- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
A 2009-2010 Mazda 3-ban található 1.6 dízel motor az Mazda cucc..?
Szerk.: PSA, tàrgytalan
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Integrale
veterán
C70
úgy, tudom, hogy a C70 az S40-re épül, ami Focus (Ford C1 ?), tehát ebben igaza van a kérdezőnek.
Javítsatok ki, ha tévedek."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Szoktam jelezni nekik az ilyeneket, de semmilyen reakció nem érkezik.
Korábban a 4C tesztjénél volt a motortérről készült képnél, hogy fogalma sincs, hogy hogy sikerült a 4C 1,8 TBi motorjának a tömegét csökkenteni a 159 ugyan ekkora motorjához képest.
Elég lett volna csak a totalar keresőjébe beírni valamelyik szót, és megtudja, hogy alumínium a blokk. Ezt megírtam neki, maradt minden úgy ahogy volt.
És ez csak egy példa a sok közül."Bad reklám is reklám too"
-
giigz
veterán
Fentebb is írtam, nem tudom ki írja ezeket a válaszokat, de ez már nevetséges kategória. Mint F1-ben az F1-live, ez a is kb. az a szint, hogy semmit nem tud róla, de próbál valamit előadni.
Azt írja "A Volvo C70 és a Ford Focus szerintem nem rokonok." Hát b+, nézz már utána a gugliban 20 mp. alatt, és ne írj hülyeséget. Aztán "A Megane és az Astra közül inkább az Astrát választanám." Képzelem milyen megalapozott kijelentés lehet ez is, mert hogy az életben nem hallottam még olyat valakitől, hogy a Megane rosszabb lenne az Astránál. A végére hab a tortán "Ha lehetőségünk van ennyit elkölteni, akkor leginkább a C70-es Volvót. " Na most ki lehet találni mennyi fogalma lehet a C70-ről ha azt sem tudja amit kb. minden létező ember tud, h Focus alap... De azért nagy szakértelemmel ajánlja
Nem szoktam manapság foglalkozni az autós fórumokkal, sokszor olvasom a hülyeségeket de nem izgat fel, viszont ez már most egy kicsit sok, tiszta vicc az egész.
-
-v-
addikt
Jah egyetértek ... de talán még 20mp sincs, annyiba már az is belefér hogy hahu-ba beírom a keresést hogy a 4 milláig keresek kategória az pontosan melyik generációt takarja, hogy ott is biztos legyen a dolog.
És tényleg a sokadik eset hogy írják ki a butaságot, én abban sem vagyok biztos a kopasz írja ezeket...
Én is többször írtam már nekik válasz nuku. Amikor meg felveti az ember kommentek között, hogy tán picit kezd leülni a színvonal, akkor jön a vályi a paraszt stílusában és leolt mindenkit -
nagyúr
válasz bitpork #97691 üzenetére
Én vagy 4x írtam neki, de kutyába se vett egyszer se. Nálam ott vége lett a "gyereknek", ha még válaszra se méltatják az ember, csak válogatnak, akkor mi a tökömnek hirdetik magukat?
Most olvastam végig a hsz-eket, és nekem is szemet szúrt, hogy a C70 nem rokon a fókával, pedig könyörgöm egy konszern, még a legútóbbi V40 is egy az egyben fóka. Nemértem ezt a folyamatos színvonalromlást a TC-nél, de egyre jobban megijeszt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Tothgera30
Ármester
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #97717 üzenetére
Az a ráció, hogy az első külföldi papíros, a második esetben pedig már forgalomba teszik
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #97717 üzenetére
Igen jó alap: elbontani.
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #97719 üzenetére
Én is arra gondoltam...
#97718 giigz: Köszi... már értem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #97715 üzenetére
Ez így nem igaz, max a tulajdonos cég kínai, de ettől nem ez szívódott fel az összes európai gyártósor, Göteborg-ban a mai napig működik a Volvo.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #97721 üzenetére
Nem is írtam ilyet Csak pl. az új XC90 is megosztóbb lett, mint vártuk. Hozzászokik a szem könnyen, de elsőre én néztem egy nagyot, hogy ezt most miért. Látszik a kínai behatás, mégha az európai gyártás maradt is helyben. Igaz, az új S60 nem rossz, sőt!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #97721 üzenetére
A technológia már rég kínába van, mégpedig az állam birtokában.
Innentől kezdve csak idő kérdése, hogy mikor jelennek meg tömegesen a továbbfejlesztett, áttervezett volvo alapú kínai autók. -
#16514048
törölt tag
válasz Tsebacsi #97713 üzenetére
Nekem a legutóbbi TC adás tetszett, konkrétan az a rész amikor keverték az Audikat. Először a külső felvételeken egy fehér RS5 ment az RS6 után, a belső felvételeken viszont végig egy A6-ot mutattak. Utána Winkler átült egy fekete RS5-be, itt már eltalálták a belteret, bár amikor jött le a pályáról ismét visszaváltot A6-ra. Utána Karotta SUV-nak nézte az RS6-ot, Winkler pedig megjegyezte, hogy volt egy fehér és egy fekete Audi, egyik S5 másik RS5, de valójában mindkettő RS5 volt. A másik autó amit vezetett a pályán egy A6 volt (vagy S6, A7, S7, beltérről nem tudom én sem megkülönböztetni.)
Ez így leírva tényleg káosz egy kicsit, de ettől függetlenül vicces volt látni hogy autós újságírók, akik "élnek-halnak" az autókért nem tudnak megkülönböztetni két Audit, illetve illene legalább azzal tisztában lenni hogy milyen autót is vezettek. Már ha ezt komolyan gondolták és nem csak egy megrendezet jelenet volt amivel "megmagyarázni" próbálták a belső felvételes bakit ahelyett hogy újravágták volna.Egyébként nem mondom, tényleg van abban valami hogy nagyon hasonlítanak egymásra az Audik, de ez régen is így volt, illetve más gyártóknál is ugyanígy megvan az egyenarc. Sőt, például az új S és C Merci esete szvsz sokkal durvább.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz #16514048 #97724 üzenetére
Karotta már rég nincs benne az új autók sodrában, őt már csak a "régi" autók érdeklik...
Winklit meg jobban érdekelte a helyi történelem mint a villanyturbós Audik, de végülis annyit ki bírt nyögni a végén hogy őt megvette a villanyturbó. Ami a közhiedelemmel ellentétben csak addig dolgozik amíg felpörög az igazi nagyturbó, tehát egy relatíve kis "űrt" kell "csak" kitöltenie.
Give them hell Ukraine!
-
válasz Tsebacsi #97713 üzenetére
Innen a fórumról is vagyunk páran, sajnos, akik nem elégedettek vele. A vicces az volt hogy én nem csak írtam hanem telefonáltam is neki, és kaptam is ígéretet h persze , minden ok, meglesz. Ha azóta tartanám vissza a levegőt, pórul járok.
No meg ha visszahívott volna, akkor lehet ma Q7 van nem allroadhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #97729 üzenetére
Egyébként miért is? Kint egy vassal sem olcsóbb a jó, korrekt használtautó. Sőt, ahogy én számolgattam a teljes honosítással együtt többre jöttem volna ki, mint ha itthon veszek egyet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #97731 üzenetére
Nem tudom, biztos vannak német ismerőseid. Lehet róluk rossz véleménye az embernek, de az biztos, hogy autó fenntartására mindig van pénzük és soha nem sajnálják. Magyarországon egy új autó, kb. a garancia napjáig lát márkaszervizt az első tulajtól, onnan pedig egyből irány a bontó + után-gyártott mindenből..stb.stb. Én is német piacról vásároltam, nagyon nem bántam meg.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Goblin12
őstag
Sziasztok,
ha valakit érdekel lesz Autóshow 2015 Január 15-18 közt Messe Wien-ben.
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #97637 üzenetére
Jól néz ki, meg ott van alatta az a fekete (ez a legnagyobb bajom vele), elvileg 72000km, téligumi is van hozzá, pont 3M. Holnap lehet, hogy megcsörgetem, hátha lehet picit faragni az árból. Nincs valami nagy választék, a mobile.de-n nézegettem, ott meg ami szép, az még drágább, mint itthon.
