekom topicba, ott most a megújult honlappal van gondjuk, és ócsárolják, hogy szarabb mint az előző - még esetleges munkatársak is.

    Tehát, most elmész vodától, és mi a garancia arra, hogy másik szolgáltatónál nem találsz vmit ami miatt megint tovább kellene menni? :)

    Gondolnám, hogy azért választottad, mert vmi kedvező/zöbb volt, mint másiknál. A 4g-t egyszer kell bekapcsolni. Nem olyan dolog amivel visszatérően fogsz foglalkozni, pedig volt 2g/3g képes telefonba is a kártyám, nem állították vissza.

    " ha máshol meg nincsenek ilyen összevisszaságok és problémák?"
    mint fentebb írtam menj nyugodtan vissza se nézz ;] :P

    "Az üzletben beüzemelték a kártyát, de adtak egy papírt sms kódokkal a nethez, ezt írom kb. harmadjára. "

    És akkor mi van? Erre kérdeztem, hogy partner üzlet vagy sem... mindenhol vannak olyan ügyintézők akik esetleg nincsenek topon olvas bele csak pl a telekom topicba... egyik ezt mondja,. másik azt 3. amazt (ezt anno én is tapasztaltam, x éve mikor megszűntek a pontok pop pontok vagy mi volt). Direkt T pontba azt mondták, hogy nem ezt így nem lehet csak neten... neten viszont nem ment mert ott kellett volna :D Aztán végül az lett, hogy felhívtam az ügyfélszolgálatot, és köv számlából írták jóvá...

    De ugyan úgy voda partneri üzletre is van egy story-m, amit az ügyfélszolgálat korrigált szintén a telekomhoz hasonlóan. Legutóbb pedig csak panasszal tudták korrigálni, ügyfélszolgálat sem volt a helyzet magaslatán T-nél...

    "Az üzletben beüzemelték a kártyát, de adtak egy papírt sms kódokkal a nethez, ezt írom kb. harmadjára. Az hogy te megint egy teljesen más kódsorokat írsz mindenféle plusz betűkkel együtt megint csak azt mutatja, hogy káosz van. "
    Nem írok más kódsort... amit fentebb linkeltem onnan másoltam ki, és kiemeltem.
    Neked, meg az kell, amit, (#66542) Tulipa is írt. Kivéve, ha nagyobb mint 5 gb-os net kell. Akkor egyszer netbővítővel és sima tutival tudod megoldani. (Vagy ha már felhívod őket a 4g miatt rákérdezel erre is) DE ha már úgyis elmész, akkor nem tök mind1, hogy hogy van? nem érint téged nem?

    "hatvanezredik hozzászólásban a Boond azt írja hogy az E betűt ha levesszük a kód végéről akkor végre megújuló lesz..."
    tessék neked a tuti+net kell, mint itt írja egy lelkes felhasználó. Kivéve, ha nagyobb mint 5 gb havi net kell. De ezen ennyit problémázni, már rég megoldottad volna, és elfelejthetted volna az egészet...

    "Az hogy egy ügyfélszolgálat mennyi idő alatt veszi fel a telefont, szintén lényeges szempont"
    Lehet, de nem te körülötted forog a világ, vannak mások is. Ezért kell várni, meglepő mi? :)

    ".Ránézésre meg nem mondom egy kikent kifent villogó vodafone üzletről hogy az csak partner vagy "dedikált"."
    Nagyobb városban van direkt voda üzlet, pl megyeszékhely Főváros ilyesmi (és nem csak vodánál van így, telekomnál és ebből gondolom, hogy többi szolgáltatónál is), kisebb városokban partner üzlettel találkozol nagy valószínűséggel. De erről is van egy lista a honlapon, szerintem vhol. Anno telekomnál volt, vodánál is biztosan lesz.

    "Ha neked jó tapasztalataid vannak, használd ezt a szolgáltatót egészséggel!"

    Van jó és rossz is, mindkettő szolgáltató esetében. A problémákat pedig sikerül korrigálni, esetleg + kárpótlás is. Ebben a voda jobb, meg árakban, lehetőségben. Van a T-nek is előnye/relevanciája, de nem feltétlenül ebben, vagy ez miatt.

    "Én kihátrálok ha már az elején hülyeségeket tapasztalok, nincs annyi felesleges időm."
    csoda, hogy van még szolgáltató, ami megfelel neked :) további minden jót. (egyet nem értek, minek vágtál bele, ha ilyen könnyen feladós vagy? :D ) Egy feltöltős esetén nem édes mind1? Nincs különösebb kötelességed...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák