- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Netflix
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Disney+
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz MC Pite #195487 üzenetére
A gyári mérete az 1.2-es Agilának 155-ös - 1.3-as Wagon R-ről szólt volna a séma, azon 165-ös gumi van, és ajánlják a 175-öt alá.
Ha neked az, lelked rajta, abszolút tizes skálán kb kettest adnék neki (ahol egy 206/Fabia mondjuk 5-4,5 körül kapna) - Szintén Ignishez hasonlítottam, egyértelmű hogy egy alacsonyabb súlypontú autó jobban fekszi az utat mint egy telefonfülke. Ha tízes skálát mérünk, nem tudom ebben az ár,- és méretkategóriában mi kapna tízest.
#195499 bexinho23: Mindenképp. A fogyasztás a HSD felé húzza a mérleget, a belső tér viszont kicsit az Astra felé.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a 99-es, 1,1-es Puntokról?
Pecás autót keresek 250ezerig. -
BigBlackDog
veterán
válasz dangerzone #195503 üzenetére
Pl. zajszigetelésben, menetkomfortban, futóműben és anyaghasználat terén is feljebb lehet az Astra. Azonos felszereltségi szint esetén az Astrában jó eséllyel több extrára lehet számítani. Illetve olyan apróságok is előfordulhatnak, hogy pl. jobban szól az alap hifi, kényelmesebbek az ülések a nagyobb kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz r6man123 #195502 üzenetére
98-as 1.1-es volt nekünk. Elég jó autó mondom ezt úgy, hogy Fiat-okért nem rajongok alapból.
Rozsdára nagyon figyelj, azon kívül nem nagyon szokott gond lenni velük. Nálunk 150k városi km után sem ette az olajat. Lengéscsillapító, fék, kormányösszekötő, kb ennyi de ezek kopók. Ja meg egyszer a fűtőradi lyukadt ki de tényleg ennyi a hibalista, semmi komoly. Viszont a rozsdával nekünk is meggyűlt a bajunk.#nincsbennetarcsi
-
veterán
le szeretném már én is zárni ezt az 5-6 hete húzódó autóválasztást, de érdekelne a véleményetek a típusokról, mert kezdem talán kicsit túlgondolni a saját first world problemem:
ford kuga: nekem tetszenek a suv-ok, de ez talán túl nagy lenne, főleg itt a kis utcákban való parkolgatásnál. nem tetszik a motorválaszték se. sajna a fhev nem fér bele a keretbe, és sem az ecoboost sem a dízel mhev nem kérhető automatával, bár még ez utóbbit nem vetettem el teljesen, és maradok a váltogatásnál.
opel insignia: túl nagy és drága is, ez sajna kiesett.
VAG konszern: itt áll szemben egymással a golf vs. octavia. dsg-vel, valószínűleg az 1.5 etsi motorral esetleg a 2 literes erősebbik dízellel. felszereltségben kb ugyanazt tudják, golfból kellene a kombi, octaviából nem biztos. utóbbi hátsó felfüggesztése ha jól tudom minden felszereltség mellett butább, ehhez talán érdemes lenne kérni az adaptív lengéscsillapítást. egyébként egy stlye felszereltségben már benne van kb minden ami nekem kellene, még pár kényelmi extra elférhet. ami még kérdés, hogy mi nyújthat többet: a golf style ülései, vagy az octaviához kérhető ergo basic ülések.
és ha megbarátkozok a kuga manuál váltójával és eldöntöttem melyik vag konszernes a nyerő, akkor kellene még szembeállítani a peugeot 508-cal, ami nálam allure pack felszereltséget jelent pár extrával (parkolási csomag, led fényszórók) és vagy az 1.5-ös benzin, vagy az 1.5 dízelmotorral. nem tudom melyik mozgathatja jobban azt a kasztnit de nem kicsi azért az autó.
köszi minden gondolatot ami segíthet lezárni ezt
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #195507 üzenetére
Az 508 belül nagyon pici fej és váll térrel rendelkezik. Az Octavia elvileg egy fél kategóriával kisebb autó, de belülről 3-mal nagyobb, szóval a dizájnt keményen meg kell fizetni, és nem a pénzre gondolok. Az előző 508 se volt csúnya, de szerintem nem lett annyival vagányabb az új, mint amennyivel kisebb lett a tér benne.
Btw. az első generációt is szűkösnek éreztem elől, pedig apró emberke vagyok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Anaren91
senior tag
válasz bandus #195507 üzenetére
Hát hozzánk az egyik szerelő pont egy Ford Kugával jött múlthéten. Ha azzal nehézkes lenne parkolni , akkor egy Golf kombival, meg egy Octaviaval is Kb ugyan olyan hosszúak .
Nem tudom milyen árban keresel de am Ford vonalon ott a Ford EcoSport. Kb egy mini Kuga, 4m hosszú asszem, a Kuga meg 4.6. Tény, hogy a Kuga pofásabb, de am nem csúnya a másik se élőben.
Szembe szomszédék meg most vettek egy pár éves Insignia sedant, az is elég hosszú, nem is fért be a garázsba nekik, ahol eddig a Suzuki sx4-scross állt. Meg állítása szerint nem is meg olyan jól az 1.5 ös benzin motorral mint a Suzuki az 1.4 el.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #195507 üzenetére
Széles skála.
Kugát vezettél? Az új, vagy még maradt az előzőből? Én utóbbit vezettem, 17-es kerékkel. Azokat a kanyarokat balcsi felé amit az enyémmel x sebességgel veszek (és az elmúlt években sok autóval mentem arra, és legalább 0,85x sebességet mind tudott, beleértve a Jumpert, Zafirát, C3at, Picassot, stb stb) azt a Kugával összeszorított záróizmokkal teljesítettem 0,75x-el. Fordban még ilyen szarul nem éreztem magam (beleértve békaszemű Fiesta és Turneo Connectet, ami pedig elég trágya volt) gyengébb minőségű utakon (és még nem is rossz út).
Az ergonómia, tükrök, működés, minőség (szokás szerint beltér, vagy épp a hullámzó motorháztető) mindenkit kikakasztott kissebb nagyobb mértékben (2.0 dízel 4x4 kézi váltó, e kézifék). Nem tudom az új mennyivel jobb, de hasonló huncutságokra lehet azért számolni.Mindenképp próbáld ki, ne csak 5km-en.
Én Golf (először kerül nálam az Octavia elé)/Leont hasonlítanám a 308SW(1.2)/508-hoz.
És ha ez eldőlt, már csak a Corolla kombi(hibrid), Megane Grandtour(1.33) és Ceedel/Proceed, esetleg i30fastback (nekem a szívó is elég de neked mondjuk 1.4T) kell a bentmaradnak megmérkőznie . Picit sajnálom a kesst a 'középkategóriára', amik mellé árban és zajban (akár belsőben, pl M4 hibrid) akompakt kombik is feljönnek, főleg a phev változatok (garázs tv).
Araszoláshoz Corollát venném, amúgy nálam a Ceed/308/M4 között dőlne el (vag előző generáció nekem sokkal jobban bejött, főleg a Leon ST(FR)).Szerk: Baszki Ecosportal (ez a két szó áll tőle legmesszebb) ne vicceljünk, 1024*inkább egy Puma (vagy bármi).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Anaren91
senior tag
válasz MC Pite #195510 üzenetére
Tekintve árat nem írt, és egy Ford "terepjáró" volt az első gondolata miért is ne? EcoSportból 4-5 év körülit már kapni 3.5-4 misi körül, a Puma meg inkább 6.5-7 misinél indul.
Azt meg nem vitatom, hogy a nevének kb semmi értelme, én se értettem, hogy jött össze a Fordnak ez a két szó (először amikor megláttam, azt hittem, hogy a benne lévő motor elnevezése), de egy egész vállalható városi kis terepjárónak tűnik.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
válasz vzsryl #195508 üzenetére
köszi, ez egy jó pont, és sajnos itt jön be, hogy egyszerűen nincs időm kipróbálni őket pedig jó lenne belehuppanni, hogy én mennyire érzem szűknek. ugyanez igaz a kugára is, ami biztos nem szűk, itt inkább a szélzajra vagyok kíváncsi, ezek alapján átlagos, de talán lehet kérni bele valami extra hangszigetelést [link]
Anaren: ecosport nagyon ocsmány, az teljesen kizárt a keret olyan 11.5-12 max listaáron és csak új autó, mert nem saját zsebből megy a vásárlás.
MC Pite: a fenti linken látható új kugáról van szó. corollát kilőttem miután ültem benne. nálam szintén nem játszik a megane/308 vonal, ha már francia akkor eggyel ezek felett. kiát adtam el, én nem ülnék vissza most bele, igaz ez a hyundaira is, abból esetleg a tucson ami tetszik. illetve az őj megane tökjó lenne, ha lenne benne az a hibrid hajtás mint a clioban, és nem csak a phev változat. de már nem akarok új típust behozni a listára, elég lesz ezek közül dönteni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz Anaren91 #195509 üzenetére
Az Ecosport inkább a Multiplávsl kéne egy mondatban szerepeljen.
bandus: Egyiket sincs lehetőséged kipróbálni? Mert így nagyon necces a helyzet. Valamit erre ki kellene találnod.
A Kugáról sajnos nem tudok mit mondani, csak annyit, hogy számomra minden SUV antiautó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Anaren91
senior tag
válasz vzsryl #195514 üzenetére
Na azért a Multiplával egy sorba sorolni akármit is már önmagában bűncselekmény
#195512
Hát ennyiből azért van lehetőség bőven Én se gondolkodnék az EcoSportban ennyi pénzért
Viszont szalonból kihozott zsír új autón se. [link] Amint kihozod, már rengeteget veszít az értékéből egy kocsi, és tudsz kb 0 km es passatot venni mondjuk 10 misi körül. Ebben 5 km van, annyi, hogy nem te rakod össze magadnak, de sokat lehet spórólni. Na meg egy ilyen Passat igényesebb is mint egy Golf szerintem.
Vagy [link] 4 év vagy 200k km gari.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
válasz Anaren91 #195515 üzenetére
nem en fizetem, ceges auto lesz, igy ezek fix megkotesek, hogy uj es az emlitett listaar. amugy majdnem megvan a tokeletes versenyzo, eddig nem is lattam, hogy kijott a scout valtozat az octaviabol, az nagggyon bejon. Csak tudnam, hogy miert csak a regi 1.5 tsivel kaphato es miert nincs hozza az etsi?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Anaren91
senior tag
válasz bandus #195517 üzenetére
Ah úgy más. Hát akkor én ősrégi volkswagenes léttemre (vagyis egy éve már ex Vw-es ) az Octavia felé hajlanék Kicsit megfűzöd a főnököt, még egy alap 2.0 TSI RS is belefér "Tudod, ha gyorsan ki kell érni valahova főnök, jól jön az a 200+ ló, és csak úgy 500k val kéne megtolni azt a 12 misit"
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Paxker315
addikt
Urak, kis segítség kelleni fog ismét.
Nemrég kerestem első autót. Múlt szeptemberben hosszas vívódás után végül egy 2013as FL-es Yaris HSD executive mellett döntöttem, ~ 3.1m, plusz átírás&kötelező, majd 90k km-es szerviz& műszakiztatás, most gumicsere. Sajnos a szűk garázs, el...ott udvar miatt 2x végighúztam az első lököst, meg lett egy horpadás az első sárvédőn. Plusz 2 kavicsfelverődés. Ezek értelemszerűen csak esztétikai gondok, nulla következménnyel, de, a re-sale value-t gondolom, aránytalanul befolyásolja.
Mivel elviselhetetlen zajosnak találtam a belteret, így, kapott utólagos zajszigetelést (csomagtér, ajtók), ami 70k volt, de, sajnos így sem vagyok kibékülve a beltérrel. Gondoltam, amint lejár a kötelező, érdemes továbbállni. Mert költhetnék még ~150k körül a zajszigetelésre, de, az üvegezés miatt vlszg csak szépségtapasz lenne.
Sajnos nekem a 4méter alatti autók tetszenek, pref azokat nézegetném, de. Kategóriaátok: szigetelés... Elviselhetetlen a zajszint, ha nincs duplaüveg.
Nagyobb kategóriában az Auris MK1, Auris HSD Mk1, illetve, a Nissan Pulsar van "kinézve" későbbre, ezek közül az Aurisokat kb ismerem, a Pulsar meg az ADAC tesztjével (fogyasztás, zajszint! ) vett meg kilóra, plusz formára is jópofa (mikrás, ami az egyik kedvenc kisautóm).
Ki hogy járna el? Értelemszerűen most kiszállni a szervizek-ráfordítások miatt bukó lenne, de, ha megtartanám, akkor további összeget kellene majd költenem zajszigetelésre, s a végeredmény sem garantált.
Én amellett vagyok, hogy amíg a kötelező érvényes, maradjon, aztán kiderül. Addig is egy padlókárpit-tetőkárpit-tűzfal zajszigetelést még meg lehet próbálni, hátha alapon.
Hogy érdemes?
szerk! HA van jól leszigetelt, csendes belterű bódé 4méter alatti kategóriában, az lehetne preferált. I20?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz yodamester10 #195520 üzenetére
corollát ez alapján a hsz alapján kihúztam: [link]
molnarpeter: most nekem is a scout tűnik a legszimpatikusabbnak, kár, hogy sedanban nincs. gol alltrack itthon még nem rendelhető, de a német konfigurátor alapján brutális ára lesz, inkább olyan 13-14 körülre tippelek.
szabonagyur: kívülről nézegettem csak meg, beleülni még nem tudtam, de ezt megejtem mindenképp. így, hogy aludtam rá egyet, az egyszerűség kedvéért a peugeot valószínűleg lekerül a listáról. már csak el kéne jutnom kipróbálni a kugát, hogy sikerüljön eldönteni a kérdést. köszi mindenkinek a további szempontokat
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Paxker315 #195524 üzenetére
Nem értem a kötelezős problémát... Ha előbb eladod, mint a lejárata, akkor időarányosan visszajár a kötelező díja.
Zajszigetelés szempontjából a japán-koreai vonalon található kisautók nagy része nem lesz nyerő szerintem. Utólagos zajszigeteléssel is lehet próbálkozni, de azért a hatékonyság kérdéses, ha nincs szétkapva teljesen a beltér. Ha fontos a csend és ez a méretkategória kell mindenképpen, akkor Fiesta-Polo vonalon is kirpóbálnék egy-egy példányt.
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #195526 üzenetére
Hmm koszi, errol nem tudtam. A fiesta egyebkent meglepoen csendes kisautohoz kepest. V polo, de az kicsit tularazott.
Normalisan nem vennek manualvaltost, mert voltak mar problemak gorcsolo labikraval tobbszor, de, a lehetosegek korlatozottak.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
Paxker315
addikt
Szedek napi 500-600 mg -ot, szerves formában. Eletrolitek így tökéletesek, ezen a területen spec otthon vagyok, mert hazai pálya. Csak volt hogy mg nélkül mentem el otthonról, és sajnos olyankor be tud ütni némi arcrangas, kezgorcs, labikra v hasizom görcs. Ritkán, de néha nincs nalam mg, szerencsére odafigyelek
Dsg&1.2 tsi polo?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
Érdelődnék, ütközik valamilyen jogszabályba hogy egy autóra legyen magyar és német rendszámom is egyszerre?
Nyilván normálisan nem szokás, de ősszel kltözünk haza, gondoltam már a nyári látogatásnál honosíttatnám az autót, magammal vínném a magyar rendszámot és indulás előtti nap leadnám a németet és felpattintanám. Esetleg ha lehetne honosíttatni ideigleneen kivontra és online aktiválni, vagy nem tudom.
B verzió export rendszám egy halom pénzért, vagy
C visszapostázom a német rendszámot a Zulassungstellenek, ha lehet olyat.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Gombinyó
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #195507 üzenetére
Golfot venném ha belefér, a Skoda alá lett pozicionálva ami egy próba út során nem biztos, hogy átjön viszont később annál idegesítőbb (nem részletezem már leírtam sokszor a konkrétumokat). Szívem szerint visszaülnék a Passat B6 Highline-ba az új Superb (Style) után. A technikai hókuszpókon kívül (sávtartó, radaros tempomat) semmiben sem éri utol az öreg Passatot. Se úttartásban, se komfortban, sem anyagminőségben. Pedig van köztük 10 év a Skoda javára. Skodából az L&K ami már oké de az meg nagyon drága.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #195531 üzenetére
Nem lehet egyszerre két rendszámod mert visszaélésre adhat okot. Eleve nem kapsz új rendszámot ha nem adod le a régit (a hivatal majd visszapostázza helyetted). Szóval a B opció is és a C is járható út. P rendszám bérlés jutott eszembe de azt a kiskaput már bezárták ha jól tudom.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Köszönöm a választ. Tehát az járható út, hogy az okmányirodában az új rendszám átvételekor leadom a régit és ők elpostázzák a Zulassungstellének? Kint nem kell intéznem a kivonást? Biztosítót lemondani, stb.
Vagy honosíthatom akár nyáron és magyar rendszámmal megyek ki, tudom van a 6 hónapos szabály, de mikor már utoljára megyek ki lehet jobb lenne.https://tinyurl.com/rasoapro
-
ngaba
aktív tag
válasz Paxker315 #195524 üzenetére
a Nissan Pulsar van "kinézve" későbbre
Anno én is nézegettem (szeretem a nem annyira tucat autókat), de emlékszem, hogy a TC tesztben azt írták, hogy a zajszigetelése nulla, az 1.2 tce motor csendes max. Meg nincs hozzá értelmes motor... Amiben kiemelkedik, az a tágasság (kategóriájában), de az eddigiek alapján neked nem annyira az kell.
Illetve úgy általánosságban a japánok nem túl jók hangszigetelésben, a magasabb presztízsű európaiak között nézelődnék inkább...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #195539 üzenetére
Igen leadod a régit és ők visszapostázzák. A pontos kinti ügymenetet nem ismerem, majd Munez segít benne az autósban.
Nyáron is elintézheted azt hogy nálatok mennyire ellenőrzik szigorúan 6 hónapot azt nem tudom. Unokatesómék pl 1 évig voltak kint magyar rendszámmal és senki sem szólt érte.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zsombe
senior tag
válasz xEon1337 #195533 üzenetére
Nagyon lehúzod szegény Corollát. Igaz nekem nem kombi, hanem sedan van, de én elégedett vagyok vele. Ülés kényelmes (bár az is igaz, hogy más van ebben mint az 5 ajtósban és kombiban), jól fogyaszt (legutóbb 50% pálya 50% agglomeráció-Bp használatban 5,9 lett a fogyasztás) és egyáltalán nem zavaróan hangos.
Én inkább azt mondanám, ha valaki 150km/h felett akar nyomulni autópályán, akkor ne hybridet vegyen.@Gombinyó: azért az erős túlzás, hogy 6m Ft-os autó lenne a Corolla. Egy Skoda sem jobb minőségérzetben. Százszor inkább egy Corolla, mint az elromlós VAG konszer bármely terméke.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Gabesz87
veterán
Insigniaról mi a véleményetek? 2 literes dízel, 170Le, 8-as automatával. Mennyire megbízható, milyen pl. egy Superb-hez, Passat-hoz képest?
-
Gombinyó
őstag
válasz Zsombe #195542 üzenetére
Pedig az, minden esetben már fogalmazom fejben a hirdetést mikor rosszabb minőségű útra tévedek vele annyira csörög-zörög a beltér. Nekem ez a legnagyobb bajom vele. Csak viszonyítás kép a 4-es Clio ilyen szempontból sokkal jobb volt. Tényleg sajnálom, aki elver 10 misit ezért az autóért, ott már azért van választék bőven.
-
veterán
Köszönöm. Nyáron annyival lenne jobb, hogy júliusig van műszaki (napot nem jelölik csak a hónapot) és otthon lehet olcsóban levizsgázna, nem tudom mennyi műszakinak kell minimum lenni honosításhoz hogy elismerjék, és majd utána külön műszakizzak.
Illetve gumival talán kicsit megengedőbbek lennének (felniszélességet nem néznék annyira)https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #195545 üzenetére
Ha csak hónap van jelöle akkor az adott hónap utolsó napjáig érvényes a műszaki. Ez esetedben akkor 2021. 07. 31.
Honosításkor legalább 1 hónap érvényes kinti műszakija kell, hogy legyen, akkor lehet tovább vinni itthon. Érdemes időben foglalni időpontot mert jelenleg elég hosszú a várólista (lehet jobban jársz ha vidékre kérsz, ott rövidebbek a várólisták).
Itt egy elég friss cikk a honosításról: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz Gabesz87 #195543 üzenetére
Ez mar az ujabb B20DTH motorkod ha jol sejtem, erdemes lenne InsigniRicsit megkeresned az Insignia forumrol, biztos ad neked bovebb infokat a motor+valto parosrol, bar a 2.0CR (ha ezel van parba allitva) eleg jol sikerult.
Viszont belulrol a Spurb/Passat tagasabb az Insignianal, ha ez szempont akkor a VAG termekek ebben jobbak. -
Zsombe
senior tag
válasz Gombinyó #195544 üzenetére
Akkor lehet én vagyok szerencsés, hogy nekem nem csörög-zörög a beltér, ráadásul nyáron 18"-as felnivel és /40-es gumival használom (az autó fél éves és 7e km van benne). Én 7gen Accordhoz hasonlítom, ahhoz képest csendesebb 140km/h-ig (kivéve padlózást ).
Meg lehet kövezni, de listaáron 10+ millió Ft volt a Corolla, mégsem bánom, hogy ezt választottam. Azért az túlzás, hogy ebben az árkategóriában van választék bőven. Persze preferenciák kérdése a dolog. Számomra fontos volt az automata váltó, jó felszereltség, alacsony fogyasztás, sedan forma és ne legyen dízel. Így azért eléggé leszűkült a választék és Corollánál jobb alternatívát nem találtam.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Veron
őstag
válasz BigBlackDog #195526 üzenetére
Corsa nem lenne jó? Pár napja ajánlották itt az új majdnem új kategóriában.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Google Pixel topik
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Arena Breakout: Infinite
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!