- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Facebook és Messenger
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- SkyShowtime
- Max
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
Na, beírom ide is. Ugye nem indult valami szépen - 10-ben.
Az izzítógyertyák jók, mindegyik ugyanakkora ampert vesz fel. Mielőtt mentem a szerelőhöz, úgy indítottam, hogy 2x izzítottam. Igaz, hogy csak - 1 és 0 fok körül volt a kinti hőmérséklet, de 2 napja állt jégpáncélban meg minden... Szóval egész jól indított. Mondta a szerelő, utána beszélgettünk, hogy egyik nap csinált egy ugyanilyen scenicet, annak az önindítója hullott szét, az azért indított nehezen. Mondtam, hogy az elvileg meg lett nézve és csinálva. Az olajat kérdezte, hogy milyen van benne.
Szóval, azok alapján, ami tanácsokat kaptam, a következőt fogom csinálni. Lecserélem az olajat, de a márkát is , előtte kap motormosót. Jövő héten hívok egy olajboltot, hogy akkor tudnak-e szerezni ravenol olajat, ha nem, akkor vagy valvoline synpower vagy castrol turbo diesel titanium fst megy bele. A castrolnak is nagyon jó a hideg képessége papíron. És ezután megnézem majd simán hidegben és azért átállok manuális hosszabb izzításra. Ha ez kell neki, hogy akkor meg fogja kapni. Szegény kint van mindig a hidegben, így amúgy is muszáj, hogy a legjobbat kapja, amiből csak lehet. A rendellenességeket nem szeretem, nagyon elviselni se tudom, de úgy tűnik, hogy nincs igazi baja. Résolajat most egyelőre nem mérek, nem hiszem, hogy az lenne amúgy a baja, ősszel néztem elm-mel és gyári értékű volt az alapjárati rail nyomás.
Ennyi
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Érdemes átnézni a táblázatot.
Renault power
-
eTrade
tag
válasz
rob210 #41254 üzenetére
Elég szomorú, hogy egy két gyártó ennyire lesz@rja a vevőit. Kiemelném itt az agyondicsért Liqui Moly-t, fagyállónál fals értéket nyomtatni a csomagolásra?!
Pofám leszakad... szégyen, hogy manapság mire nem képesek az emberek/cégek némi plusz profitért!
[ Szerkesztve ]
-
benvolio
őstag
Egy kis újdonság, de szerintem senki nem tudja, de lehet csak én maradtam le.
"Január elseje óta semmilyen matricát nem ragasztanak az autók hátsó rendszámára a műszaki vizsgán." [link]
Üdv! -
Sly189
senior tag
Az úgy történt, hogy:
Kanyarodósávban várom hogy a szemből jövő autó elhaladjon és betudjak fordulni. Amíg álltam egyhelyben, addig váratlanul kigyulladt az utastérvilágítás. Mondom biztos valami kontkathiba nem foglalkoztam vele reggel 6 kor.
Viszont amikor a szemből érkező autó elhaladt, és lehetőségem nyílt a kanyarodásra a következő történt:
Indulnék el, semmi... nézem, olyan csendben leállt a motor hogy észre sem vettem. ( ez okozta az utastérvilágítás bekapcsolódását). Amint észleltem hogy leállt a motor, indítógombbal újraindult simán.
Két dolog lehetséges szerintem.
1. A szemből érkező autóban EMP bomba volt, és megbolondította a fedélzetit.
2. Előző éjszaka Megane 2 kabriót valamint Megane 3 Coupé-kat nézegettem.Szerintetek mi okozhatta a leállást?
[ Szerkesztve ]
-
baluka6
aktív tag
Sziasztok
Megane 2 ph1-be milyen H7 izzőt ajánlanátok? Most vettem bele Osram Silverstar 2.0-t a gyári helyére, de ugyan úgy sz@rt se látni vele... A Nightbreaker állítóleg túl meleg lehet a Renault lámpáiba és színezi a foncsort, tehát valami köztes megoldás kéne. Ötlet?
