Új hozzászólás Aktív témák

  • Localmatador

    tag

    Sziasztok!

    Magenta 1 + Telekom fiók ügyben segítséget kérek a tapasztaltabb tagoktól. 1414 csak hebegett-habogott megoldás helyett.

    Pár nappal ezelőttig 4 db mobil előfizetésem volt. Akkor helyezték üzembe az otthoni net + telefont is, amit online rendeltem, de nem a meglévő folyószámlámhoz csatolva, hanem újként. (Azért így csináltam, mert kötbér lehetőséggel riogatott az oldal, ha lemegy a plusz kedvezmények miatt a vállalt költségszintem, ugyanis automatán be akarta vonni a rendszer mind a 4 hűségidős számomat ). Kaptam is 20% kedvezményt a két szolgáltatásra ill MT-számot és második folyószámlaszámot is. Miután bekötötték az optikát, vasárnap a 1414-et felhívtam, megnyugtattak nem lesz kötbér, így hát összevonattam a 2 otthoni és 4 mobil előfizumat. Mind a 4 simre megjött ~fél nap múlva az sms a Magenta aktiválásról és a meglévő net keret duplázásáról.

    Asztali gépen belépve a Telekom fiókomban hozzáadtam szépen MT alapján a két otthoni előfizumat is az eddigiekhez, az "Áttekintés" pontban látom jelenleg mind a 6 előfizetésemet, DE a régi árakon, nem a megemelt kedvezmény alapján. Ennél még cifrább, ha új előfizut szeretnék venni, feldobja az oldal mindkét folyószámlaszámomat, és választhatok: a mobil alatt 8 db sim alapján (duplán szerepel mindegyik számon) 15%, az otthoni alapján 20% kedvezménnyel vásárolhatnék. Most ugye 30%- ot kellene kapnom bármire.
    Az app- ba belépve viszont minden fa...za, 6 db előfizetés látszik, és az összes a helyes 30% -os áron. Ez viszont nem helyettesíti a webes felületet nálam (pl. dokumentumok, új rendelések miatt stb.)

    Mi lehet a megoldás? Csatoljam le esetleg a Telekom fiókomról a 4 db duplikált számot és adjam hozzá újra? Az ügyfélszolgálat szerimt minden OK és jónak látják, pedig nem.

    Köszi a segítséget.

Új hozzászólás Aktív témák