Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz Qtya123 #97251 üzenetére

    Nekem javítható volt, igaz úgy hogy komplett panelt cseréltek benne, ami sztem a kijelző értékének minimum 80%-a és elég melós is lehet... de nem másik monitort kaptam helyette, hanem javították, így az Oázishoz nem volt köze a történetnek... ill. annyiban igen, hogy a márkaszervíz helyett (!!) ajánlottak egy ideiglenes cseremonitort, persze nem ugyan olyat mint az enyém volt, csak valami random használt 24" FHD-t, hogy egyáltalán használni tudjam a gépem addig... de ilyenem volt itthon is, így nem éltem a lehetőséggel, meg szerintem ez nem is általános szolgáltatás náluk, csak ha épp van elfekvőben valami használt cuccuk akkor kerül szóba - minden esetre már maga a gesztus is sokkal több volt mint amire egy átlag bolt hajlandó... ;)

    Olvasni amúgy róluk is elég vegyes értékeléseket, de nekem eddig nagyon pozitívak voltak velük a tapasztalataim. Mondjuk kezdek tényleg úgy hangzani mint egy beépített reklámember, de annyi ál-magyar sz*rházi hardverbolt megszivatott már az évek alatt ezzel-azzal, hogy kész felüdülés volt rájuk találni. Remélem nem fog soha megszakadni velük ez a "winning-streak" *hint* *hint* :B

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák