Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Jamby18 #21769 üzenetére

    a régi kártyát őrizzétek meg, mert elvileg a szolgáltató tulajdona és ha egyszer mégis visszakérnék, akkor esetleg pár ezret kérhetnek érte, ha nincs meg. Vagy le is adhatjátok az ügyfélszolgálaton, csak adminisztrálják is le. (meg kell nézni az aktuális ászf-et, hogy most mi van) Az új ci modul fajta egyben maga a kártya is, nem külön van már. Tehát lényegében egy új előfizetést köttök, vagy legalábbis az lesz az aktív, nem a régi kártya.

    A mindigtv az antenna hungáriához tartozik, nem a Digihez. Ja hogy már ilyen szinten össze van bútorozva ner, hogy a digi intézi a mindigtv-t is... [link]

    Amúgy nem lehetett volna feltölteni a weblapon az ügyfélkapujukon át bankkártyával?

    [ Szerkesztve ]

  • kovyhun

    tag

    válasz Jamby18 #21769 üzenetére

    Valami "hozzáértő" megvetetett veled egy új szerződést :(
    Én 3 hete vettem feltöltő kártyát MM-ban, mert májustól drágult.
    Ahogy @azbest írja, legegyszerűbb lett volna weboldalukon feltölteni.
    (A régi kártya nagy kincs olyanoknak akik saját beltérit akarnak használni)

    [ Szerkesztve ]

    "Hajszolom a tudást, de ő mindig gyorsabb nálam!"

  • lócitrom

    őstag

    válasz Jamby18 #21769 üzenetére

    ha nem az előfizető próbálja feltölteni a meglévő szolgáltatást, akkor nem fogja tudni feltölteni. GDPR és egyebek miatt van ez már így. meghatalmazás kell valóban.

    ha még nem aktiváltátok a modult, akkor blokkal együtt vigyétek vissza a viszonteladóhoz. és vegyetek helyette igényeteknek megfelelő feltöltőkártyát a már meglévő régi előfizetői kártya feltöltéséhez. FELTÖLTŐKÁRTYA, rá lesz írva. eltéveszthetetlen. a feltöltést továbbra is az előfizető tudja intézni telefonon. vagy ha regisztrálsz/tok (csak az előfizetői kártya száma és születési dátum kell) mindigtv ügyfélkapun, akkor telefonálni sem kell. de regisztrálni is úgy célszerű, hogy annak az elérhetősége/mail címe legyen megadva, aki az előfizető. szintén GDPR és egyéb komplikáció miatt. akié az előfizetés az félévente/évente egyszer kénytelen ügyintézni. lényegtelen ki nézi a tévét, lényegtelen kiben milyen hatalmas a fizetési hajlandóság. ezt kell megérteni. ha megvan a regisztráció vagy sikerül belépni a fiókba, akkor kártyafeltöltés menüpontnál beírjátok a feltöltőkártya sorszámát és PIN-kódját és kész. ha ez nem megfelelő vagy nincs éppen készleten feltöltőkártya, akkor szintén ügyfélkapun bankkártyával azonnal lehet csomagot feltölteni.

    másik variáció, hogy megtartjátok ezt az integrált modult és beaktiváljátok. ez egy teljesen új előfizetés lesz. szintén annak érdemes ezt telefonon megtennie, aki majd kezeli is az előfizetést és tud majd vele foglalkozni szükség esetén. továbbra se az aktiválja, aki nézni fogja, már ha eltérő személyekről van szó.

    én az előbbit javaslom, mert a régi előfizetői kártyák ezerszer megbízhatóbbak. az új modul élettartama jó, ha meghaladja az egy évet. azért pár havonta modult venni nem túl jövedelmező amikor a kártya nem kér enni éveken át csak a feltöltési díjat.

    látom közben írtál még: nem, tévedsz. ha szimplán csak megvettétek az új integrált modult és csak beraktátok a tévébe a szolgáltatónak abszolút fogalma sem lesz róla, hogy egy másik előfizetői eszközt kezdtetek el használni. sőt, semmi köze hozzá. ez nem nyomkövető. statikus adat van rajta arról, hogy milyen csomagot tartalmaz és amíg nem aktiváljátok addig csak tesztidőszak megy rajta, ami egy hét múlva lejár és arra vár, hogy előfizetőhöz legyen rendelve.

    az előrefizetett szolgáltatáshoz tartozó eszközök egyébként a feltöltések lejáratát követő legkésőbb 1 éven belül tölthetőek fel ismét. ez csak sidenote.

    [ Szerkesztve ]

    „the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

Új hozzászólás Aktív témák