-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agro
senior tag
válasz hackeeeee #16864 üzenetére
Azt mobilnet előfizetés mellé veheted, nem pedig opció mellé. Hozzá teszem ezek a routerek nagyon hasznos jószágok.
Itt az egész félreértés abból eredt, hogy a kollégának nehezére esett felfogni, hogy az internet megosztásos kikötés az Oszd Meg promó részvételijében van benne. Nem pedig a teljes mobilinternet portfólióban. Továbbra is vehet bárki internet előfizetéssel mini hotspotot vagy mobilnet routert. Továbbra sem találok ilyen kikötést se az internet előfizetéseknél, se a Mobilweb hobbi/profi esetében, tehát azokat is lehet tovább használni hasonló feltételekkel. A Zsebnetet még nem vizsgáltam meg tüzetesen, de egyelőre ott sem találtam ilyen kikötést.
És kiemelnék néhány sort a részvételiből ami alapján szerintem mindenki megérti a lényegét:
"A Vodafone Oszd Meg! promóció 1 hónapig díjmentesen 100 MB belföldi hálózaton belüli adatforgalmat biztosít az
Ügyfél számára, aki tudomásul veszi, hogy a kedvezményes időszak lejárta után a szolgáltatás díjkötelessé válik.
A díjak a 4. pontnak megfelelően alakulnak.""Számlás előfizetés esetén a díjmentes időszakot követően a promócióban részt vevő, november 15-én vagy
azután megrendelt és azóta is aktív opciókat a ZsebNet 100 opcióra váltjuk át (aminek havidíja 990 Ft 2011.
november 15. napján) , kártyás előfizetés esetén a díjmentes időszakot követően a MobilWeb Hobbi opció
(aminek havidíja 1000 Ft 2011. november 15. napján) kerül kiszámlázásra.""A promóció ideje alatt, de legfeljebb 2011. december 31-ig az Ügyfélnek lehetősége van a Facebook internetes
oldalak díjmentes belföldi látogatására. A díjmentes szolgáltatás igénybevételére a 7. pontban definiáltak szerint
van lehetőség.""A promóciós opció megrendelése esetén a Tethering** szolgáltatás igénybevétele nem engedélyezett. A Vodafone
Magyarország Zrt. fenntartja magának a jogot, hogy előzetes figyelmeztetés nélkül korlátozhatja, vagy megszűntetheti
a szolgáltatást, amennyiben a szolgáltatáson keresztül Tethering* használatára kerül sor"Amennyiben valaki figyelmesen olvas észreveszi, hogy csak a promóciós opcióra vonatkozik amit UTÁNA ZsebNetre váltanak át. Nincs sehova leírva, hogy az internetes opciókra is vonatkozna a tethering kikötés. Csak az van még megemlítve, hogy mely opciókkal lehet részt venni a promóban.
Számomra továbbá az is felfoghatatlan, hogy milyen alapon dobálózik valaki azzal, hogy ez lehúzás.
1. díjmentesen kap valaki 100 MB adatforgalmat
2. díjmentesen használhatja a facebookotezek mind mind a hálózat terhelése melett történnek. Számomra teljesen logikus, hogy ezek melett a kedvezmények melett korlátozzák a Tethering lehetőségét. Egyszerre csak egy ember veheti igénybe egy előfizetéssel a kedvezményt. Nem hiszem, hogy ez akkora érvágás a vodafone részéről. Tegyük fel valakinek van hotspot a telefonján és megosztja a barátaival a netet és csak facebookoznak akkor 3-4 ember csak a facebookkal többszáz mega adatforgalmat generalhatna anélkül, hogy a kedvezményes 100 megát felhasználnák és mind emelett zabálják a sávszélességet is. Számomra érthetetlen, hogy ebben mi az ami lehúzás. A hálózat védelme érdekében történik.
Szeretem amikor valaki alaptalanul trollkodik. Anélkül, hogy utána nézne a dolgoknak.
Ez mind természetesen nem neked szól hackeeeee csak az első sor
-
Agro
senior tag
válasz hackeeeee #16873 üzenetére
Mert hírtelen azt hittem erről beszélsz:
Az én digis szerződésemben még benne van egyébként a megosztás tilalma. De amikor jött a srác bekábelezni, rám akart sózni egy wifi routert (ez volt 3 éve). Gondolom az saját szakálra ment volna. Mostani digis szerződésekben nem tudom mi van.
-
Agro
senior tag
válasz hackeeeee #16918 üzenetére
neki mindennel kapcsolatban van tapasztalata, minden céggel kapcsolatban áll, minden folyamatot ismer (legalábbis úgy csinál), mindenkit megpróbál kioktatni, mindenről tudja hogyan kéne működnie, mindennel és mindenkivel kapcsolatban elvárásai vannak, a tényeket nem hajlandó elfogadni, ha az nem neki kedvez.
Hm szerintem az APEH-nél dolgozik
-
Hmura
tag
válasz hackeeeee #16942 üzenetére
A kínaiak szinte minden elektromos fogyasztási eszközzel
így operálnak (fúrógép, MP3 lejátszó, telefon stb...).Vannak komolyabb cégeik, akik nem a kommersz kategóriában
nyomulnak, csak ott tapasztaltam eddig más eljárást.
Megsaccolják, mennyire megbízható a termék, és annyi
tartalékot adnak.[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
válasz hackeeeee #16942 üzenetére
A dolog hátulütője az, hogy ugye törvény szerint nincs szabályozva a javítási idő intervalluma,
...és erre írtam azt, hogy a törvény úgy van meghozva, hogy a szemetet eladni
szándékozónak kedvezzen. Le is hurrogtak érte.Ha az lenne a törvényben, hogy ha X napon belül nem tudja javítani, akkor
vissza kell fizetnie a vételárat, az erősen ösztönző lenne a javításra.
De valahogy ez nem akar bekerülni abba a fránya paragrafusba.... -
Hmura
tag
válasz hackeeeee #16946 üzenetére
A cserés módszer visszaélésre adna alkalmat.
Ugyanis azt meg tudják (és meg is fogják csinálni), hogy közlik,
sajnos az Ön által vásárolt és cserélendő termék már nem forgalmazott,
ezért egy az egyben nem tudják cserélni.
Helyette vagy azonos értékben ad másikat (nyilván egy gyengébbet),
vagy rá kell fizetned egy másikra, ami drágább.Konkrétan ezt a módszert alkalmazta a 2+3 év garanciával eladott
HDD esetén 2000-2003 között a Csamcsung. -
club1
veterán
válasz hackeeeee #16938 üzenetére
Urak, 4 éven keresztül (2008-ig) garanciális ügyintéző voltam egy multi hazai márkaszerviz hálózatánál (ma már kevésbé stresszes munkát végzek, mert leléptem).
Az eladó és a vevő között jön létre a vásárlással egy szerződés, ahol a márkaszerviz ugyan fel lehet tüntetve mint a garanciális ügyintézés helyszíne, azonban a kereskedő a kötelezett, így köteles átvenni az általa forgalmazott, és a jótállás hatálya alá eső termékeket, ha a vevő úgy gondolja. Utóbbiról - az ügyfélszolgálati számunkon - csak azért beszéltük le az ügyfeleket, mert a kereskedő és szakszerviz közötti logisztika rontotta az átlagunkat.
A multinál - összhangban a hazai szabályozással - a rendszer az volt (és úgy tudom mai is az), hogy a - kezdetben pontosan szabályozott, 2004-től pedig a "megfelelő" határidőbe be nem férő javítások, továbbá problémás ügyek/ügyfelek esetében a szakszerviz szakvéleménye, vagy a multi központi alkatrészrendelési rendszerének adatai alapján - ha tudtunk akkor raktárról - cserét biztosítottunk vagy csereigazolást állítottunk ki. Ez utóbbival az ügyfél a vásárlás helyszínén le tudta vásárolni (vagy döntése alapján akár vissza is kérhette) a problémás termék vételárát. Mi aztán a beváltott csereigazolásban szereplő árat a kereskedő felé jóváírtuk (illetve ha cserét kért, akkor a szakszervizbe a gépet leszállíttattuk).
Tehát még egyszer: A kereskedő nem tagadhatja meg semmilyen indokkal az általa eladott és még jótállás hatálya alatt lévő termék javításra történő átvételét. Max. annyit tehet, hogy ha értelmes a vevő (ami manapság egyre ritkább), elmagyarázza neki, hogy időben jobban jár ha közvetlenül a jótállási jegyen szereplő márkaszervizbe viszi a hibás terméket, mert nem mindegy, hogy egy vagy két résztvevő törekszik a 15 napon belüli javításra... -
club1
veterán
válasz hackeeeee #16973 üzenetére
Értem én hogy most, hogy általánossá vált a 10% alatti kereskedelmi árrés egy csomó szegmensben, nem lehet minden jogszabálynak megfelelni, így a vállalkozások inkább kockáztatják a fogyasztóvédelmi és egyéb bírságokat, mint hogy rövid úton tönkremenjenek. Ettől még kötelesek átvenni javításra a jótállás alatt lévő, általuk eladott termékeket.
Az igaz hogy a 15/30 napot eltörölték, de a kötelezettnek igazolnia kell tudni, hogy törekedett a 15 napon belüli javításra (ez viszont benne van az aktuális jogszabályban). Márpedig ha kotlik a tételen azaz nem juttatja el legalább a javítás helyszínére, azt elég nehéz igazolni. Ilyenkor pedig automatikus a bírság. -
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #16994 üzenetére
Tévedés. A hűséget a telefonra kötöd, nem pedig az előfizetésre(a tarifahűséget most ne nézzük).
Többek közt ezért is tehetik meg pl, hogy árakat emeljenek, anélkül, hogy szerződést szegnének az ő oldalukról, mert a hűséget a telefonra írod alá, így a tarifád módosításával a hűségszerződésben aláírt feltételek nem módosulnak számodra kedvezőtlen formábaA garanciád viszont megmarad, ha a szolgáltató oldja fel a függőséget.
Az, hogy a telefonod egyben fizeted, vagy részletre veszed, meg most sehogy nem kapcsolódik ide..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Agro
senior tag
válasz hackeeeee #16990 üzenetére
Ezeknek az eseteknek az eloszuresere szolgal a hitelkepessegi vizsgalat meg a kotber. 100ks telot 1 ft-al akkor tudsz elhozni ha toppos elofizetest veszel tarifa megtartas melett es azert mar eleg komoly kotberek kerulnek kiszamlazasra. En itt meg nem lattam senkit olyanrol beszamolni hogy letiltottak a keszuleket. Mindig csak kerdeskent merult fel.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz hackeeeee #17000 üzenetére
Mellesleg, ha az illető kp-ra egy telefont előfizetéssel, akkor mi jogon köt hozzá a szolgáltató olyan módon, hogy ha azt az illető cseréli, akkor megszűnik a hűsége? Ez ebben a formában hülyeség.. Csak azért, mert akkor nem küldené 2 évente a Vodafone az SMS-t, hogy köszönjük hűséged, vásárolj új készüléket a meglévő előfizetésedhez...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #17000 üzenetére
Ki mondta, hogy köteles vagy? Attól a hűséget még írhatod alá a készülékre nem? Ha bemész a boltba, és hitelre megvásárolsz egy TV-t, aztán hazaviszed, és összetöröd, attól még arra van a hiteled, és fizetheted is be.
A havidíjad a felhasználásért fizeted, nem azért, mert hűséged van. Itt megint semmi kapcsolat. Ha lejár a hűséged, és tovább használod a csomagot, ugyan úgy fizeted nem?
De mondok mást. Ugyan azt a tarifát, készülék nélkül megveheted hűségnyilatkozat aláírása nélkül, de ha készülékkel veszed, aláíratnak veled 1-2 évet. Miért? Mert a készülékre írod alá a hűséget, és a készülékre kapod a kedvezményt. Mert ugye a tarifacsomag díjazása 2 év hűséggel is annyi, mint hűség nélkül.
(#17002) szoke12: Nincs. Ha túlléped a kereted, lassítanak.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #17001 üzenetére
Mellesleg, ha az illető kp-ra egy telefont előfizetéssel, akkor mi jogon köt hozzá a szolgáltató olyan módon, hogy ha azt az illető cseréli, akkor megszűnik a hűsége?
A hűségedért cserébe te kedvezményt kaptál a készülék árából. Ha utána te eldobod, szíved joga.
Fentebb meg már írtam, a tarifahűség megint más dolog. Annak inkább van köze ahhoz, amiről te beszélsz. De ahhoz viszont annak sincs, hogy függetleníteni akarsz-e vagy sem.Csak azért, mert akkor nem küldené 2 évente a Vodafone az SMS-t, hogy köszönjük hűséged, vásárolj új készüléket a meglévő előfizetésedhez...
...tarifacsomagod megtartásával(tarifahűség), 2 év hűségnyilatkozat(készülékre) aláírása mellett..
Everybody lies.
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #17008 üzenetére
Tehát, ez ebben a formában azért nem igaz, mert ha veszek előfizetéssel kp-ra egy telót, attól még fizetem az előfizetést
Naná, hogy fizeted, mert a szolgáltatás nem ingyen jár. Ha összetöröd a telefont, akkor is fizeted, mert azzal a szolgáltatás ellenértékét fizeted ki.
de ha veszek kp-ra egy tv-t, és összetöröm, akkor nem fizetek semmit.
Mert ott szolgáltatást nem vásároltál
Ha részletre veszem meg a telefont, akkor oké, ámen.. Ott vállalom a hűséget rá, mert fizetni fogom, de ha Én elhozom kp-ra, akkor hagyjanak békén.. De ha már itt tartunk, a hűségszerződésen a számod is szerepel, nem csak a telefon adatai..
A részletfizetési konstrukciónál vállalsz egy külön kötelezettséget is, arra, hogy fizeted a részleteket. Pont mint egy banki hitel, csak kamat nélkül
Azért szerepelnek a kártya adatai, mivel a szolgáltatást is megkötötted, amivel a készüléket használni fogod nem?
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Agro
senior tag
válasz hackeeeee #17010 üzenetére
Skacok ha már ilyen szépen elbeszéltek egymás mellett figyelmetekbe ajánlom a (#16997) Daffni2 hsz-t . ÁSZF szerint kéne terhelnie a vodának de mivel pozitív irányba eltérhet így ezt jelen állás szerint nem teszi meg. Ez persze bármikor változhat.
Egyébként meg azért terhelhetné a kötbért kikódolás esetén a Vodafone, mert a készülék kedvezmény miatt vállalsz hűséget. Ezt nevezhetjük készülékhűségnek vagyis elkötelezed magad, hogy más szolgáltatók SIM kártyáját nem használod abban a készülékben amire a kedvezményt a Vodafone-tól kaptad. Más vodás kártyát használhatsz benne, a hozzá vásárolt kártyát használhatod másik telefonban. Ezzel is ösztönözve arra, hogy a hűség időd alatt a Vodától vásárolt kedvezményes telefont csak Vodafone szolgáltatásaival tudd használni.
Ez a szolgáltató érdeke. Ezt lehet szeretni vagy nem szeretni, egyet lehet vele érteni vagy nem. Egyelőre örüljünk neki, hogy nem kérnek érte plusz kötbért ha ki akarod kódoltatni. Nem véletlenül szállítják a szolgáltatóknak hálózati zárral a telefonokat.
