- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz molnarpeter #195350 üzenetére
Szép-szép, de olasz
Két gyereket nehézkes lenne ki/be rakosgatni az ülésbe -
ngaba
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #195346 üzenetére
Valószínűleg igazad van, nagyon rákoncentráltam a beltér méretére (és persze abban is tévedhetek, igazából a Civicet ismerem a legkevésbé), plusz be akartam dobni az i30cw-t.
De hogy nincs az a Civic-csomagtartó 477 liter (még ha viszonylag nagy is), arra a nyakamat teszem, az inkább a kompakt kombik/egyterűk (valós) mérete kalaptartóig. Én amúgy az alapterületet szoktam lemérni (illetve azt, hogy mennyire szűkül felfelé haladva) + a magasságot kalaptartóig/plafonig, támpontnak jó.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #195352 üzenetére
Kár, hogy nincs olyan összeszedett táblázat, amiben benne van, hogy ez és ez a gép 78x123cm, meg mondjuk két oldalt van még 2x 35x23cm.
Majd visszakeresem, valaki rakott be annó egy linket, hogy már a liter-el is mókolnak, és 1 literes szivacsokból van, amelyikbe vagy 100-al kevesebb fért be. -
MC Pite
veterán
válasz pumpa1 #195339 üzenetére
Ennyi; még egy szavazat a tájékozatlanságodra. De ez egy fórum, írd le a te tapasztalataidat, konkrét információidat te is.
Xsara Picasso, főleg fl után megnézheted milyen megbízhatóság szempontjából (kereshetsz megbízhatósági statisztikát is, amíg szerepelt bennük egyterű külön, nézhetsz használt teszteket is, stb; írd majd be ide pár mondatban, hogy mit találtál).
2004-től 2019-ig Xsara Picassoztam, aktív tag voltam a fórumán és találkozókon, apám autószerelő/autóalkatrész kereskedő volt, meg érdekelnek az autók. Családban is volt több Picasso ismerősöknél is, találkoztam ezzel azzal (igen, cseréltünk is preventíven hátsó lengőkarcsapágyat 206ban meg az első Picassoban is). PSA-s autókat valamivel jobban ismerem a többinél.
Anyámnak Agilája (WagonR+ tesó, a régi) van, nem sorolom mi volt vele az elmúlt pár évben, de már gazdasági tk lenne gatyába rázni. Tudom, nem S betű van az orrán hanem villám, ez az oka annak hogy olyan, amilyen.
Splash is élhető, szerintem nem jobb meg nem is rosszabb az átlagnál, valamennyi utánamentem annak is, mert nejemnek ezt akartam a C3 előtt (azt pedig ő szerette volna, én első körben kihagytam mert azt hittem a 206 tesója, de gyakorlatilag csak a motor közös (de ECU nem), mindenben full más). [link].Nyilván a legtöbb a (korábbi és aktuális) tulajon múlik.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gippazoid
senior tag
válasz bexinho23 #195345 üzenetére
Ha az i30 1.4-es motorjával gond van akkor a Ceed motorjával is mivel ugyan az az autó.
i30-at és Ceed-et is hozzák a nepperek mint a Jazz-t mivel elterjed hogy milyen jó autók. Csak ebből se mindegy hogy melyik német tartományból való, a nepperek tudják hol sózzák úgy az utakat hogy alul mindene rozsdás már ezeknek. De ott legalább olcsón megkapják, itt meg rágyógyítják valakire simán.Jazz-ből is láttam párat, az összes szokásos pontján rozsdásodott. Alánézni már nem kellett, elég volt a hátsó sárvédő íveket megnézni meg az ajtók alját, stb.
Gippazoid Novelties Inc.
-
buci30
addikt
Ha tegyük fel egy kocsit szeretnék fújatni másik színre az mennyibe fájna?
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
BigBlackDog
veterán
válasz buci30 #195359 üzenetére
Ne akard tudni! Én inkább fóliáztatnám, feltéve, ha az eredeti fényezés még fóliázható. Ezt szerintem 250-300e Hufból már meg lehet úszni. Normális fényezésnél (kívül-belül) ennek a duplájára tippelnék kezdőárként. Persze lehet, hogy én vagyok nagyon eltévedve.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #195361 üzenetére
+1, inkább fólia, de akkor is előtte át kell nézni a fényezést, különben leszedéssel jöhet le némi festék is
-
buci30
addikt
Köszi
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. Jó ideje foglalkoztat már az autócsere, de ahogy egyre többet nézelődök, egyre jobban megy el a kedvem. Januárban 4 főre bővült a család, így 2 gyerekkel a jelenleg használt 2016-os 5 ajtós Megane 4 sajna szűkös. Imádjuk, semmi baja nincs, újonnan vettük, jól felszerelt 1.5 dci, 110 Le, kézi váltós. Csak hát én 187cm magas vagyok, és mögöttem a 158cm-es feleségem is alig fér el. Gyerekülés, hordozó meg szintén esélytelen mögöttem. Előbbinek lehet az Isofix támaszték lába sem férne el, de ha mégis, akkor a gyereknek nincs hová tennie a lábát, a hordozónak meg a foganytúját nem tudnám lehajtani előre. Szóval egy jó tágas autó kellene, és bár nem vagyok oda a használt autókért (szüleim is mindig új autót vettek, mi is újonnan vettük a M4-et), jelenlegi autó árak mellett tutira nem fogunk újat venni. Kínálat és mgbízhatóság miatt a mobile.de, autoscout24 oldalakat nézegetem inkább (talán kevésbé játszik az óratekerés, és a normál fizuk miatt az emberek viszik rendesen szervizbe az autót, nem a sarki Józsi bácsinál javíttatják). Megane felszereltségénél lejjebb nem adnám már: kamera, automata parkoló, tempomat, LED-es lámpák, teló tükrözés. Ezen kívül automatát szeretnék mindenképp. Ahogy írtam, fontos a minél nagyobb hátsó lábtér, és persze egy nagy puttony hátul. Bp-en lakunk (mondjuk közeljövőben tervezünk költözni valami kertvárosi részre, vagy Bp mellé, de ez most végül is mindegy), de sokat pályázunk, szülőkhöz vidékre, szóval így kb. 75-80% pálya, többi város. Mondjuk most a covid miatt épp nem utazunk annyit, de normál időkben kb. így néz ki. Ez évi ~20.000km. Megane-ban most van 96000. Elgondolkodtam a benzinesen, lehet, hogy most afelé stagnálok, bár szeretem a dízelt. De ennyi használathoz lehet hogy jobb a benzines. Amiket eddig főként nézegettem, a Talisman kombi. Baromira tetszik, és a fullos Initiale Paris felszereltségűek (1.6TCe EDC) is olyan 17-18000 EUR környékén vannak már. 2016 utáni, és max. 100e km-es autókat nézek. Feleségemnek a Grand Scenic tetszik inkább. Nem azért, mert csak Renault-t szeretnénk, de nekem más vagy nem annyira tetszik, vagy ugyanazon árért nem ad olyan felszereltséget. Na meg nálunk már bizonyított a Megane. Néztem még Superb-et is, Passatot is (mondjuk ezekből a 2.0 TDI). Az tuti hogy BMW/Audi/Merci nem kell, ennyiért úgysincs, meg aztán a szervizelése is jóval drágább, és nem nyújt többet. Alapvetően nem vagyok német autó párti, inkább akkor japán. De ott meg a hibrid megy inkább...az meg pályára...hát nem is tudom...
Olyan 20.000 EUR a plafon, amit rászánnék, de tekintve hogy Talisman van ennél kevesebbért is, inkább a 17-18000 EUR lenne az ideális max. Van valami tippetek, miket keresgéljek? -
MC Pite
veterán
válasz Gabesz87 #195364 üzenetére
Nagy az esélye, hogy nem úgy ülsz ahogy kellene, érdemes rákeresni.
Amúgy a kompakt kombik általában nagyobb tengelytávúak, itt is kb 4,5cm a különbség (itt pl azt írják hátul a fej 190cm-ig elég, de a lábhely csak 175-ig (185ös sofőr mögött). A kombinál már 190 centis magasságot adnak meg.
Adacnál (auto test) meg lehet nézni a kinézett típusoknál mennyi hely van.
Nem kell egyből Superb-re célozni, más kompaktot is meg lehet még nézni (kb bármelyik kombit ami szimpatikus, 308, Leon ST, stb). Scenicet is, bár rekordkicsi, papíron (se?) egyterű már.
C4 SpaceTourer(ebből marha jó a kanyarxenonos, de relatív ritka), 5008 is megérhet egy rápillantást; előbbi nem csak tágas, annak is érződik.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gabesz87
veterán
válasz MC Pite #195367 üzenetére
Lehet hogy nem vagyok könnyű eset, mert az apróságok terén vérzik el némelyik. Jó persze a végén lehet hogy az lesz, hogy áldozatot kell hozni valahol. Gondolok itt pl. olyanra, hogy hátul nincs légbefúvó, vagy USB. Ezzel már egyből ki is esett pár kompakt kombi. Olyan autó sem kell, ahol mindent a tapi képernyőre integráltak, és a klímát is innen irányítsam. Hát hogyne...Peugeotnak eleve híresen szar a rendszere, ahogy a teszteket olvasgatom róluk.
C4 SpaceTourer/Grand Picasso-n is gondolkodtam még tavaly, de a FB csoportjában olvasgatva csomó apró, idegesítő elektronikai nyűgöt olvastam, ill. ismerősi körökben is mondták, hogy inkább ne (céges autók vannak ilyenek, és sok baj van velük, mindenféle apró hibával járják a szervizt).
ITT is megtalálhatók a méretek, és legalább itt minden autóra (ADAC-nál ahogy látom, nincs minden, pl. Talismant sem találtam.) Nyilván tájékozódni akarok, szétnézni a lehetőségek közt, de valahogy mindig a Talisman-ra térek vissza, a szívem nagyon efelé húz.Ami az üléshelyzetet illeti. Nem tudom, hogyan kéne ülnöm, vagy hogy jól ülök-e, de én még mindig tudnám hátrébb húzni az ülést, hogy a lábamnak kéynelmes legyen, mert így kb. amikor behajlítom fékre lépéskor, majdhogynem már beleverem a kormány burkolatának aljába. Kormányt meg nem szeretem sokkal feljebb állítani, mert akkor csomót kitakar a kijelzőből (pont az értesítési sávot nem látom akkor, ahol az üzeneteket írja). AZ meg hogy a kormány tetejáre tett csuklómmal kényelmes legyen, ahogy tanultam anno, esélytelen, mert akkor a lábam a nyakamban lenne.
#195366 yodamester10
köszi, én is rátaláltam, kb. majdhogynem ez az egyetlen 20k alatti GTE kombi 100e km alatt (4db van), de ebben szerintem még kamera sincs, így nálam egyből kizárva.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Gabesz87 #195368 üzenetére
Beállításra nem tudok jó videót, 3-4ben van összeszedve hogy kellene; de a fenti kiindulásnak jó.
Pedig hidd el, hogy a 9 és 3 óránál a csukló (lapocka hátul nekiér a támlának) a kormányon nem hülyeség; egy tréningen érdemes lenne ezt js megtapasztalni.Ha valamihez többször visszakanyarodsz és tetszik, azt kell venni.
Jó, én a Picassohoz ezerszer kanyarodtam vissza, de amilyet kerestem (és amennyiért), olyan nem volt(mindig elvitték ha jött is), de a több tíz alternatíva közül a mostanim volt amihez második legtöbbször kanyarodtam vissza. :DD
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Vennem kellene egy pecázós autót, a család megelégelte, hogy a 204 lovas 2020-as Proceed GT- el járom a töltés...Töltésen, rázósabb földutakon akarom használni, de semmi extra 4x4 terep. Max 250ezer.
Talaltam a szomszéd faluban egy 97-es Citeoen Saxot 964ccm - 37kW, 175ezer futássa.
Mennyire üzembiztos, mire lehet számítani tőle?
-
Gabesz87
veterán
válasz yodamester10 #195374 üzenetére
Hát tolatokamera
-
Gabesz87
veterán
válasz Doki16 #195376 üzenetére
Hát mondjuk onnan, hogy a hirdetésben egy szóval sem szerepel, ha jól látom, tovább az EZEN oldal alapján nekem ojbá tűnik, hogy a kamera extra felszereltség. És ha jól sejtem, a váltó jobb oldalán kellene lennie 2 gombnak (automata parkolás, meg talán a kamera aktiválás, vagy nem tudom mi lehet a másik), de ezen nincs!
-
gooool
őstag
Hali!
Az Ignisről letettem...megnéztem fél tucatot, egyik szebb volt és csábítóbb képről, mint a másik, de vagy a mediterrán gyalogság hirdette vagy néven se volt (ezt mostanáig nem tudom hova tenni hogy lehet így hirdetni, még üzembentartó sem volt az ember), esetleg a belseje volt lelakva (ami ugye alapból sem egy orgazmus...).
Így maradt a gombóc Swift, esetleg francia vonal, mert nagy bajom nincs velük, szerelő van hozzá, ismerem a nyűgjeiket is.
C3, 307 FL, esetleg 207.
Ja és ami kérdés, mert azt viszont nem ismerem:
Mitsu Colt 1,3 95 lovas motorral. Azon kívül hogy tejfölöspohár a belseje, van vele bármi baj?Köszi!
Üdv, Balázs
-
Gabesz87
veterán
válasz BigBlackDog #195379 üzenetére
Persze tudom, enyém is így működik. Azért írtam, hogy nem tudom, mi a másik gomb, mert ahogy néztem kepeken, valami kamera ikon van rajta.
-
yodamester10
őstag
válasz Gabesz87 #195377 üzenetére
Kamera csak tolatáskor nyílik fel vagyis a W jel hátul ha R-ben van addig nem látható,sima csomagtartó nyitáskor sem látszik.Amúgy nincs gomb az aktiválásra,a 2 gomb a váltó mellett csak extra felszereltségű példányoknál van mint pl az enyém ami 360 fokban radar a másik a beparkolás mód.Amúgy jogos mert ennek egyik sincs a váltó mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195377 üzenetére
A tolatókamera mindegyikben van. Külön gomb nincs hozzá, a hátramenettel együtt kapcsol. Amiről te beszélsz az a 360 kamera és az fent van az óra alatt. A váltó mellett nincs semmi a Passatnál. Nekünk van Golf és Passat GTE is, nagyon jól ismerem a típust. Írtam is róla egy kis FAQ-t. [link]
Benne van a kamera rész is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
válasz gooool #195378 üzenetére
Ameddig alacsonyabb keretből kerestünk, nem találtam a Coltnak hibáját (küszöböt azért figyeld), ClioII és Punto Sporting mellett első helyen volt. Jazz és Splash mellett a legjobban variálható(legalábbis a régi), futómű elvileg jó/feszes.
Bár relatív alacsony az ülés. A lámpát élőben nem láttam milyen, de nem 1100l/H4, ami előny![ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gabesz87
veterán
válasz yodamester10 #195381 üzenetére
Igen, igen, ismerem ezt a VW-s kamera előbukkanós megoldást. Tehát akkor a másik gomb a 360 fokos kamera/radar!? Egyébként pár napja láttam a totalcar-os becsületesnepper Superb hibrid fogyasztás teszt videóját, és besza...behu...hogy egy ekkora batár ilyen keveset tudjon fogyasztani.
Amúgy GTE-nél mire kell figyelni, van-e kerülendő évjárat/motorkód? Úgy tudom régen az 1.4 TSI-k nem voltak épp jó hírűek.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #195384 üzenetére
Szervizelés, izzócserének érdemes lenne utánanézni, de szerintem nem vészes (mint pl Jazz 1/Fiesta izzócsere, hivatalosan lökös levétellel). Ridc-n megtalálod az ülésmagasságot.
Gabesz87: Ebben újabb tsi van, viszont a dsg és a motor, turbó minden más mint a nem hibridben (ez nálam nem előny).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gabesz87 #195385 üzenetére
A GTE szvsz egy best of válogatás. Szíjas 1.4 TSI (ha jól rémlik, még nem a henger lekapcsolós), és a sima változattal ellentétben itt olajos DSG váltóval társították a villany nyomatéka miatt (simában száraz DSG van olajcsere nélkül, ez pedig az 1.8 és nagyobb motorokhoz volt, 60 ezrenként előírt olajcserével - meg is látszik a dolog élettartamban). Kb csak a koksz maradna (mint minden direkt befecskendezős motornál), viszont itt legtöbb esetben ideális körülmények között működik a motor, árammal letudja az amúgy koromtermelő helyzeteket. Eltérés szerintem csak akkuban van a változatok között, eddig nem hallottam más különbségről, sem kerülendő dologról. Volt egy visszahívás akkura, szerencsés esetben kapsz egy újat, és akkor 1-2 km plusz hatótáv Azt mondjuk érdemes otthagyni, ahol a váltóban elhanyagolták az olajcserét, illetve vétel után a következő alkalommal érdemes a szűrőjét is külön kérésre ledobatni, mert nem lenne kötelező alapból.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #195382 üzenetére
Mondjuk én bírom a dízelt, mert alulról nyomatékos és lehet vele előzni, na meg keveset is fogyaszt kis kasztniban, csak kérdés, hogy mennyire költséges fenntartani egy sima szívóbenzinhez képest?
Bár ha azt veszem, hogy itt minden kölyöknek 1,9 tádé, pédé van a segge alatt, szarrásármolva, annyira nem lehet vészes.MC Pite:
Köszi, ez jó hír.Üdv, Balázs
-
yodamester10
őstag
válasz Gabesz87 #195385 üzenetére
Ahogy Peti is írja egy remekmű kopp-kopp.CUK motorkódos és klassz verda.Doki nem nagyon kergeti benzinnel én annál inkább és így sikerült 2,1 literes átlagot hozni 15 ezer km alatt.Mindennap tölteni kell még úgy is,hogy most kaptam garanciába új akku pakkot.Több mint egy éve meg van és imádom.Nálunk nincs gyerek így kettőnknek elég a Golf.Dízel után azt mondom,hogy verhetetlen nyomatékban, fogyasztásban.Nem kell tojni ha jön az autópálya átlököd ha kell GTE módba aztán hajrá.140-nél kb 6,5 litert kajál előzésekkel.Ritkán járok pályán.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #195386 üzenetére
Jazz-nél a hivatalos módszer a dobbetét félig lehajtása, de nem hivatalosan sem kell levenni a lökhárítót, eleg csak a felső részét oldani. [link]
Egyébként az izzócsere módja lenne a legutolsó szempont, ami alapján autót választanék. Minden héten azért nem kell hozzányúlni, hogy fontossá váljon.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #195379 üzenetére
Meglepo de a Skodaban van dedikalt gombja, palyan ha nagyon rammaszik vki akkor ranezek mert hatra elegge rosszul lehet kilatni.
Mar mint a Superbben, az Octiban nem vt pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tothgera30
Ármester
válasz gooool #195378 üzenetére
Szerintem a Swift vonalat is elengedheted, ekkora keretből még hitványabb a felhozatal mint Ignisből. Esetleg WagonR, bár azok már elég korosak. Smart Forfour kiesik, egy az egyben Colt. Ismerős csajnak van egy 1.1-es, ő gyakran Barcika - Bp távot is letolja vele, jó kis autó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gabesz87
veterán
válasz yodamester10 #195389 üzenetére
Ez jól hangzik, szép és jó, és nem kétlem, hogy jó autó, de magad is mondtad, hogy ritkán jársz pályán. Mi viszont, ahogy írtam is, az autóban lévő táv nagy részét ott tesszük bele, és pályán meg nem igen jön ki a hibrid előnye nyilván. Normál esetben (covid mentes időkben) napi 8-8 km-t megyek melóba itt Pesten, ilyenkor persze, nem rossz. Meg melóban tölteni is tudnám. De mondjuk lassan 1 éve itthonról melózom Most tényleg nem lenne rossz egy ilyen a pár km-es bevásárló körutakra
Szóval még egyszer, az autó biztosan jó, csak nem vagyok benne teljesen meggyőződve, hogy alkalmas a felhasználási igényeinkhez, sok autópályázáshoz. Tekintve a felárát a TDI-hez képest. Gondolkodom még rajta azért, nem vetettem el! -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #195394 üzenetére
Jah van amit eltalatak ebben a Skodaban.
Annak ellenere hogy nem szeretem, vannak benne jo dolgok is. Jo munkas auto, szeretni ott a Subarum.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195393 üzenetére
Simán vennék a helyedben egy 2.0 crtdi Passat B8-at jól felszerelve. Nagyon jól eltalált motor. Ha bármi baja is lesz akkor simán meglehet javítani a GTE felárából. Pályára ettől jobb autót nem nagyon lehet találni. A hibridnek semmi előnye nincs nagy távoknál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #195390 üzenetére
Fiestán és Jazzen is megoldottam, ha nem is könnyen (nemsokára megint jön egy, mindkét oldalon cserére, ledesítjük).
De azoknak (főként, de nem kizárólag hölgyek) mond, akiknek az izzócserére a szerelő 10-12 ezret (felénk vidéken) kér el, nem mindenki örült neki Sőt, nők az ilyet nehezebben nyelik le, amikor ilyen miatt szerelőhöz kell évente vinni pluszban amihez egyébként nem kellene (főleg ha ésszel használnák a lámpát).
Hiába cseréltem a lengőkarcsapágyat illq..a alulméretezett érintkezős Siemens BSM-et, feleslegesena Picassoban, ettől még nem 0 Ft másnak, nem úgy számolok vele ha másnak ajánlom.Tothgera30:Rossz út 2x45 km WagonR? Mennyit vezettél ilyet? Anyámnak ilyen van, 80nál szar úton halálfélelmem van (nem vagyok félős) ahogy a gyári 155ös kerekeken lobog, pattig az autó. Nem is megy sokat lakotton kívül, vagy ilyenkor lassan. A motor vidám, azzal nincs gond, a kanyargás a 165ös nexenen 4S-ekkel már nem probléma, amíg sima az út.
Sose értem itthon az útról leeső suzukik miért ilyen népszerűek szar utas környéken is; sosem ültek normális futóművű autóban, vagy a 65km/h pont megfelelő egyeseknek?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
buci30
addikt
Mi a véleményetek az Audi a3 2.0 pd tdi 2003/2004 5ajtosrol?
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
Tothgera30
Ármester
válasz MC Pite #195397 üzenetére
Elenyésző, csupán 2003 és 2018 között volt egy példányunk. Akkor nem tudom milyet vezettél, mert ez 80-nál nem akart leesni az útról, de nem is 155-ös gumikkal szerelték (talán csak az ezredest). Talán az Ignistől is jobb az úttartása, és elég stabilan fekszik az úton.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Mobil flották
- Diablo IV
- EAFC 24
- További aktív témák...