A másik kérdésem pedig, hogy tavaszra kell vennem nyári gumit és akkor már szeretnék alu felnit is. 17" alufelni mennyire rontja az autó komfortját? Vagy inkább maradjak a 16"-nál?
Köszi
-
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #41263 üzenetére
Ha nem látsz vele lehet szemészetre kéne menni, nem ge@cizésből mondom.
A másik pedig ha csak a te autódnál nem látsz a lámpáddal, hogy a foncsorozás kimattult.
Vagy cseréled vagy ha lehet és mered szétszeded foncsoroztatod, és megint fogsz vele látni.
Illetve a lámpabúra nincs kimattulva, mert azt még szokták polÍrozni nagyon sokat javÍt az is a helyzeten.Lion01 meg is tudja neked csinálni ha Pesti vagy Pest közeli vagy.
Renault power
-
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #41267 üzenetére
Nem alkudozni megyek, majd egy-két dologról mindenképpen egyezkedni szeretnék Vele, de nem tervezem, hogy anyagilag megkárosítom.
Nem zavar a kora, sokkal fiatalabb autókat láttam én már lelakva és széthajtva mióta autót keresek, az, hogy '96-os csak egy apróság az általános állapothoz képest.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #41269 üzenetére
Köszönöm!
Akárhogy is lesz, én autó nélkül nem jövök haza vasárnap Szigetszentmiklósról.Kérdés:
Igaz nem Renault, hanem Peugeot 206, ami a jelenlegi verdánk (anyumé), de mindegy is a kérdés szempontjából.
Osram Silverlight 2.0 H7 55W-os izzóról mi a véleményetek?
Szereztem egy párat ingyen, mivel reggel kiégett a vezető oldali a piros 6-osban. Én azt hallottam, hogy nagyon jók, remélem nem bánom meg, ha már ingyen volt.Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz
gooool #41270 üzenetére
2.0 ról nincs tapasztalatom.
Az előző verzió élettartama elég rövid volt.
Amúgy fényerőre jó ami egyébként a vetÍtési képet jelenti csak mindenki azt hiszi, hogy ez az izzó ereje.90%+ osom van remek izzó, hason szőrű a tieiddel, csak a másik cég csinálja.
Nekem GE
Renault power
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #41271 üzenetére
Következőleg ezzel a GE-vel teszek egy próbát, de most nyilván nem hagytam ki az Osram-ot ha már ingyen volt a pár.
Jelenleg valami Tungsram vagy Tacskós izzó volt/van benne, kíváncsi leszek mennyivel lesz jobb a neves márka izzója.Majd csere előtt/után a nagykapun csinálok tesztet.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Szerencsére a Pözsón nem jellemző a mattulás, még mindig szép az első lámpa, a jobb hátsó rákos, belül jó ideje bepárásodott, szóval abból majd nézek rá egy bontottat, vagy esetleg javítható?
Egyébként a kiégett balos izzó foglalata meg van olvadva...szóval az is cserés lesz úgy gondolom.Üdv, Balázs
-
Predator2
addikt
Helló
2003-as 1.5 dci Renault Thalia. Ma délután már nem indult. Tudom, hogy senki sem jövendőmondó, de hang alapján mire gondoltok mi lehet a baj? [link]
Azóta érdekesen viselkedik, amióta nyáron elérkezett a kötelező szerviz ideje, és csere azután (vezérmű szíj, vízpumpa, feszítő görgő stb..) hazafelé menet, megadta magát a 0km-es vezérlő szíj! Szétszedés után, kikerült, hogy a feszítő görgő beállt, ami megette a vezérmű szíjat! Sajnos a szelepek is kaptak, de cserélve lettek.
Egyenlőre egy parkolóban "pihen" mert nem moccan! A szerelő meg nem ért rá!
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Kedden kicseréltem az akksit a kocsiban, aminek köszönhetően a rádió kódot kért. Próbáltam is beadni neki egy kódot amit a doksik között találtam, viszont valószínűsítem hogy nem jó, mivel azóta fixen a "code" felirat van és csak pittyeg. Honnan tudhatom meg a helyes kódot és hogyan tudom beadni neki?
AUX bemenetet tudnék rá varázsolni valahogy kis pénzből? Jól tudom hogy a tuner list-es rádióra nem elég egy szimpla kábel?
Segítségetek előre is köszönöm!Üdv: Z
-
FerNandor
őstag
Lehet, hogy ha kiveszed a rádiót, rajta lesz a kód. Ha nem. Ingyen odaadjak a Renault-nál, forgalmi kell.
Kettes megane?
Ebayen kb 800ft egy aux-in kábel. Rádióba hátulról be kell dugni és már mehet is telorol a zene. Csak ha jól emlékszem a beállításoknál be kell állítani előbb az auxot, vagy aktiválni kell."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
z00li
senior tag
Köszi mindenkinek!
-
-
Senda
újonc
Sziasztok!
Lenne egy problémám. 98-as Megane-om van. Chic felszereltség 1.6 benzin, ha ez számít. Infrás kulcsok vannak(voltak) hozzá. Az egyik kulcs infraledjének a lába el volt törve. Miután javítva lett, nem működött, pedig telefon kamerájával nézve jelenleg működik az infraled, és a pici piros is világít rajta. A másik kulcsban már gyengélkedett az elem ezért cserélve lett. Most jelen pillanatban egyik kulcsom sem működik.
A vészkóddal tudom indítani az autót, ezt már beszereztem. A kulcs tanításához is ez a vészkód kell, vagy más? Mert ha a vészkóddal csinálom a tanítási procedúrát, nem hajlandó a kulcs megtanulni, és nyitni csukni az ajtót és az immót kiiktatni?
Esetleg van valakinek valami ötlete? Vagy kulcs tanításra? Immo-t ki lehet kötni? Nem látom szükségességét.
-
feco6512
tag
RENAULT KULCS TANITÁS
• GYUJTÁST RÁTENNI (A kis led gyorsan villog .
Ezzel jelzi,hogy az immo aktiv.)
• BELSÖ CENTRÁL VEZÉRLÖT NYOMVA TARTANI
(Közben a led villogást számolni,
a segélykod elsö számjegyénél elengedni és ujra nyomva tartani. Majd következik a második a harmadik és a negyedik számjegy.)
• UTÁNA GYUJTÁS LE
• BELSÖ CENTRÁL VEZÉRLÖT NYOMVA TARTANI
(A centrálzár bezár-kinyit ezzel jelzi,
tanulo modban van .)
• 5 Mp BELÜL AZ EGYIK KULCSOT MEGNYOMNI
(Kb 3x – 4x nyomni ,hogy jo legyen.
Ha elfogadta a centrál le fel megy.)
• 5 Mp VAN A MÁSODIK A MÁSODIK KULCSRA IS
(Kb 3x – 4x nyomni ,hogy jo legyen.
Ha elfogadta,centrál le – fel.)
• HA MINDEN JO AKKOR MŰKÖDNIE KELL A kulcsban belül bent kell lennie a kódnak legalábbis nálam igy volt![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #41276 üzenetére
mar amennyire hallatszik, el csúnyán belever valami valamibe, ha hajtókar csapágy lenne, annak korábban is hallatszania kellett volna, de attól még akár lehet az i, de akár egy elcsúszott vezérlés is, de nem túl természetes hangja van! dízelnél az elszállt vezérlés a szelepektől jóval csúnyább dolgokat is szokott okozni, ott azért többnyire a hajtókar, a csapágyazás is kap, lehet most ért odaáig a dolog! de ezt egy ilyen hangról megállapítani nem lehet, az hallik, hogy mind a 4 henger megy, de valami csúnyán kopog az biztos!
-
diablo1984
veterán
válasz
gooool #41266 üzenetére
hidd el, az a vas rendben van, kasztniját a nyáron rakatta rendbe, bár addig is hibátlannak nézem, motorikusan is nagyon megkímélt darab lehet(amúgy is ki cserél komplett kipuff rendszert eladás előtt???) hidd el, nem azért adja el, mert fos! azzal jól jársz, ha költségmentes, szép autót keresel!
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41287 üzenetére
Ne is mondd, már tűkön ülök, várom, hogy holnap indulhassak megnézni.
Üdv, Balázs
-
Senda
újonc
válasz
feco6512 #41285 üzenetére
Maga a tanítási procedúra az ismeretes. Próbáltam is, de nem csinált a kulcsokra semmit. Mármint a tanuló módban. A vészkódot egy Renault-s kolléga adta meg, ezzel bypassolni tudom az immot. Utána ugye gyujtás le, k.p zár nyomvatart. Ajtó kinyit, becsuk magától. Ekkor kellene a kulcsot nyomkodni, meg a másikat is. Ez is megtörténik, de nem reagál. Friss elem mindkettőben, mindkettő infra ledje működik. Ezért kérdeztem, hogy a vészkód szükségeltetik, vagy esetleg van a kulcsban másik kód amit a procedúrával kell megadni?
-
diablo1984
veterán
válasz
gooool #41288 üzenetére
itt a topicban már akkor is néztem, mikor még ugyanaz a verdánk volt(igaz asszem az övé a 16V-s, de lehet én tévedek), hogy unalomból átpasztázgatta, meg ilyen olyan karcálló réteget vitt fel, szerintem az a kocsi a sok rétegtől golyóálló!
az enyém sosem volt és sosem lesz ilyen állapotú, meg a topicot követve látszik is, hogy nem eladásra csinálta, igazi jó vétel lehet, nem úgy mint a sok fos már 2 éve eladósorban lévő fos, amiben olajat is 3 éve cseréltek utoljára,mert úgyis eladó, ne költsek már rá alapon..... amúgy hirdette?
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41291 üzenetére
Na igen, ez nekem is egyből feltűnt, hogy ez az autó nem az, amit a HAHU-n látni lehet...
Nem hirdette, csak én megtaláltam ezt a topicot a kérdésemmel, hogy az I-es Laguna milyen, mivel autót keresek és tetszik, Ő pedig felajánlotta, hogy hamarosan egyébként is tervezte a váltást, de ha szeretném elvihetem.Pecc:
Igen, lassan az az érzésem, hogy nekem kell kiköltözni a garázsba és a gép jön ide be a szobámba, nehogy megfázzon.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #41291 üzenetére
Gyakorlatilag a világ legjobb egyes lagunáját készül megvenni
-
rob210
Topikgazda
Nem a világ, az ország, de kb. ez fedi a valóságot.
Olyan állapotban van mint az enyém meg van adva neki ami az autónak kell.
Pont hazafelé találkoztam az öreg zöld meganeommal, srác villogott integetett.
Beszélgettünk pár szót mondta semmit nem cserélt még rajta.
Ez is az én hülyeségem, hogy nem adtam el úgy, hogy visszajárjon a nyakamra.Renault power
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41294 üzenetére
Időközben a hobbiból hivatalos vállalkozás lett, lassan készül a honlap is.
Köszönöm mindenkinek az elismerést az autómmal kapcsolatban, remélem a kollegának is tetszeni fog.
-
diablo1984
veterán
válasz
#42667776 #41296 üzenetére
azt hittem amúgy a vas ph2-es, csak most néztem a videón a kormányt(meg a légzsák és váltógombot), meg az első ködlámpát, hogy ez ph1-es! le a kalappal. nem akarsz venni egy dízel 1-es lagunát, odaadnám neked fél évre, csináltass meg rajta mindent eszétikailag és utána visszavenném ugyanannyiért!
-
diablo1984
veterán
lagunánál, ha a toronycsapágy halott honnan lehet tudni szétszedés, hogy csak a csapágy cserés, vagy a komplett ággyal együtt? hangja nincs, csak kissé "akadós" a kormány, most hogy 2 hónapja bakon van megtekergettem a keréktől és érzik hogy szorul, lehet, hogy a csapágy berohadt, létezne? jó volna tudni, mit mikor kell cserélni, hogy már ott legyen a cucc amit cserélni kell, mert ha csak a csapágy, már 4 kilótól van darabja, ha az ágy is, akkor tizenpárezer/db és sajna nekem nem mindegy a differencia, mert van még mire néznem a kocsin.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- BMW topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- PlayStation 5
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen