Keresés

Aktív témák

  • Luissimo

    veterán

    válasz romulan #46697 üzenetére

    Passz, nézd én csak a saját tapasztalatomról tudok beszámolni , velem ez a helyzet !!
    Szerintem hívd fel a Digitalko-t és próbálj ködöt oszlatni...

    Egyébként én is alaposan körüljártam mielőtt rendeltemvolna.
    Voltam Euronics-ban, elriasztottak.
    Voltam az AV PLANETnél, , a 220V-nál illetve a Digitalko-nál.
    (na nem szemáélyesen, hanem telefonban illetve maileket írtam nekik)
    Az AVPLANET két levelemre sem válaszolt, az egyiket el sem olvasták, a másikat igen , de tojtak rám.
    A 220V-hasonlóan nemsokat foglalkozott velem, a Digitalkoval volt egy hosszabb levélváltásom és mindig ugyanazon emberrel , aki megválaszolta a kérdéseimet és felvilágosított.
    Beszéltem a SAMSUNG szervíz vonallal is, ők is megerősítették az általa elmondottakat.
    (Ez a vevőkezelés tetszett, bizalmatszavaztam nekik )

    Apropó, te melyik kereskedő áldozataként rendeltél tévét és ott mik a kilátások garanciaügyileg ?
    Mert ugyebár az ebben a dologban az érdekes, hogy mindig feltételesmódban beszélünk csak , mert javításra még HÁLAISTENNEK nem volt szükség.
    A puding próbája majd akkor jön el, amikor ki kell hívni a szervizet !!
    Na, erre kéne néhány reakcio itt, akinek már ezek a dolgok megtörténtek az életében, hogy mit tapasztalt az előzetes igéretekkel szemben... :K

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák