Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz SUPREME7 #71524 üzenetére

    ő a 14 napost kérdezte, azt meg bukja - illetve bukhatja, ha kicsúszik belőle -, mert ott csak az intervallum a mérvadó.
    másmilyen típusú készüléket akkor köteles elfogadni, ha az tulajdonságai, adottságai tekintetében azonos, de ha valaki ért hozzá, akkor nincs két eltérő típusú készülék, aminél nem találni különbséget, amire lehet hivatkozni, így valószínű az elállási lehetőség, ha nem tudják a telefont kijavítani.
    az a probléma, hogy így azért külön köröket futni, ami hetekbe is telhet, ettől azért jobb az indoklás nélküli 14 napos intervallum, ha valaki nem akar görcsölni vele, de ez egyéni döntés kérdése.

    Bazsee71; pont tegnap írtam saját tapasztalatot, hogy néhány munkanapon belül kivizsgálták az írásos panaszomat (itt eszközöltem; link), szóval nem feltétlenül húzzák a 30 napon határidő végéig.
    amennyiben a készülék specifikációs leírásában az szerepelt, hogy kártyafüggetlen: igen, úgy megoldják majd a problémát.
    az ügyintézés módja a készülék gyártójától/típusától is függ, mert nem mindegy, hogy kóddal vagy más módon történik, várni kell rá a szolgáltatónak, amíg a gyártó kivitelezi...stb., így az üzletben (azonnalosan) történő orvoslás kérdéses még akkor is, ha a szolgáltató számodra kedvezően bírálja el a panaszt.

    GayFish; szia, meghatározott számú részlet párhuzamos futásához már külön vezetői jóváhagyás is szükséges, arra is várhat, de az is lehet, hogy valamilyen számlád befizetése nem érkezett még be.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák