-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz SziberTomi #15150 üzenetére
Szia!
Jól kijönni? Ha valakire át tudod íratni az előfizetést!
Természetesen módod van átváltani másik díjcsomagra is, de ezt személyesen tudod csak intézni, mivel SIM cserével jár.
Domino-t szerintem egyelőre felejtsd el, ott kötbért kellene fizetned.Jó szerencsét!
-
1430
senior tag
válasz SziberTomi #15150 üzenetére
Ha van mási előfizetés is, amivel együtt kapod a számlát, akkor átválthatsz FUN-ra, és a másik előfizetés lesz a "fő" szám. (Mix-ből vagy Fun-ból akkor érdemes kiváltani, ha elhasználtad már a havi keretet)
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Soulfly842
addikt
válasz SziberTomi #21849 üzenetére
1, A dominóból havidíjasra váltás nem lesz egyszerű menet 'távolról', nehezen végigvihető és sok időt vesz igénybe - egyszerűbb ha bemégy egy üzletbe.
2, A dominóba váltással, ha volt korábban arany kiemeltségi szint, akkor az elveszett - ergó, a jelenleg is érvényben lévő webshop vásárlási feltételek szerint csak egy egyösszegű fizetésre van lehetőséged. Üzletben ezzel szemben megvásárolhatod a készüléket akár kamatmentes részletre is.[ Szerkesztve ]
-
Gery1987
őstag
válasz SziberTomi #21926 üzenetére
Szép estét!
Én inkább javasolnék egy olyan előfizetést, amiben van mobilnet és minden irányban lebeszélhető. Vagy nézz körbe más szolgáltatónál. A Mozaik XS díjcsomag jó lenne, mert olcsó, van benne mobilnet és minden irányban 100%-ban felhasználható.
Egy lehetőség: nézd meg, hogy akiket hívnál főleg mely hálózatba tartoznak mert mindenhol vannak fiataloknak szánt díjcsomagok, vagy komplett szolgáltatói márka (djuice). Érdemes körbe nézni, hogy ne csak te járj jól, hanem a többiek is.
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
Vangelis
nagyúr
válasz SziberTomi #21936 üzenetére
Egy kis plusz lehúzás ... sajnos.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Soulfly842
addikt
válasz SziberTomi #22149 üzenetére
Tárgyhó elsejétől, tárgyhó utolsó napjáig tart a számlázási időszak. A te esetedben így törthavi számla készül, időarányosan kerül kiszámlázásra így a havi díj is.
-
MODERÁTOR
válasz SziberTomi #24210 üzenetére
ICS és JB alatt a gyári android rendszer méri.
Ha GB-t használsz, akkor feltelepítesz valami appot, ami figyeli, vagy a My T-mobile-ban lekérdezed, azt hiszem 57 Ft-ért. -
raziel01
veterán
válasz SziberTomi #24210 üzenetére
50 MB a keret azon mit akarsz mérni? pikk-pakk elfogy.
Amúgy programot tudsz felrakni hozzá. [link] -
Gery1987
őstag
válasz SziberTomi #25226 üzenetére
Helló!
Elég csak a készüléket és ami hozzá jár+garanciapapír illetve arra is garanciát kell vállalnod, hogyha részletre vetted a telefont azt fizeted/kifizeted. Ha egy összegben vetted, akkor persze az utóbbi rész kimarad.
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
erdoke
titán
válasz SziberTomi #39615 üzenetére
Nincs rá jótállád, csak szavatosság. Én készüléket nem vennék, de elektronikát nem tartalmazó tartozékot és szoftvert igen.
A legjobb aláírás a héten
-
kali
legenda
válasz SziberTomi #68230 üzenetére
szia,
a telekom - mióta nincs szerizes szekciója - már csak küldi tovább a gyártói/szerződéses szervizbe, de ott nem/sem cserélek azonnal, hanem napok, illetve néha hetek kérdése, ráadásul az akkumulátoros probléma - ha például gyors merülésről van szó - szoftveres gond is lehet, így több tekintetben is ellenőrzik/tesztelik a készüléket.
megtettél már mindent, ami részedről adott lehet, hogy a hibát megtaláld?
restore/visszaállítás és a készülék újként történő beállítása, korábbi mentés nem visszaállítása után mi a helyzet?
(közel) lemerített, majd teljesen feltöltött készüléknél nem lehúzni egyből a töltőről, hanem néhány órát hagyni még rajta, úgy home + power újraindítás és csak utána lehúzva a töltőről?
a magam részéről azt javaslom, hogy ha teheted, akkor direktben vidd magad a megfelelő apple apr-hez, úgy gyorsabb lesz, mert kiesik az az időintervallum, amíg a szolgáltató elküldi a szervizbe, illetve onnan visszakapja. (a magam részéről nem is akarnám, hogy a telefonom a tmx-ben kössön ki, inkább adnám le a számomra megfelelő apr-ben.)[ Szerkesztve ]
-
madle
őstag
válasz SziberTomi #73448 üzenetére
Nekem Like 300-am van és még februárban írtak egy sms-t, hogy be kellene mutatni újra a diákomat, persze azóta végeztem az egyetemmel és nem kaptam már matricát, de mondtam az ügyintézőnek, hogy hozok ideiglenes diákot. (ami még március végéig megszerezhető volt) erre azt mondta: "oké, addig meg lenyugtatja a rendszert, hogy ne küldözgessen sms-t"
Persze totál elfelejtettem visszamenni, de azóta is Like 300-am van. Lehet aktiválta megint 2 évig? -
lupus_l
aktív tag
válasz SziberTomi #87651 üzenetére
Sony Xperia Z1 Compact esetén az akkumulátor tartozéknak minősül, garancia után nem cserélik, még előző csere esetén sem.
-
Tompika777
senior tag
válasz SziberTomi #127554 üzenetére
Már évek óta független minden készülék a Telekomnál
-
Kaba
veterán
válasz SziberTomi #127554 üzenetére
Az összes mobil független a Telekomnál már évek óta.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs