- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
A játék hivatalos oldala
A MWO a Piranha Games által fejlesztett Free to Play (ingyenesen játszható, de mikrotranzakciós) játék. A játék a Crysis 2-ből ismerős CryEngine 3-t használja, szóval meg lehet majd izzasztani vele a legkeményebb vasakat is.
Leginkább a World of Tanksra hasonlít a játék rendszere. Ingyenesen játszhatsz majd, de bizonyos bónuszokért (speciális mechek, XP boost stb.) fizetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szőrös
veterán
Nekem meg akikkel együtt játszom így is élvezhető ezzel az irányítással de persze ez ízlés dolga, van akinek nem áll kézre.
" Taktikára a wotban több lehetőség van jelenleg (álca, látótáv stb)." hát a láthatatlansági rendszer - - az nem taktika számomra, pont ezért hagytam abba másfél év után mert meguntam az egészet.
itt legalább nincs ilyen .
külső nézet szerintem nem lesz , pénzhajsza meg már most van bár ez megint olyan dolog hogy ha van prémium accountod akkor annyira nem vészes. ingyé' játszva már kemény dió.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Ptech
őstag
Harmadik személyes nézet nem lesz, ezt leírta a lead dev; inkább a szimulátor irányba akarnak menni. ezért nem.
LRM-eket nerfelni fogják:
-Reduce LRM damage
-Fix LRM 'arc'
-Increase Artemis missile spread -
Szőrös
veterán
az artemis a célkövetés hatékonyságát növeli , nem szóródnak szét annyira a rakéták azaz kisebb célfelületre csapódnak be. lrm és ssrm-re van hatással csak srm-re nincs.
reset már biztos hogy nem lesz és ezek bizony még a "gagyi" mechek a klánosok később jönnek csak vannak klános felszerelések is.
a pénz szerzés meg prémiummal / founders mechel tényleg nem probléma de azért van is mire "elbaszni" .
egy nagyobb xl engine 5 milla. de nézd meg pl target vagy capture modul árát...és még nincs benne minden. szóval van mire elszórni a manit[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
_stick_
őstag
Ha a feljebb írt jenner-rel vagy használj tag-ot. 1 tonnát foglal, vagyis 1 medium lézernek elveszi a helyét, de öröm látni, mikor hátulról scout-olom az ellent, kijelölöm a célt és zúdulnak az lrm-ek. Meg hát a jennernek a felderítés a dolga, harcba akkor keveredek, amikor egy baráti assaultot vesznek körbe. Nekem most 1 tag, 2 medium lézer és 1 flamer a mech-em felszerelése, a flamert sokan feleslegesnek tartják, de a 3 mlézer-től iszonyú hamar felmelegszik, így meg hátulról hevítem a célpontot, miközben nyomom rá a tag-ot.
-
Ptech
őstag
Az a kezdetektől van, mivel csak az engine-t kell ismerni.
Hardpoint megkötés a mech egyes részeire van, vannak rakéta, lézer és ballisztikus fegyverek, és a mechek különböző részei általában csak egyet fogadnak ezekből. Viszont van egy csomó variáns, ami közül tudsz válogatni, mindegyiknél más elrendezésben vannak ezek a hardpointok. A neten van egy halom táblázat ezekről.
Amúgy egy fejlesztő gyorsan beszámolt róla, hogy nem mindenhol lesz harmadik személyes nézet:
"for me, first person is the way mechwarrior is meant to be played. I was actually really against 3rd person for a long time. I'm beginning to realize that was a mistake. Originally in closed beta, first person was for the really hardcore fans. The most complex thing for new player is the torso aspect, believe it or not. At E3 or some trade show, a totally new player steps up to the game and moves his mouse, seeing the screen movement he expects that he's moving that way like any other shooter. They don't realize why they are running in place. of course, what they don't realize is that they're running into a building, and it's just that little aspect of torso which is the number one hardest thing for new users. The only way to truly show people what's happening in the game is 3rd person."
"the tanker anology helps a little bit, but you can tell people they're driving a tank all day long and it doesn't really sink in. why is world of tanks so damn easy to play? It's cause you're staring at your tank. you can see which way you're driving. The biggest concern I had with 3rd person was I didn't like the peeking around corner thing. but there' sno denying that if we want MWO to acheive the next level of players is that we need 3rd person"
"First and foremost, we're totally caucausing what the hardcore player base wants. If you don't want to play 3rd person and you don't want to play 'against' people in third person, we're making that an option. think of third person like a training camera. if for the first few hours, someone gets to view 3rd person camera angle that teaches them how the mech functions, and then a few hours into the game they pop into first person to experience the more advanced aspects of the game, the mercenary aspects, the CW aspects. think, 'here's how we train people how to play the game.'"
_stick_: funfact: a Flamer több hőt csinál neked mint a célpontnak, így elég haszontalan..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen