Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    Sziasztok!

    Tavaly dec. 20-án álltam el egy terméktől, amit személyesen vittem vissza az egyik T pontba, T webshopban rendeltem. 20-án megkaptam, láttam hogy milyen állapotban van, és el is álltam a vásárlástól aznap. Ügyintéző azt mondta, hogy azon a héten pénteken küldik vissza belső postával a központba(23-án). Na most több levél, chat után sem kaptam még vissza a termék árát és barátok között is 2 nap múlva 30 napja lesz, hogy csak ígérgetnek, de nem teljesítenek. Alapból egy szétszaggatott dobozú terméket kaptam, ami vérlázító egy ekkora cégtől. Ha 2 nap múlva sem érkezik, akkor fogyasztóvédelem? Elvileg múlt héten chat-en azt az ígéretet kaptam, hogy keresni fognak telefonon, azóta sincs semmi. Megírtam minden adatot az ügyintézőnek az ugyfelszolgalat@-ra, nem is válaszoltak a második levelemre.

    Tényleg ekkora link ez a cég?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák