-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz raziel01 #33916 üzenetére
pedig sokszor előfordult már, hogy kértek, hiába nem új előfizető volt, hanem első hosszabítás történt, részletre történő vásárlással.
olyanról is tudok, aki teljesen tiszta lappal rendelkezett, az első 2 év alatt is rendesen fizette a számlákat, és bizony kértek tőle előleget, amikor az első 2 év után ismét aláírt 2 évet, és részletre kivitt egy drágább készüléket, pedig a díjcsomagra nem is írt alá hűséget. -
kali
legenda
válasz callmeakos #33951 üzenetére
szia,
a fizetési határidő leteltét követő napon korlátoztak?
nem jellemző, és nem is életszerű...
biztos, hogy nem volt másik/korábbi tartozás? -
kali
legenda
válasz dedike #33980 üzenetére
na, azt nem feltétlenül tudják mindig, ezt én is megtapasztaltam anno, volt olyan eset, hogy legalább 10 percig görcsölt az ügyintéző, mire összehozta a nevemen lévő előfizetéseket - a társkártyás előfizetéseket kellett hozzátenni a főkártyás előfizetésemhez -, amikor szóltam, hogy csak az egyik előfizetésem számláját nyomtatta, én pedig mindegyikét befizetném, ahogy a kiküldött számlákon szokás.
akkoriban még vidékre érkezett a számla, netbank még nem volt adott, és pont nem tudtam hazautazni egy ideig, ezért fizettem be t-s üzletben.ANDROID???; igen, anyagi érdekeltés okán működnek a dolgok, volt már hozzá szerencsém, bár régebben, bő 10 éve.; bérelt lakás, én készpénzben fizettem a számlákat a tulajnak, neki pedig vonták a számlájáról a szolgáltatók az összegeket. otthon ücsörgünk a párommal, egyszer villany leó, nincs áram a lakásban. kimegyek a folyosóra, nézem a villanyórát, hát kikötve, plomba rajta, meg egy határozat a kikötésről, a számlafizetésben történt elmaradás miatt, illetve kitöltve a rublika, hogy a helyszínen a számlát nem fizették ki, a megjegyzésben beírva, hogy többszöri csengetésre sem nyitott ajtót senki!
nos, ketten tartózkodtunk otthon, a csengő működött, de be sem csengettek, mert a kikötés miatt sokkal több jutalékot kaptak - szerződéses cég volt, nem közvetlenül az elmü -, mint történt volna az, ha becsenegetnek, kifizetem a számlát, és nem kell kikötni!
az eljárási szabályok alapján kötelességük lett volna becsengetni!
a tulajd egy figyelmeztetést nem kapott az elmü irányából, legalábbis ő ezt mondta, és amennyire ismertem, nem feltétlenül hazudott.
az a pláne, hogy nem is a lakás tulajdonosa felejtette le befizetni a számlákat, hanem a bank hibázott, így végül mi is kártalanítva lettünk - csak másnap délután kapcsolták vissza, a fagyasztó leengedett a nyári melegben, persze tele hússal...stb -, meg a tulaj is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #33983 üzenetére
igen, bőven kárpótolva lett a tulaj, általa pedig mi is.
St3ven; bizony nem, azóta is több ilyet hallotam.
nem az igazi a telekom honlap, ügyintéznék, és dobálja a hibákat...
-
kali
legenda
válasz levente9710 #34003 üzenetére
szia,
alapesetben úgy, hogy kiküldik számodra a szerződést, aláírod a csomaghoz mellékelt átvételi elismervényt - ez a csomagon kívül van, a futár/átadó csak ehhez fér hozzá, a csomagban lévő iratokhoz csak te -, és az egyenértékű a szerződés aláírásával, mivel ez is szerepel rajta;
kijelentem, hogy az átvett dokumentumok (szerződések, nyilatkozatok, számlák) tartalmát megismertem és elfogadom, tudomásul veszem, hogy ezen bizonylat aláírása az átvett és tételesen felsorolt dokumentumok példányonkénti és egyesével történő aláírását helyettesíti, azzal minden tekintetben egyenértékű.
a futár/átadó csak az említett átvételit viszi el, és juttatja vissza a szolgáltatóhoz, de azon már szerepel az aláírásod, és a fentiek szerint - jogilag - olyan, mintha magát a szerződést írtad volna alá.
az igazolásos részének a gyakorlati megvalósítását passzolom, abban majd segít egy t-s illetékes, hogy miként és mikor kell. -
kali
legenda
válasz St3ven #34019 üzenetére
én is csak most kaptam, és (még?) csak az egyik előfizetésemre;
regisztráltam anno, amikor onlien rendeltem domino konstrukciós csomagot.
korábban is kaptam már ilyen kedvezményt, de akkor konkrét típusú készülékre szólt, talán galaxy y, így nem éltem a lehetőséggel.pepe091; ez elég ciki a telekom számára...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
hatalmas piros pont a szolgáltatónak, ügyfélmegtartásból jeles!
ma is bizonyítást nyert, hogy bizony külön hadakozás nélkül - még kérnem sem kellett, pedig a hangom nem emeltem volna meg, ha lepasszolnak, mert nagyrészt jogos lett volna - is korrekt módon állnak hozzá akár a szélsőséges esetekhez is, ahogy az egyik illetékes mondta; ha a régi, hűséges és megbízható ügyfél megérdemli!
90 percet harcolt két ügyfélszolgálatos - ezúton is külön köszönet illeti őket -, hogy átvigyenek valamit a rendszeren, amit (már) nem lehetett volna, és bizony több szintről kellett jóváhagyást nyerniük, hogy kiskapun át megoldják a dolgot.
hozzátartozik az igazsághoz, hogy előtte azonos üzletben lepasszolt egy hölgy ügyintéző, de neki nem csak a hozzáállásával volt baj, hanem a hozzáértésével is, ezért kértem telefonos segítséget (1430), ahol utánanéztek, és utána visszaküldtek az üzletbe, mondván kérjem magam másik ügyintézőhöz, mert megoldható a problémám, és igaza volt!krisztian112; nem feltétlenül sokra mennél a fenyegetőzéssel, elég világosan tartalmazta az sms - amiben a kódot küldték -, hogy az mire használható fel.
az sem igazán fair dolog, hogy az előfizető azonnal visszaél a rendszer hibájával, az üzenetben leírtak ellenére.
mindennek (legalább) két oldala van, egyszer az egyik irányba billen a mérleg, máskor meg fordítva.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Blackmirror #34185 üzenetére
t-pont, de az sem direkt t-s már...
-
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz smileismarci #34404 üzenetére
szerintem nem, az a rendelt termék ára mellett külön tétel.
-
kali
legenda
válasz Sofian #34498 üzenetére
nem feltétlenül a szolgáltató a hibás, akik a leírtak szerint rendeltek, azoknál nem volt gond, akik trükköztek - például másra használták a kupont, mint amire a leírtak szerint lehet -, azoknál volt, hogy eltértek a szabályoztól az ügyfél számára kedvező irányba, és ez dícséretes, másoknál meg nem, mert nem tartották rá érdemesnek, vagy a fene tudja, azokról meg végképp ne beszéljünk, akik nem is voltak regisztrálva az akció nekem adatbázisába, hanem csak kórencsáltak kódot, és úgy próbáltak csalni...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Sofian #34506 üzenetére
én mindig főként arra adok, ami írva van, attól csak az ügyfél számára kedvező irányban térhetnek el, azt viszont már nem kötelesek minden esetben megtenni!
nálam és sok más előfizetőnél megtették, másoknál nem, ők haragudjanak a szolgáltatóra, illetve keressék az okot, de ne csak a szolgáltatói oldalon...
amúgy sem láttam még olyat, hogy valami mindenkinek jó, legyen szó bármiről![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Sofian #34512 üzenetére
nem azt írtam, hogy konkrétan te így csináltad úgy, de olyan is volt bőven!
az sms egyértelműen rendelkezett; a honlapon megtalálható bármely telefont kiválaszthatod, bármely havidíjas előfizetéses konstrukcióban - és ez egy írásos ajánlat, ami nem azt írja, hogy bármire felhasználható, hanem csak havidíjas előfizetéses készülék vásárlására. -
kali
legenda
válasz homeless09 #34540 üzenetére
díjszabás; link
-
kali
legenda
válasz homeless09 #34546 üzenetére
azért linkeltem a komplett díjszabást, mert az több tényező függvénye, például díjcsomag és díjzóna.
a 38. oldaltól nézd, a 7. pontnál keződik a romaing.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz lord.lakli #34588 üzenetére
nem írtam, hogy csak telekom előfizetők regisztrálhatnak, de olyan sok volt, aki nem volt regisztrálva, viszont telekom előfizető volt, a my t-mobile alól adta le a rendelést.
átfedés van. -
kali
legenda
válasz lord.lakli #34591 üzenetére
link - ez alapján nem ilyen egyszerű a dolog, bekérnek néhány adatot, és csak megmutatkozik, ha valami nem okés.
átvételkor is kérnek azonosítást, akkor is látják, hogy mi a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
szia,
két különböző konstrukciót linkeltél, így nincs értelme összehasonlítani.
nem az a lényeg, hogy új előfizető, vagy régebbi és újabb hűséget ír alá, nézd meg azonos feltételekkel az árakat, és nem lesz különbség.
az elsőnél az előfizetésre és a díjcsomagra is aláírsz 2 év hűséget, a második esetben pedig csak az előfizetésre, a díjcsomagra viszont nem, így nyilván drágább!
amennyiben 24 hónap hűség van/volt, úgy az teljesen letelt, vagy 21 - 24 között jár, de legalább arany kiemeltség miatt már enged újra aláírni hűséget?
mert ekkor lehet még különbség, ha 21 - 24 hónap között történik a vásárlás, akkor a még nem letelt néhány hónap ellenében kérnek néhány ezrest, az új előfizető, vagy a letelt 24 hónap árához képest, de ez nem/sem minden telefon esetén igaz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen