-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
_adaml21_
őstag
válasz dedike #31582 üzenetére
Öregem, neked aztán kellett beleböfögni a dolgokba....
Az elmúlt 3 évben nagyjából félmillió forintot hagytam ott a T-mobilnál, mivel olyan előfizetésem van, valamint iPhone-t használok, ami eleve nem 2 ft volt. De azt akkor sem tűröm, hogy megkárosítsanak akár 2000Ft-al is, nemhogy 50ezerrrel. Ami még jobban idegesít, hogy a telefon nem az enyém, a barátnőmet leptem meg vele, és szerencsétlen, több, mint 30 napja nem látta.
Ezek után azonban ajánlhatnak nekem 50%-os kedvezményt is az iPhone-ból, csak azért mert lejárt a hűségem (vicces egyébként, hogy amikor a nagy ügyintézés közepette "hirtelen" felajánlották ezt a kedvezményes készülékcserét, 230 ezer forintból nagyvonalúan elengedtek volna 3ezret, ezt már nevezem!!), az biztos, hogy többet nem fogok náluk SEMMIT vásárolni. Hiába az időben befizetett számláknak, és hiába, hogy türelmesen, illedelmesen álltam készen, hogy megválaszoljak minden kérdést az ügyintézőnek, ennyit nem várhattam el, hogy gördülékenyen, 21. századi ügyintézéshez méltóan megoldjuk a problémát, amit NEM a fogyasztó generált.
Csak amiatt maradok továbbra is előfizetőjük, mert a másik két szolgáltató még náluk is nagyobb szélhámos... -
Zolik
senior tag
válasz dedike #31931 üzenetére
Most beszéltem a webshoppal, visszaveszik, csak be kell vinnem az üzletbe minden cuccával együtt. Azt mondta a faszi hogy 1-2 hét múlva visszaküldik a pénzt és minden visszaáll a rendelés előtti állapotba.
Hát legalább kipróbáltam..'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''
-
hadogabi1
senior tag
válasz dedike #31941 üzenetére
Így lesz Köszi mindenkinek a segítséget.
TUF Gaming X670E-Plus Wifi, AMD Ryzen 7 7800x3d, Inno 3D 4090 Ichill X3, Arctic Cooling Liquid Freezer II 420 RGB, Lian Li LANCOOL III Mesh RGB, Kingston Fury 6000 Cl32 2*16GB, GIGABYTE SSD M.2 2280 NVMe 1TB AORUS, GIGABYTE SSD M.2 2280 NVMe 2TB AORUS,
-
slice14
veterán
válasz dedike #32774 üzenetére
Ezzel nincs semmi baj, csak a telefonos vagy személyes aktiválással. Igazán bekerülhetne az internetes felületre, hogy ne keljen fölöslegesen zaklatni az ügyélszolgálatot.
Pl: Csomagban foglalt adatforgalom aktiválása.
Szerintem lenne rá igény. Vagy csak én vagyok így vele?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
kali
legenda
válasz dedike #32774 üzenetére
hiába hivatkoztam rá korábban, aki napokig más irányban halad, és akár a telefonon is képes újrahúzni a szoftvert...stb, mielőtt egyszerűbb módon leszűkítené a dolgot az előfizetésére, majd hívná vagy felkeresné a szolgáltatót a problémával, annak szerintem az lenne az utolsó utáni lépés, hogy jogi hátteret keressen a problémának...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dedike #32784 üzenetére
Ez mondjuk szerintem a legjobb megoldás lenne, ha már a rendszer ilyen! Na remélem olyan is olvassa a fórumot akinek lehetősége van ezen változtatni. Ez egy kifejezetten jó ötlet, adott szituációra ennél jobbat nem tudok elképzelni.
Sőt, talán annyiban, hogy lehetne beleírni az sms-be, hogy tisztelt ügyfelünk, visszakapcsolhatja a szerződése szerinti adatcsomagot, ha erre az sms-re válaszban elküldi, hogy mittudomén mondjuk +ADATVISSZANa ha már ezt így kollektíve megoldottuk akkor segítsen már valaki legyen szíves a következőben, arról lenne szó, hogy van két biznicnet díjcsomagunk, és azt hogy tudom lekérdezni, hogy hol járnak ezek adatfelhasználásban. Van hozzá tandem kártya is, hogy nehezített legyen a kérdés. De ha csak egy adott kártyára le tudom kérdezni, már az is királyság.
Szerk.: a tmobil app-ban nem tudom megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dedike #32852 üzenetére
Nem igazán szeretném hívni a 1430-at minden alkalommal, amikor az adategyenlegemre vagyok kíváncsi.
Meg igazából azt a rituálét már a hátam közepére kívánom, mikor 5 percig nyomkodom az "ehhez meg ehhez nyomja meg a négyes gombot" és percek múlva eljutok egy humán ügyintézőhöz, aki nem tudja, kapcsol... Ahol kiderül hogy egész mással foglalkoznak, ők a hibabejelentő, de kapcsolnak. Szóval ezzel tele a hócipőm. Gondoltam a fórumon hátha tudja valaki.
De ezek szerint én mindig olyat kérdezek, amit senki se tud[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dedike #33160 üzenetére
fizetnének itthon a szolgáltatók annyi adót, mint más normális országokban, és persze nekünk is lenne annyi a fizetésünk, mint az ottani embereknek, és máris nem érdekelne a dolog...
nem hiszem, hogy van még ország, ahol annyi adó terheli a szolgáltatókat, mint magyarországon - mondom ezt csak tippre, nem néztem utána, de megteszem majd!djculture; lásd; fent!
[ Szerkesztve ]
-
szabogabor10
veterán
válasz dedike #33482 üzenetére
Nem bizony...
De bele sem merek gondolni, mennyi lesz az iPhone 5s idehaza... Sokkal jobban megéri majd akár osztrák Apple Store-ban megvenni. Legalábbis akinek nem kell Ft-ot ajróra váltogatnia..
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
-
kali
legenda
válasz dedike #33980 üzenetére
na, azt nem feltétlenül tudják mindig, ezt én is megtapasztaltam anno, volt olyan eset, hogy legalább 10 percig görcsölt az ügyintéző, mire összehozta a nevemen lévő előfizetéseket - a társkártyás előfizetéseket kellett hozzátenni a főkártyás előfizetésemhez -, amikor szóltam, hogy csak az egyik előfizetésem számláját nyomtatta, én pedig mindegyikét befizetném, ahogy a kiküldött számlákon szokás.
akkoriban még vidékre érkezett a számla, netbank még nem volt adott, és pont nem tudtam hazautazni egy ideig, ezért fizettem be t-s üzletben.ANDROID???; igen, anyagi érdekeltés okán működnek a dolgok, volt már hozzá szerencsém, bár régebben, bő 10 éve.; bérelt lakás, én készpénzben fizettem a számlákat a tulajnak, neki pedig vonták a számlájáról a szolgáltatók az összegeket. otthon ücsörgünk a párommal, egyszer villany leó, nincs áram a lakásban. kimegyek a folyosóra, nézem a villanyórát, hát kikötve, plomba rajta, meg egy határozat a kikötésről, a számlafizetésben történt elmaradás miatt, illetve kitöltve a rublika, hogy a helyszínen a számlát nem fizették ki, a megjegyzésben beírva, hogy többszöri csengetésre sem nyitott ajtót senki!
nos, ketten tartózkodtunk otthon, a csengő működött, de be sem csengettek, mert a kikötés miatt sokkal több jutalékot kaptak - szerződéses cég volt, nem közvetlenül az elmü -, mint történt volna az, ha becsenegetnek, kifizetem a számlát, és nem kell kikötni!
az eljárási szabályok alapján kötelességük lett volna becsengetni!
a tulajd egy figyelmeztetést nem kapott az elmü irányából, legalábbis ő ezt mondta, és amennyire ismertem, nem feltétlenül hazudott.
az a pláne, hogy nem is a lakás tulajdonosa felejtette le befizetni a számlákat, hanem a bank hibázott, így végül mi is kártalanítva lettünk - csak másnap délután kapcsolták vissza, a fagyasztó leengedett a nyári melegben, persze tele hússal...stb -, meg a tulaj is.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz dedike #34115 üzenetére
Nekm holnap jön: Kollégáink megrendelését jóváhagyták Kiszállítás várható ideje:
2013.10.22.kgergely23: Másik kettő szolgáltató se olcsóbb olvasd el kisbetűs dolgokat, renegeteg szívatás van. Mindháromnál csak egyedi akcióra érdemes rámozdulni úgy nem kell aranyárat fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
1430
senior tag
válasz dedike #35151 üzenetére
Azért ilyenkor nem.
A VoIP korlátozás lényegében díjcsomaghoz rendelt dolog. Tehát ha egy VoIP engedélyezett díjcsomaghoz (Pl. Next M) VoIP tiltott adatcsomag (pl. N&R 1GB LTE) kerül aktiválásra, akkor sem lesz gond, mert a hívószámon rajta van a VoIP engedélyezés.Ugyanez igaz a november 1 előtti hívószámokra, mindenkire rákerült az engedélyezés (kivéve ahol eleve korlátozva volt, pl. Like 50), ami az adatcsomagtól független, tehát míg csak azt (és nem a díjcsomagot) váltogatja valaki, addig az engedélyezés sincs veszélyben.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
kali
legenda
válasz dedike #35169 üzenetére
igaz, bővítés esetén az lesz az alapértelmezett, de az alapcsomagban adott net nincs közben megszakítva, még akkor sem, ha csak ügyintéző tudja visszakapcsolni a bővítés lemondása után, mivel maga a díjcsomag (amiben adott keret adott) nem lett kikapcsolva/módosítva másmilyenre.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Suzuki topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Eredeti játékok OFF topik
- RENNSPORT
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Dell XPS 9315 13.4" FHD+ IPS i7-1250U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Aokzoe A1 Pro AMD Ryzen 7 7840U - 32GB+512GB
- LENOVO IDEAPAD Y700 INTEL CORE i5-6300HQ 2.3 GHz 8 GB 256 GB SSD GTX 960M 3 óra AKKU IDŐ
- Precision 7520 15.6" FHD IPS i7-7700HQ M1200 16GB 512GB + 1TB magyar vbill új akku gar
- Dell Latitude 5400, 14" FHD IPS, I5-8365U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10/11, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen