Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz Gyusz #44 üzenetére

    Én annyit várok a játéktól, hogy hozzon egy hangulatot, amivel megkedvelteti azt a kort, amiben játszódik.

    Ezt a linket nem találtam meg, ha HW alatt a Hardwired-öt érted.
    A linken belül van ez a link, ez a teljes interjú infóanyaga. Én is kiemelnék pár részletet belőle.

    Egy 30 perces prezentáció után beszélgettek Denby Grace-szel, aki a 2k games producere.
    Betekintést nyertek az xbox360-as verzióba, ami látszólag nem támogatta az élsimítást, az árnyékok pixelesek voltak, a felbontás alacsony volt, a robbanások kicsit gyengék voltak, viszont az npc-k textúrája és animálása nagyon jó volt, és a város kétszer akkor volt, mint a mafia 1-ben city of lost heaven.
    Denby Grace-től megtudták, hogy a mafia 2 motorját újraírták. Az eredmény egy dx9-es motor lett, amibe nem lett beépítve a dx10 és dx11 támogatás. A mafia 2 keresztplatformos, habár a pc a vezető platform. PC-n nagyobb a felbontás, valamint vannak gpu physx effektek, mint például dinamikus, interaktív füst. A PC-s verzió szebb grafikát fog nyújtani, mint a konzolos.
    Az xbox 360-as verzió 30 fps-re lesz limitálva, a pc-s verzió pedig 60 fps-re, bár ezt még nem döntötték el. A teljesítmény, ami jelenleg nem valami meggyőző, még nem végleges. Súlyos töltési lagok vannak "Seamless City" (a seamless varrat nélkülit, egy darabban szőttet jelent) betöltése közben (több mint 100 helyszín van, amiket töltés nélkül el lehet érni), és ez rossz ízt hagy, mint például az is, hogy a framerate ugrálása előfordul időről időre, pedig a motor többszálúsított. De amíg a játék meg nem jelenik 2010-ben, addig még hevesen fognak optimalizálni. Jelenleg a fejlesztők másra fókuszálnak, mint például a cinematikus sztorira.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák