Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli62

    addikt

    Múlt hónapban jóváírást kaptam, a mi nagyobb, mint a számla végösszege. Így az egyenlegem negatív. Szintén múlt hónapban álltam átt elektronikus számlázásra a My T.Mobile felületén, de nem a távszámlán. Jűnius 5-én kaptam értesítés az elkészült számlámról, az e-mail-ben szerepelt is a valós egyenleg. Kinek mi a tapasztalata ilyen esetben, tehát negatív egyenlegnél nincs pdf formátumú számlakép? Ügyfélszolgálat szerint egyenlegtől függetlenül van, és minden hónap 10-ig a számlakép feltöltése meg is történik a My T-Mobile-ba, de nálam, se híre, se hamva, Nekem már hónap elején is gyanús volt, hogy negatív egyenlegnél nincs befizetendő számla, illetve 0, így számlakép sincs.

Új hozzászólás Aktív témák