- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Mozilla Firefox
- Windows 11
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Autodesk - Revit
- Aliexpress tapasztalatok
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
I2oli
tag
-
djculture
félisten
válasz coolrob #35925 üzenetére
Az szép, mondjuk azt én irásban megreklamálnám a helyedben. Telekomnál ha tuti igazad van nem szabad hagyni a dolgokat, írásban fordulsz hozzájuk álltalában persze ülnek rajta de végül mindig megnyugtatóan szokott végződni az ügy, nekik se érdekük egy tömeges jelzés a megfelelő hivatalhoz
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz coolrob #35925 üzenetére
Nem is értem, hogy miért vagyok ezen meglepődve, mert én is pontosan így jártam.
Az hagyján, hogy másodszorra is visszakerül hibásan a kedvezmény, mert ha ennyire nem foglalkoznak vele, akkor használják is ki őket.
De az kifejezetten felháborít, hogy meg se nézik milyen rendeléseket törölnek, főleg így, hogy ezek után feltételezem, az összes ilyen kedvezménnyel leadott rendelést érvénytelenítették, függetlenül attól, hogy valaki pontosan arra vette-e igénybe, amire szólt vagy nem.Az meg ilyenkor már ugye az egyéni problémám, hogy ez miatt az egyik családtagom ajándék nélkül marad a születésnapján, mert még ha az eredeti árán is újra megrendelem, akkor se jön meg csütörtök előtt.
-
Blackmirror
senior tag
-
kali
legenda
válasz coolrob #36075 üzenetére
nem a kuponos történetről van szó, hanem a 10% webshop/online kedvezményről, azt pedig az egyik kézzel adták, a másikkal pedig elvették, hiszen semmi sem kötelezte rá őket - addig sem, amíg adták.
a kuponos történet meg köszönhető annak, hogy rengetegen nem éltek, hanem visszaéltek a lehetőséggel, a második körben már minden túlmutató trükközésekről is lehetett itt (is) olvasni... -
Blackmirror
senior tag
válasz coolrob #36086 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy 14-ig volt hirdetve ez az akció,tehát valószínűleg a webshopban nem lesz aktiválható a kedvezmény,mert nem tudják megcsinálni úgy, hogy rendesen működjön-egyébként nem értek hozzá,nem tudom,hogy mi ennek a technikai akadálya,de nem tudnak megbirkózni vele,vagy nem is akarnak már.
Azt hittem van erre valami megoldás,hogy akár telefonon, akár személyesen egyeztetve mégis meg tudnák adni a készülékre a kedvezményt valamilyen módon.Mert azért lehet velük egyezkedni általában.6éve vagyok előfizető nekem ez a tapasztalatom velük kapcsolatban.
Ha a kupont nem is tudják beállítani akkor pofon egyszerű lenne átírni a webshopos árakat -10000-rel nem?
Ők tudják...[ Szerkesztve ]
iPhone X@R, iPad Pro
-
ANDROID???
addikt
válasz coolrob #36093 üzenetére
Eleve egyszerűbb lett volna kuponkód nélkül leárazni 10-el a szóban forgó készülékeket...
Az is marhaszép dolog, hogy a webshopon az akciók 3-4-5ször is változnak egy nap vagy akár délelőtt alatt, főleg az is gusztustalan, hogy egyszer az van kiírva, hogy új előfizetésre, utána már meglévő előfizetésre is és hasonlók...
Amíg egy kedvezményt nem tisztáznak le nem kellene feltenni netre csak, hogy tervezés alatt, mert még mi sem tudjuk mit szeretnénk...
Az sem lenne rossz, ha az ügyintézők tudnák amit csinálnak, és nem totál buták lennének a készülékekhez meg az ügyintézés adta lehetőségekhez, vagy ha nem tudják mit kell ill. lehet csinálni, jó lenne megkérdezni olyan kollégájuktól aki tisztában van vele...
De ezek mér kicsit eltérnek a tárgytól, csak igazak...
Addig jó az ügyfél hűsége, amíg alá nem írja a szerződést utána elégedettség leejtve... Utána ketyeg az óra fizetési határidőkre stb, az meg ha a térerő ingadozik mert 1000000évig "karbantartanak" valamit az már nem számít nekik. Az is frankó, hogy én (vidéken) a készülékemen tapasztalom (nem a készülék hibájából) hogy a telefon mozdulatlanul az asztalon térerő ingadozással küszködik, azt javasolták, hogy kijönnek felszerelnek egy jel erősítő antennát és a ház egy pontjához kötnek, telefonálni a "mobil szolgáltató" a mobil készülékkel... Szánalmas volt ez is részükről, de ezt a sötétséget a többi szolgáltató is megcsinálja... -
btudos
veterán
válasz coolrob #102752 üzenetére
A Telekom weboldaláról listaáron ugyanúgy tudsz cégként vásárolni, mint bármilyen másik webshopban, ehhez nem kell semmilyen előfizetés.
Hogy személyes csatornán mi történt, az lehet sima félreértés, vagy rossz kommunikáció is, nehéz így megmondani, de a webshopos vásárlásnak semmi akadálya.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
kali
legenda
válasz coolrob #102755 üzenetére
Azt nem tudni, ahogy előttem is írták, akár félre is érthették a kérdést az üzletben, vagy valóban rosszul tudta/mondta az ügyintéző.
gyuromoj: Szia, Belépsz a Telekom fiókodba, majd ott az Áttekintés oldalon alul: Előfizetés hozzáadása és követed a kiírt lépéseket.
[ Szerkesztve ]
-
-
anadroid
senior tag
válasz coolrob #116099 üzenetére
Nekem március 9-én állították ki a sztornó számlát, tegnap reklamáltam másodszor, a hétre ígérték az utalást.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- -72% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,16GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill.,Win 11 Pro
- 8 gen i3 as MP ProDesk 400 G5 MT(Hibás)
- Dell Latitude 5300, 13,3" FHD IPS Touch, I7-8665U 8x4,80 GHz, 8-32GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10,11, Új
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest