- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #69650 üzenetére
Sim átalakítót...
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #69650 üzenetére
az előfordulhat, hogy üzletben nincs (készleten) sim kártya adapter.
-
kali
legenda
válasz gyantaszuz #69653 üzenetére
lehet, hogy fejből mondta az 1000 ft-ot, amikor pedig kérted a számlát, akkor vette észre, hogy 1500 ft lenne a szerződés pótlása és azt már nem merte mondani, vagy ha a vásárlási számla pótlásáról volt szó és közben kiderült, hogy platina kiemeltségű az előfizetés, akkor az úgy valóban díjmentes.
ANDROID???; sok üzletben jelenleg is van pedig.
[ Szerkesztve ]
-
Nescafé
őstag
Sziasztok
előfizetésem lejárt , le szeretném mondani, be kell mennem, vagy telefonon is el tudom intézni?
Köszönöm[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro
-
Gsx-rr
veterán
Mit gondoltok? Kivarja a Telekom az Eu Roaming kotelezo eltorlesenek hataridejet?
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #69510 üzenetére
Telekom
2015.12.17. megrendelés neten, rendelésnek nyoma nincs a telekom oldalra belépve...
Ma megint felhívnak miatta, erre közlik, hogy a 1430-on egy kollégájuk felvette a megrendelést, csak ugye az nem online megrendelés ezért kupon nem jár hozzá. Mondom, ha már ennyit kell várni akkor kupont is kérek. Akkor törlik a megrendelést és elindítják újra.
Lassan 1 hó telik el mire egy megrendelést el tudnak indítani, igaz mindegy mert készleten úgy sincsen jelenleg..
Semmi probléma, mire ideér majd a nyári napsugarakkal fogjuk tesztelni a kijelző fényerejét -
Vangelis
nagyúr
Partner üzletben tényleg nem lehet net&roll teszt kártyát venni?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Soulfly842
addikt
válasz cris78 #69667 üzenetére
De legalább nem ért váratlanul előre jeleztem, hogy nézz majd rá.
Azzal egyébként nem lesz gond. Gyakorlatilag 100%, hogy jóváírják. Ergó, nyugi, ne stresszelj rajta
Az igénybevételi feltételi olyanok amilyenek.
Lemondani hivatalosan nem lehet, hanem X idő után (azt hiszem egy év) automatikusan deaktiválódik.
Ez alatt át lehet váltani akár más típusú net&roll csomagra is, ha valaki hosszabb távon tervez vele.
-
Soulfly842
addikt
válasz Vangelis #69670 üzenetére
Adatforgalom szempontjából úgymond megszűnik.
2 GB felhasználása után, vagy ha a 60 nap letelt (havidíja, stb nincs).
De a szerződés akítv marad a háttérrendszerekben - ez benne van az igénybevételi feltételekben is - adatforgalmat viszont ezt követően nem lehet róla forgalmazni, csak díjcsomagváltással.
A szerződés viszont később deaktiválódik.
Ez a speciális helyzet zavarta meg visszakapcsoláskor cris78 esetében is a rendszereket.
Azt a díjat viszont minden továbbiak nélkül jóvá fogják írni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Ateszpapa
addikt
Ti be tudtok lépni a webshopba?
Nekem hibát ír ki, egy jó ideje (pár hete)Mobilos appal be tudok lépni, csak a webes nem megy.
-
spider80
őstag
válasz Ateszpapa #69672 üzenetére
Véletlenül nem edge böngeszőt használsz?
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
#99546112
törölt tag
Hogyan is lehet kikapcsolni hogy ne kapjak sms-t amikor belépek a telekom alkalmazásba? Eddig nekem sose küldött, már elfelejtettem hogy kapcsoltam ki..
-
marsu
addikt
válasz Ateszpapa #69672 üzenetére
Webes felületről az első belépési próbálkozásnál kiléptet és azt írja hogy technikai hiba miatt próbáljam később ...
... a második próbálkozásra beenged lépni, de a számlaügyintézésbe már nem enged be, ugyanúgy kidob.
Ma útba ejtettem egy Telekom partnert, azt mondták hogy ismerik a hibát, fejlesztés alatt áll a rendszer, de nem tudta megmondani az ügyintéző, hogy meddig tart a hiba elhárítása.
Nekem már november vége óta nem sikerült a számláimhoz hozzáférni.
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
Ateszpapa
addikt
Köszi holnap kipróbálom másikkal is. Amúgy chrome böngésző. Ha nem megy akkor felhívom telefonon őket.
-
Ateszpapa
addikt
"TECHNIKAI HIBA MIATT AZ ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT JELENLEG NEM ELÉRHETŐ."
Most csak nálam, vagy most mindenkinél?
Próbáltam IE böngészővel is, meg amit tanácsoltál inkognitó módban is chrome-mal.
Kezd bosszantani, hogy hetek óta nem tudok belépni.Az a szerencse, hogy az applikáció az müxik rendesen.
-
kali
legenda
-
cris78
őstag
válasz Soulfly842 #69671 üzenetére
Na de ha nem nézem át a számlát és kifizetem. Utólag nem jött volna egy levél, hogy túlfizetésem van.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
tomiii.
aktív tag
Sziasztok!
Volános flottában vagyunk a családdal(anyum munkahelye) Viszont már szinte a cégtől mindenki kilépett belőle, és semmilyen kedvezményünk nincs, telefont sem tudunk venni a webshopból. Szóval egy hulladék.
(ahhoz képest, hogy anyum pl 1999 óta Westel-es/Telekomos)Most szeretnénk kilépni a flottából, majd a 3 telefonszámot megtartva kiválasztani valami megfelelő csomagot mindegyikhez + telefon csere is esedékes így év után. Milyen költségekkel lehet számolni kilépés során? Lezongorázható egyszerre mindez? Holnap mindenképp bemegyek intézkedni, csak gondoltam megkérdezem, hogy milyen költségekre számíthatok és, hogy valamivel megtudom-e gyorsítani a folyamatot, hátha nem kéne kétszer menni.
-
dptrsk
Topikgazda
-
tomiii.
aktív tag
válasz dptrsk #69693 üzenetére
Ezt a tarifaváltós opciót, hogy tudom elérni? Nézegettem már a lehetőségeket, de az online díjcsomagváltásba még nem futottam bele)
"EZZEL AZ ELŐFIZETÉSSEL NEM LEHETSÉGES A DÍJCSOMAGVÁLTÁS."
hmm, akkor lehet rosszul rémlett és nem a nevén lenne? Na, mindegy emiatt most nem zavarom. Biztos rosszul emlékeztem. Felhívtam, az ő nevén van minden.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz dptrsk #69693 üzenetére
Igen, az esetben kell két tanúval bélyegzővel hitelesített meghatalmazás is, ha a cég nevén van.
Az átírás díja a közelmúltban kedvezőbb lett (4500 Ft), de sok flottában van kitételként kedvezőbb ki-, és belépési ár foglalva a keretszerződésben. Ha átírásról van szó,akkor rá kell kérdezni, hogy ilyen ennél a flottánál van-e.
Ha ő az elő-, számlafizető, akkor igen, csak egyszerű díjcsomagváltás és extra költségekkel nem jár együtt a kilépés.
-
neo-geo
aktív tag
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy december 18-án aláírtam két év hűséget Next m díjcsomagra telefon nélkül, és mennyibe kerülne ha más szolgáltatóhoz mennék át?
PSN-ID:Putyesz-HUN
-
br4adam
aktív tag
Kb. 3 ezer forint.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz neo-geo #69696 üzenetére
Ha csak SIMet kértél s most felmondod, szerintem kb 5ezer forint a kötbér a belépési díj miatt.
Ha jól tudom Next kedvezmény kötbért csak teljes hónapokra számláznak.Ha nem csak a belépési díjat kell kifizetni, akkor szerintem max. 2*3000+5000
2 havi Next kedvezmény+belépési díj
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...