-
válasz runner 125 #97731 üzenetére
Ez rész igazság. Ott ha megveszek egy valós 2-300k-t futott autót az olyan állapotban van amivel lábon haza merek indulni. Természetesen nem a török neppertől veszem, és ugyan olyan körültekintően átvizsgáltatom mint idehaza. Itthon ez már 2x is meggondolandó. Arról nem is beszélve, hogy a BN-nel egy időben 2 lokál neppert is megkérdeztem, elmondtam mit akarok, adtam linkeket nekik, de mintha a falnak beszéltem volna: mind -feltételezem BN is ilyen megfontolásból nem reagált- a saját maga által ki- és megkeresett alacsonyabb felszereltségű, erősen vélelmezhetően visszatekert órájú, kereskedés által nettoban kínált motorkocsit ajánlott, úgy hogy közölték bruttó áron plusz az ő költségeiken szállítanak. Egyik kiadott linket egy németül beszélő barátommal felhívattam, és lám, maguktól felajánlották hogy netto áron odaadják az autót, csak annyit kell tennem hogy én intézek minden az eladással kapcsolatos dolgot. Kérdem én, mi minősül tisztességes munkadíjnak? Az allroad esetében honosítással névre írással együtt kértek volna 4000€-t a netto brutto különbözeten felül! Ez konkrétan az autó árának cca 25-30%-a. Ha hozzáadom a német 19% ÁFA-t (amit ugye a tapasztalat alapján le is lehet alkudni) mennyi az amit én fizetek egy embernek, aki kimegy ott alszik 1 napot, visszajön a kocsival, azt itt üzembe helyezi majd átadja nekem? ( Domi itthoni üzembe helyezése alig volt 400k )
Lehet én vagyok a hülye, de ennyi pénzért -az én pénzemért, kapjam már azt mit én akarok, függetlenül attól hogy az importot intézőnek milyen fenntartásai vannak...Domi is kinti volt és az itthoni felhozatal alatt sikerült mindennel együtt névre venni, de lehet h csak én voltam szerencsés
(#97730) fokukac: A fene a belem h nem kuvik kell
(#97736) footy: Az általam Hamburgban találta allroad 300K+ kmrel olcsóbb volt jóval mint az itthoni átlag, audis szervizkönyvvel, és a PoHu is leellenőrizte. Nem 100-200k huf-ról beszélek, hanem 1-2k €-ról, itthon üzembe helyezve. Ott ha sok a km és a kocsi kora, az értékén meglátszik
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #97732 üzenetére
Ez manapság már kevésbé igaz. Egyre több török, román, bolgár, szerb nepper van kint is, akik a lerántós, átbszós keleti kúlturát szépen beágyazzák a kinti piacba.
Noh meg nekem nem lenne időm kiutazni 800-1000km-ekre, napokat bolyogni autó után, másban e tekintetben meg kevésbé bízom. Biztos vagyok benne h nem ugyanaz nekem egy szép, megkímélt, gondos gazdától származó használtautó, mint egy neppernek, hiába sokkal tapasztaltabb. S, azért jó részüknél nem az a lényeg, h megtalálja neked az álomvételt, szimplán azért a 90-100k-ért teljesíti a megbízást. Max. ha nagyon trágya nem hozza el, de akkor buktál egy 100-ast.
Mint írtam alaposan tanyulmányoztam a külföldi piacot mindkét vásárlásnál, a kis futású, tényleg patika darabok az itthoni, ugyanolyan példányokhoz képest még drágábbak voltak (..és a behozatal, forg. helyezést rá sem számoltam).
A megéri behozni vételnek meg mindig oka van. Vagy nagy futású, vagy leélt, vagy sérült. Ezeket tényleg meg lehet venni piaci árak alatt, mert kint drága a szerviz és sok esetben jobban jönnek ki anyagilag, ha inkább eladják piaci ár alatt.
Túl kockázatos szvsz minden tekintetben az importautó.Továbbra is maradok a kivárásos - és ha jó azonnal lecsapós technika mellett. Az összes magyar portál szűrt találatát el szoktam menteni a kedvencek közé és napi 2-3x le szoktam kérni, szépen sorban. (Már ahol nem lehet értesítőt beállítai, de hahu-n mondjuk tetű lassú. Volt olyan példány amit este raktak fel, és másnap délbe jött az e-mail.)
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #97738 üzenetére
hahu-n fizetős az azonnali értesítés, nekem is be van állítva a sima, éjjel 3-kor küldi az előző nap felrakott autókat.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #97734 üzenetére
Láttam a feketét is, de pont a színe miatt nem linkeltem.
Kis futás ide vagy oda, szerintem közelről elszörnyűlködnél a sok mikrokarctól és az évek során csak rosszabb lesz. Egy fekete autót fél éves koráig lehet újszerűen tartani, utána csinálhat bármit az ember, látványosan, évről évre jobban ki fogja emelni a hibákat.
Ezüst, fehér, acélszürke - és árnyalataik, én ezeket helyeztem fokuszba mindig is.bitpork
Fentebbi hsz.-omban pont ezt írtam. A hazai nepperek jó része nem a te érdekeidet nézi, hanem a saját zsebét.
Ez is csak egy nehezítő tényező. Tényleg csak végszükség esetén nyúlnék a kinti piachoz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #97740 üzenetére
Igen , olvastam. Nekem még akkor is alternatíva és jobb alternatíva német magánembertől átvizsgált autót venni akár nagy futással is mint itthon szerencsejátékozni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #97740 üzenetére
Volt fekete autóm, sosenem többet.
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #97738 üzenetére
Természetesen egy szóval sem mondtam, hogy olcsóbb lenne, mert bőven nem az. Szerintem ezt itt senki sem állította, ha meg igen, akkor még nem számolt utána vagy valami 600k-t futott törött mocskot akart behozni. Nekem is van történetem becsnepperrel, nekem se pozitív, sőt még olyan egyezőségem van is van bitporkkal, hogy nekem is egy jóval gyengébben felszerelt jóval felülárazott Phaetont linkelt anno, hogy ő ezt gondolta behozni. Ezenkívül én színtiszta német gazdás (ott is inkább társasági tulajdonban lévő) autókra értettem a mondandómat.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
bendeguz76
aktív tag
Adott 2.5-max 3millio ft.ebből kellene min 6-8 évre megbizhato kis szervizigényű dieselt választani.5-6 éves max-ot gondoltam.2tipus maradt fenn a rostán,honda accord nem a legujabb tipus,ford mondeo.japántol nem félek most is az van.12 éve használok egy mitsubishi carismát évi 30-35 ezres km futással.sajna már van benn 370 ezer megérett a cserére.ki melyiket ajánlaná.tudom mindegyik lényeges több elektronika......stb de valami alapján dönteni kellene gondoltam megkérdezem hátha valakinek van gyakorlati tapasztalat is itt a forumon.
bendeguz_HUN
-
nagyúr
válasz bendeguz76 #97745 üzenetére
Igazából mindkét típus jó, nekem a 7 gen accord imponál főleg, kinézetre szerintem jóval karizmatikusabb is. Az accord dízele nagyon kultúrált, szép hangja van, jól megy, jól fogyaszt. Mindkét autóban van kettőstömegű, turbó, szóval kockázat szempontjából kb mindegy. Én az accordot venném.
-
!Overdose!
őstag
válasz bendeguz76 #97745 üzenetére
Accord, ha nem baj, hogy egy mérettel szűkebb hátul, mint a Mondeo. Azt azért jó tudni róla, hogy az átlagosnál jobban fogy a kuplung és a fék alóla. Angliából olcsó hozzá a gyári alkatrész. Én egyébként körbenéznék a CR TDI Octavia-k között is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bendeguz76
aktív tag
válasz !Overdose! #97747 üzenetére
Asszonypajtással ketten vagyunk,sajna ketten is maradunk nem kell a nagy hely hátul.tartosság megbizhatoság nem elszállt alkatrész árak a fő szempontok.
bendeguz_HUN
-
Typhoon47
őstag
válasz bendeguz76 #97745 üzenetére
Mondeot mondanám (3. mondimat koptatom), de mk3-ból már szerintem nincs 300k alatt futott. Illetve mk4-ből meg ennyiért csak az alját kapod meg. Szóval accord +1
"Education is important but big biceps are importanter"
-
!Overdose!
őstag
válasz bendeguz76 #97748 üzenetére
Hivatalos márkakereskedésből sajnos elég elszállt áron van az alkatrész. Igaz megbízható darabok, de azért kopóalkatrészek természetesen ebben is vannak, gondolj csak az 5 lengőkaros hátsó futóműre, illetve bármi egyéb is meghibásodhat. Innen érdemes alkatrészt rendelni hozzá. Jó autók, de megkérik az árukat rendesen.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!