Egyébként meg ha valaki ki akar kódoltatni egy telefont valljuk be őszintén nem azért teszi mert úgy szebb vagy jobb. Hanem azért mert másik szolgáltató sim kártyájával szeretné használni. Az odáig rendben van, hogy fizeted a havi díjakat mint a katona tiszt de lényegében a szolgáltatóknak az az érdekük hogy használd is a szolgáltatásait. Ha pedig csak azért fizeted a havidíjad, hogy cserélgesd a kártyákat és a Vodásról lebeszéld az végképp nem jó a szolgáltatónak mert az az érdekük, hogy hívást is fogadj az interconnect díjak miatt.
A tarifahűség megint más kérdés. Az egy plusz kötöttség annak érdekében, hogy további kedvezményeket kapj. Ez megnyilvánulhat havidíj kedvezményben vagy további készülék árkedvezményben, de a lényegen nem változtat.
-
Studi22
aktív tag
válasz hackeeeee #17044 üzenetére
Talán a plusz adatmennyiség rendelése az üfinek ami eddig így nem volt elérhető illetve a mátrixhoz eddig nem volt elérhető a plusz adat mennyiség...
Illetve ez "realtime" még az előző rendszer egy nem pontos adatmennyiséget jelenített meg neked ha lekérted jó pénzért, most itt ingyen és valós adott adatmennyiség látható.
Kb. ennyi...Atti0925
Ha nem kapod meg 48 órán belül az sms-t jutalomnet használhatóságáról akkor 1270 vagy bolt és reklamáció hogy neked már vissza volt igazolva és helyesen jártál el...[ Szerkesztve ]
A világon a legveszélyesebb dolog,mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #17050 üzenetére
jól. sokan reklamáltak már ezért, hogy nincs lehetőség arra, hogy ne lassítsák a sebességet, és lám, a kérés meghallgattatott
Nekem még egy "álmom" van, ami beteljesülésre vár: e-számlánál jó lenne más telefonszámra küldeni a belépéshez szükséges SMSt, legalább az internetes csomagoknál
szerk: bármikor felmehetsz a netinfora, mindig látod az aktuális állást, nem kell megvárni az SMSt
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
-
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #17060 üzenetére
igen, alapjában véve a korlátozások eltörölték a magas számlákat, ami jó, viszont akinek kevés a 8GB (ami már csak 6), az mit kezdjen? kössön két előfizetést, és ha elfogyott cseréljen sim kártyát Mindennek két oldala van "átlag"emberek jobban jártak a lassítással, ez egyértelmű
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #18175 üzenetére
küldjétek el arról a számról az MMS üzenetet a 1270re, valamint nézzétek át a beállításokat. itt egy kis segítség
Az MMS-profil létrehozásakor az alábbi adatokra van szükség:
- Adatátvitel módja: GPRS
- Felhasználónév: nincs
- Jelszó: nincs
- Hozzáférési pont (APN): mms.vodafone.net
- Átjáró (gateway) IP címe: 80.244.97.2
- Kezdőlap: http://mms.vodafone.hu/servlets/mms
Készüléktől függően ezt a profilt a Multimédia üzenetek beállításain belül aktívvá szükséges tenni.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #18187 üzenetére
azért nem, mert nem. Ha nem volt feltöltve és lejárt a kártya, akkor még max 1 hónapig tudják visszavarázsolni, utána már nem. Az pedig teljesen más, hogy nincs meg a kártyád és kérsz helyette egy másikat a régi számmal, ugyanis azt csak élő számmal tudják megcsinálni.
(#18189): nem
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Studi22
aktív tag
válasz hackeeeee #18189 üzenetére
6 hónap karantén, de ha ügyes és szerencsés vagy( nem rakják rá újra egy prepaid kártyára) akkor potom 7000Ft-ért újra beletrafálhatsz előfizetésnél.
Azért érezhető sok a ha és az esetleg plusz a költség is...A világon a legveszélyesebb dolog,mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen