Új hozzászólás Aktív témák
-
MikeWazowski
addikt
Nem értek egyet a cikkíróval, persze nincs ezzel gond, de nekem olyan véleményem alakult ki a tesztet olvasva, hogy bármilyen eltérés van, mint a From játékokba ismert, az probléma. Miért baj, ha egy mini boss, később sima ellenfél? Miért baj, ha nem a boss a fő kihívás, hanem már az oda vezető út is? Miért baj, ha nincs annyi mentési pont útközbe? Erre mind az a válasz, mert nem így van a From játékokban…. Bármiben mer más lenni, az problémának, kihasználatlannak van feltűntetve…. Számomra eddig a DS3 volt a fav. Bár, ott nekem már kicsit könnyű is volt a sok bonfire miatt. De, jelenleg számomra a legjobb ilyen játék most az ez. Amennyire nem tetszett az elején ez a két világot megcélzó játékmenet, most, 50 óra után annyira tetszik. Rengeteg hely maradhatott ki, így biztosan végigviszem még párszor. Nekem 10/10 a game.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
válasz MikeWazowski #1 üzenetére
Nem azért problémás X-Y fronton a játék, mert más. Azért problémás, mert úgy más, hogy történetesen rosszabb. A működő mechanikákat és elemeket hátrahagyja, miközben ezek helyére nem kínál érdemleges alternatívákat, csak átgondolatlan megoldásokat.
A FromSoftware művei pedig kiváló golden standardok / példák, amiket fel lehet használni szemléltetés gyanánt, hogy bizonyos mechanikákat és elemeket hogy lehet megfelelően implementálni. Úgy, hogy azok egy kohézív, élvezetes egészet alkossanak a játék egészével.
Lényegében minden valaha készült, érdemleges Souls játékot kitoltam 100%-ra. Demon's Souls, Dark Souls 1-3, Sekiro, Bloodborne, Elden Ring, Nioh, Code Vein, Ashen, The Surge 1-2, LOTF 2014, SW Jedi 1-2, Mortal Shell, Darksiders 3, és persze ott vannak a 2D-s vonalon mozgó címek, mint például a Blasphemous 1-2, a Hollow Knight, a Salt & Sanctuary, a Grime, a Vigil, és az afféle hibridek, mint a Tunic, a Hyper Light Drifter, a Tails of Iron, és a Grimvalor.
Közel az összes nem FromSoftware cím a fentebbi listából valamit máshogy csinál, és pont attól (is) válnak emlékezetessé. Például a The Surge-ben fantasztikus, hogy külön lehet a testrészeket célozni, és így speciális armor darabokat szerezni (természetesen így nehezebb is a küzdelem, mintha egy páncélozatlan végtagot ütnénk).
Emellett a tesztben is kiemeltem, hogy ami újat hoz a Lords of the Fallen - nevesen az Umbral, azaz a halottak világát - egy kiváló adalék/ötlet. Az értelemszerűen megint más kérdés, hogy az ebben rejlő lehetőségek mennyire lettek kihasználva.
Tehát igen is messzemenően értékelem, ha egy játék képes egyedi lenni és nem más alkotásokat majmolni, és úgy hiszem, az iromány is erre ment ki. Viszont a kényszeres különbözni vágyás elsülhet fordítva is, ha az olyan átgondolatlan elemekkel párosul, mint a Lords of the Fallen esetében.
Én úgy hiszem, hogy a "nekem 10/10 a game" egy messzemenően szélsőségesebb hozzáállás, amit írtál. Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a cikkemben megfogalmazott kritikus hangnem bár a saját érzéseimet tükrözi, messze nem vagyok egyedül a véleményemmel. Úgy hiszem, annak azért van valami oka, hogy se a kritikai, se a játékosi (!) értékelések nem túl magasak, a Metacriticet és Steamet alapul véve.
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
trainerrel egész élvezetes a játék... de vannak anomáliák az irányítással szvsz...
meg az grafikai optimalizáltság ami hasba akaszt.... dehát UE5...[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Woodslave
nagyúr
Én már nagyon vártam hogy egy játéktól megkapjam azt amit anno a ds3-tol. És én megkaptam. Ezért full elfogultan tudnék csak nyilatkozni annak ellenére hogy az elején láttam én is a problémákat.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Woodslave
nagyúr
Na a cikket is elolvastam és alapvetően egyetértek. Mondjuk azt irigylem hogy a bossokat könnyűnek találtad. Pieta, meg az első fényénél a lovas de a purged akárki is azért nem volt egyszerű nekem. Persze van pár kisebb ami nem nehéz.
A pálya valóban túl van tolva nem egyszer van hogy gyakorlatilag végig rohanok hátha megtalálom a következő rétet vagy vestiget. Az umbral világ kicsit frusztráló mert nem érzed amit a dsekben hogy tudod jonnan jön az ellenség ha nem az első alkalommal vagy ott. Itt ezt a pálya kitakaritas élmény szinte egyik síkon sincs meg.
A bossok kirakása sima mobnak nekem se jön be de ezt már a nioh játékokban is eljátszottàk. Az elden ringben meg ugyanaz a boss volt többször.
Abban is egyetértek hogy sokszor teljesen átláthatatlan hol is van az ember. Sok shortcutnak semmi értelme csak örül az ember aztán les ez meg minek. Valszeg csak hogy össze legyen kötve a teljes pálya ezért mondjuk le a kalappal. Mármint a palyadizajnerek előtt.
Mindenesetre nekem a kompaktabbsaga (bocs) miatt jobban tetszik mint az elden ring. Ennél látom esélyét hogy újrajatszom.
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
yericho800
aktív tag
Souls like, borne szinte mind meg volt..
Nekem ez nem fekszik akárhonnan nézem, esek hozzá!
Technikailag se állt a helyzet magaslatán kiadáskor, most valamivel stabilabb a helyzet. Ezzel a lámpás faszsággal, meg a másik síkkal csak fölöslegesen bonyolították az egészet!
Külső okés, de ennyi...R7 3800x 4,5ghz -32gb tridentz neo 3600mhz - asrock phantom 6800xt
-
VoltanIgor
tag
A kritikusabb hangvételű "Soulslike" kritikák után imádom a kommentekben megjelenő "Git gud, lúzer!" kreténeket - itt még szerencsére nem indult meg a horda
De általánosan ez szokott lenni a reakció. A valóság viszont az, hogy ilyen jellegű játékot megfelelően ballanszírozni nem kis teljesítmény, már-már tudomány és művészet. Isten igazából valóban csak a From-nak sikerült eddig 100%-osan. Nagyon vékony a mezsgye az izzasztó, de még fair kihívás, és a frusztráló: "na mentek ti a p**ba" szintű szopatás között, valóban nehéz ügy ezt egyensúlyozni.
Ezzel az új LoTF-al még nem játszottam, de most tolom a Lies of P-t, és ott is nagyon sajnálom, hogy a nagyon jó potenciál, és szándék ellenére szintén megtalálhatók a nagyon frusztráló szopatással kapcsolatos gondok, főleg a tökéletes parry nagyon keskeny ablaka, és a sikeres parry pozitív következményeinek hiánya. Főleg egy olyan játékban, ahol erre helyez nagyon nagy hangsúlyt a játékmechanika, lévén a gurulás sokkal gyengébb, mint más hasonló játékokban.
A From a Sekiróban valahogy eltalálta. A Lies of P-ben nem sikerült (persze ezen lehetne javítani)
Nyilván vannak nálam ügyesebb Soulslike játékosok, de magam is végigvittem az összes From játékot, és a legtöbb Soulslike-ot is, mégis frusztrálnak ezek a dolgok nagyon. A "git gud" csürhe meg elmehet a fenébe, szorri.
-
sp8787
addikt
"A bossok kirakása sima mobnak nekem se jön be de ezt már a nioh játékokban is eljátszottàk. Az elden ringben meg ugyanaz a boss volt többször."
Ugyanezt csinalja a From is pl. az ER-ben mini-bol mob, mob-bol boss.
Sot ez mar jo regen a BB-ban is volt.Ezt felhozni eleg nagy bugyutasag.
-
MageRG
addikt
válasz MikeWazowski #1 üzenetére
Miért baj? Komolyan?
Azért, amiért ma már pályakódokat sem használják: meghaladta a technológia, a játékélményhez meg nem tesz hozzá.
Ki az, aki élvezi a kilóméteres gyalogtúrát minden bosszharc-próba előtt?
Az alapellenfélből teszkógazdaságos bossz meg szimpla olcsóság. Igen, a Fromnál is az volt.
Ma már többet várna az ember.
A From-játékokat nem azért istenítik, mert tökéletesek.
Hanem mert mertek újítani és lesz@rták az ipar trendjeit."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Woodslave
nagyúr
Ki az, aki élvezi a kilóméteres gyalogtúrát minden bosszharc-próba előtt? senki de itt nincs is ilyen
jó abba bele lehet kötni, hogy "soulokért" kell venni mentési pontot de eddig minden boss ahol voltam kb az ajtó elé lehetett rakni. Egyedül a bánya mélyén nem találtam ilyen pontot bár van ott is egy rét, valszeg én voltam balfax.
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Shadowguard
senior tag
válasz MikeWazowski #1 üzenetére
Az a baj, hogy itt az esetek bő kilencven százalékában csak az odavezető út a kihívás, de maga a boss nem. Pedig én a souls játékokban pont azt a részét szeretem, mikor kiismerem a boss mozgását és összeáll a kép. Mikor ER-ben először megoldottam Malenia anime kombóját sérülés nélkül nagyobb sikerélmény volt, mint itt a komplett végigjátszás. Egy DS3 Gael fight zsebre teszi az összes itteni bosst.
Első végigjátszás bő 43 óra volt, de nagyságrendekkel többször haltam a sima moboktól, mint a bossoktól összesen. Nem egy main boss volt, aki first try lett meg. Pedig nem farmoltam és nem néztem guide-ot semmihez. Most a második karakterrel igen, az achik miatt
Egyébként az, ahogy itt némelyik quest meg van oldva az nevetséges. Ennél még a From címek is több rávezetést adtak.Miért baj, ha egy mini boss, később sima ellenfél?
Ha egy miniboss 10+ órával később visszatér egyszerű mobként afölött még szemet hunynék. De amikor a hídon ott van Géza, a mérgező lovag, mint boss és a mögötte lévő toronyban összefutok további cirka ~10 Gézával az olcsó megoldás. -
Shadowguard
senior tag
Ez gyanítom az NG+-okra (eredetileg) tervezett mechanika miatt van. Ott csak a központi hubban van fix lámpa és a magot kell pakolni, azon kívül semmi más nincs. Csak ezért van (lenne) értelme annak is, hogy a területek nagy részéből nyílik shortcut a központi hubba. Nekem van egy olyan megérzésem, hogy eredetileg ez volt a terv, csak aztán rájöttek, hogy ezt nehéz lesz beadni a játékosoknak. Bár ezzel még nem is lenne feltétlen bajom, ha a játék akkora és olyan hosszú lenne, mint az első rész.
Az más kérdés, hogy már a NG+1-ben is több vestige van, illetve nem is muszáj NG+1-et kezdeni, lehet maradni normál nehézségen akit csak az achik érdekelnek. Mert ők hallgatnak a játékosokra
[ Szerkesztve ]
-
heihachi
addikt
Nem, nem szantak oda, ha nem akarsz visszarohangalni perceket es van erre szolgalo eroforrasod (vestige seed) sajat hataskorodben eldontheted, hogy konnyebbe teszed-e magadnak a jatekot. Ha nem akarod, nem kell egyet sem elultetned. Ha valahol belefutsz egy erosebb csoportba ami gondot okoz, akkor annak a kozelebe ultetsz egyet es meg van oldva. Ezt csak nagyon eroltetetten lehet negativumnak beallitani.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Shadowguard #13 üzenetére
Nezheted ugy is, hogy a minibossbol lett sima ellenfel, de valojaban az van, hogy minden egyes olyan erosebb ellenfelet, akivel meg nem talalkoztal egy nevesitett peldanyon keresztul bemutat a jatek. Utana azok jelentosen legyengitett formaban, ugyanazzal a movesettel, de kevesebb mechanikaval jonnek (pl nem negy parazita vedi oket). Gyakorlatilag koritest csap a jatek az uj eros ellenfelek bemutatasanak. En ebben semmi gyalazatosat nem latok, sot...
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Shadowguard #13 üzenetére
"Az a baj, hogy itt az esetek bő kilencven százalékában csak az odavezető út a kihívás, de maga a boss nem." Azt megertem, ha ez nem tetszik, de ez a jatek direkt igy van kitalalva. A Demon Souls ugyan errol szolt, ott a bossok voltak a jutalom jatek a palyak vegen, szerintem nem volt az utolso bosson kivul olyan, aminek masodszor is neki kellett volna menni (na jo talan a Flamelurkernek). Itt azert jutalom jateknak nem nevezenem (bar annyira tenyleg nem nehezek), csak te ugyesebb vagy az atlag jatekosnal. Nyilvan egyeni kepesseg kerdese, de nekem a bossok nehezsege pont jol van belove: tobbszor neki kell ugranom, de csak annyiszor, hogy ne legyen frusztralo, es hala egnek nem annyiszor, mint pl annak a faszkalap Pontiff Sulyvahnnek, akinel 3 napig kuzdottem. Nyilvan mindenkinek nem lesz egyforman jol belove a nehezseg, egyik jatekban sincs.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
BadSector71
újonc
válasz MikeWazowski #1 üzenetére
"Miért baj, ha egy mini boss, később sima ellenfél? " Például azért is, mert ez elég olcsó megoldás és ha nem is a FromSoftware játékokban, de rengeteg más, hasonló címben alkalmazták, ott sem tetszett, sőt, utáltam.
-
MageRG
addikt
-
heihachi
addikt
Lehet venni (mondjuk eleg draga 2500 darabja, osszehasonlitas keppen 100-ik szinten ~10k vigor kell egy szintlepeshez), de egyszerre max 5 lehet nalad, tehat gazdalkodni kell vele, nem tudsz minden egyes helyre ultetni es egyszerre 1 lehet aktiv. En azt tudom neked mondani, hogy igen, ez egy ujabb eroforras amit managelni kell, igen, donteseket kell hozni, hogy mikor hova raksz le, de szamomra ez nem teher, hanem eppenhogy jelentos konnyites mert iszonyat mennyisegu idot sporol, rengeteg idegeskedestol kimel meg, szamtalanszor mentette meg az eletemet es a nalam levo vigort. Van egy olyan tulajdonsaga, hogy a tulajdonsagaid fejlesztesere elkoltheted a vigor-t a vestigeknel, anelkul, hogy az ellenfelek ujralednenek. Sokkal tobb ez, mint egy shortcut.
Tobbszor voltam mar olyan helyzetben, hogy kifogytam a loszerbol, kifogytam a manabol, kifogytam az eletero visszatoltesbol, de meg volt egy utolso seedem, es talaltam is egy helyet ahova lerakhatom. Mi legyen, lerakjam es menjek vissza a hubba feltolteni es vallaljam, hogy ujra elednek az ellenfelek? De akkor az elozo seedhez nem tudok gyorsutazni. Vagy nezzek szet a kornyeken nincs-e egy allando vestige? Letegyem az utolso seedemet vagy belefutok meg a boss elott nagyobb szopasba? Nem talalok exitet az umbralbol, mi legyen kockaztassak hogy jon a reaper en meg eszetlenul menekulok vagy egy seeddel kimenekuljek? Ha ezekkel a dontesekkel nem akarsz foglalkozni, akkor megertem, hogy nem tetszik, de ezek hozzadnak a jatekhoz, nem elvesznek.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
MageRG
addikt
Ha egyszerre egy lehet csak aktív, akkor meg simán lehetne olyan, mint a Dragon's Dogma gyorsutazó köve: egy van, ha lerakod ott marad. Ha máshova akarod tenni, vissza kell menni felvenni.
Cserébe ingyen megkapod a játék egy pontján.
Azért jó, hogy neked tetszik."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
heihachi
addikt
Tulajdonkeppen itt is ingyen kapod lootkent a bossok illetve az Umbral erosebb ellenfelei utan, uh 1-2 szinte mindig lesz nalad, nincs olyan, hogy egy boss utan nullaval kelljen nekiindulnod a kovetkezo resznek. Csak ha extrara van szukseged, azt kell megvenni.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
MikeWazowski
addikt
Neked is az a bajod hogy itt máshogy van megoldva. Ha meg koppintja az általad említett játékot meg az a gond h csak másol. Vicc. Túl nehéz, vagy nem megy a gépeden, vagy miért akarod bebeszelni h szar a game? Olvass teszteket, tegnap jött ki a gs teszt, ajánlom figyelmedbe.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
MageRG
addikt
válasz MikeWazowski #25 üzenetére
Nem azt akarom bebeszélni hogy sz@r a game.
Hanem hogy az új ötleteknek is be kell érni.
Bizonyos dolgokat meg illene elhagyni.
A DS1-ről is tudnék ugyanilyet írni, pedig az egyik kedvenc játékom. Ott pl. covenant rendszer volt rossz. A DS3-ra sokkal jobb lett, de ott meg a működő humanity-t baxták el."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Kingcold
aktív tag
válasz BadSector71 #19 üzenetére
Elden Ring boss to mob:
Pumpkin head, Cleanrot knight, Crucible knight, Troll, Demihuman chef, Cemetery Shade, Tree spirit, Black blade, Revenant, Abductor virgin, Beastman of Farum Azula, Kinderer of rot.... Csak ami így hirtelen eszembe jutott... -
MikeWazowski
addikt
válasz BadSector71 #19 üzenetére
Akkor neked még egy játék se tetszett.... Sajnálatos.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Woodslave
nagyúr
[link] bár szerintem csak hárman játszunk a játékkal ezért a kritikát erre a topicra hagyom nem a hivatalosra.
Pont ezt éreztem amit itt mondanak
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
heihachi
addikt
válasz Woodslave #29 üzenetére
Mondjuk tobbet csapkodta a levegot, mint az ellenfelet, kinyiratta magat az elso mimiccel, es osszerantotta az osszes egyesevel jovo ellenfelet egy helyre, hogy aztan egyszerre nyolcan tamadjak
De amugy ez ilyen, sajnos nem johet be mindenkinek ugyan az a jatek, szerencsere van boven alternativa ebben a stilusban.[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Woodslave
nagyúr
sokat agyalok ezen. Nekem nyilván alapvetően tetszik. Pont ma jutott eszembe egy hasonlat, ha imádod a pizzát, ettől nagyon jó pizzákat, de mondjuk már hónapok/évek óta nem kaptál pizzát, akkor szeretni fogod akkor is ha nem annyira finom mint azok amiket régen ettél (vagy legalábbis ahogy emlékszel rájuk)
Nekem az se baj, hogy a bossok annyira nem nehezek. Szerintem jól meg vannak csinálva, van egy alap moveset amit ki lehet tanulni és ha türelmes vagy meg lehet csinálni. Nyilván le lehet nyomni egy csomót "erőből" de ez se baj.
Ha a topicnál maradunk még mindig esélyes a legjobb soulslike címre mert nincs túl sok jó
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Kingcold
aktív tag
Az új frissítés érezhetően gyérített az enemy számon.
-
Shadowguard
senior tag
Én még játszok vele, már egy második karakterrel is befejeztem a játékot, aztán tegnap bő 4 órán keresztól csak különböző mobokat farmoltam, mert hajtok a 100%-ra és macerás kiszedni a páncélokat. Főleg, ha a játék utál és nem hajlandó azt az egy hiányzó setpiece-t kidobni, de minden másból már van öt
De legalább az NG+ már sétagalopp lesz (nem fogom felvenni a nehézséget, majd csak harmadik körben). Bár így is az volt, hiába voltam jelentősen alacsonyabb szintű, mint legutóbb (megvettem az árusoktól mindent IS), de csináltam Kukajin questjétAztán még az is lehet, hogy fél év és 150 patch múlva tényleg a legjobb souls játék lesz
-
losilee1337
aktív tag
Up.
Psn id: HungaryLosi
-
melega
őstag
A cikket még nem olvastram végig, de a játékot majd a LIES OF P után kezdem el.
Ausztráliából elküldték a kódot amivel le tudtam tölteni ps 5 re a jűtákot, persze a szobropt még nem csak 1 hete feladtűk a postán. Remélem idén még megjön.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen