Új hozzászólás Aktív témák

  • wayne1

    senior tag

    Styleair kolléga kérésére szerepeljen itt egy nagyon pozitív dolog az Amazonnal kapcsolatban :)
    Az Emag-tól rendeltünk nekem karácsonyra egy PW-ot. Pár nap alatt kihozta a futár, és 3-án este 19.55-kor meg is érkezett.
    Nagy örömmel bontottam ki, bekapcsoltam, regisztráltam, majd akkor vettem észre, hogy a kijelző alján van egy fényesen világító pixel. Ha a fényerőt levettem az is elhalványult, de ahogy feljebb vettem erősödött.
    Mivel az Emagnál vettem eldöntöttem, hogy rákérdezek náluk, hogy ilyenkor mit lehet tenni, de a párom mondta, hogy ő karira szeretett volna valami mást is nekem tőlük, de több mint 1,5 hete írt nekik e-mailt és még nem válaszoltak rá.
    Gyorsan szétnéztem a neten és sokan írták, hogy szinte lehetetlen telefonon és e-mailben elérni az Emagot.
    Gondoltam nincs mit veszítenem rákérdezek az Amazonnál, hogy ők mit ajánlanak fel. Írtam nekik chat-en, ők átírányítottak valami technikushoz. Rákérdezett, hogy nem -e érte a készüléket, ütés, folyadék stb. Mondtam neki, hogy kb 15 perce bontottam ki. Kérdezte, hogy mekkora a hibás rész, mondtam, hogy kb 1 pixel.
    Erre felajánlotta, hogy garanciában kicserélik.
    Létrehozott nekem egy 0 $-os rendelést, mivel mindent ők vállaltak, elsőbbségi csomagként feladta (DHL), sőt még a hibás készüléknek is megcsinálta hozzájuk a szállító levelet (UPS). Kaptam hozzá egy rendelés számot, az alapján kijött a UPS és elvitte a csomagot. Nekem csak be kellett csomagolnom és kinyomtatnom a papírokat amikhez küldött egy linket. Ezt a dobozba/dobozra kellett raknom. Mivel nem voltam pontosan biztos abban , hogy melyik papírból hány db kell bele és hány kívülre ismét írtam nekik. Valahogy nem értett meg az ügyfélszolgálatos, ezért kérte, hogy hagy hívjanak fel telefonon. Mondtam neki, hogy annyira azért nem beszélek jól angolul, de biztatott, hogy nem lesz gond :D
    Kb 1-1,5 perc alatt megbeszéltük, hogy mit is akarok kérdezni illetve visszaküldeni.
    Ami nagyon jól esett, hogy mindenki akivel beszéltem megköszönte, hogy az ő terméküket választottam, és elnézést kért amiért kellemetlenség ért a hiba miatt.
    Csak érdekességkép, de berakom a kapott készülék dobozának a képét, mert még ezt a csomagolást nem láttam sehol. Eddig csak a "nagy" dobozos kiszereléssel találkoztam.
    Szóval nem bántam meg, hogy ismét őket választottam :DD
    Már csak arra lennék kíváncsi, hogy az Emag mit szól a cseréhez, de szerintem biztos nem tetszene nekik.

Új hozzászólás Aktív témák