Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz dedike #15933 üzenetére

    Szerintem mindig is volt, de mióta ott vagyok, azóta biztos.
    Ha az ügyfél kéri, az új számot új folyószámlára helyezik vásárláskor, de az ügyfélazonosító ugyanaz, így az ügyfélcím is automatikusan átkerül. Viszont minden folyószámlán egyedileg át lehet állítani a számlaküldési címet (azaz a korábbi példánál maradva mindkét számlát a kukutyini címre állítja ki a rendszer, de az egyiket Kukutyinba, a másikat Pestre küldi).

    Utólag is szét lehet bontani egy folyószámlát, de annak új számlánként 1500 Ft-os tranzakciós díja van (díjszabás 26. oldal). Például a te 5 számod 5 számlára osztása 4x1500 Ft lenne, mert 4 új számla jönne létre.

    Vannak esetek, mikor kötelező egy folyószámlán lenni a számoknak, pl. társkártya díjcsomagoknál, egy-kettő akcióban vásárolt előfizetéseknél vagy részletre vett notebooknál.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák