- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz benemano #1171 üzenetére
benemano és ócskás nagyon szépen köszönöm a segítséget,ilyen nevű motorról még nem hallottam,pedig azért van egy két orosz erőgépünk
Hát ez úgy történt,hogy akitől megvettük azok szétfagyasztották a blokkot majd működés közben az meg is szorult.
Természetesen ezt tudtuk és így hoztuk el mert beindult meg minden mert meg lett heggesztve ,de mi nem igazán használtuk és most jött el az idő hogy pöpecre rendbe tetetjük és elvittük szerelőhöz aki szétszedte és az egyik belső duggattyú el van kenődve.
gyűrűk is törtek rajta meg a hüvely is meg van húzva,amúgy nagyon hibátlan mindene,még nem volt szétszedve soha,leszámítva a mostanit,minden plombás volt.
Szóval ez a cél egy dugó a rávaló gyűrűkkel és egy tömítésgarnitúra ahova csak lehet.benemano még annyit,hogy Te így vágod az oroszt?
mert ennek a gépnek le kellene fordítani az áramfejlesztős részén a kapcsolókat mert van pár amiről foglamunk sincs mi mit kapcsol.ha vállalod persze...Mindenestre már így is sokat segítettetek!
Üdv.: Pocee
Mr.Brightside
-
buldog-bódog
csendes tag
válasz benemano #1172 üzenetére
Kedves Benemano, köszönöm a kimerítő választ. Sok újat tudtam meg. Egy volt kollégám mesélt sokat az üa. bázisról, mivel dolgozott az építésén, mint gépész. Ő mindig repülőbenzint, meg kerozint emlegetett.
Esetleg, ha közelemben (nyíregyházi vagyok) laksz, megoldhatnánk egy személyest is!
Üdvözlettel, -d-Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.
-
ócskás
aktív tag
válasz benemano #1342 üzenetére
Szia Benemano!
A listából, annak ellenére, hogy sok "átfedést" próbáltam kiszedni,egy-kettő óhatatlanul bennemaradt. Sajnos ez pontosan egy ilyen.
Gödöllő külterület (ex MH lérak tüzelőállás) nem más, mint:
11/14 légvédelmi rakéta osztály Nyeva MN5646, KerepesKöszi, hogy észrevetted, amikor a listát átdolgozom,ki fogom hagyni!
http://fotki.yandex.ru/users/mn5818/albums/
-
boeing707
csendes tag
válasz benemano #1379 üzenetére
Sajnos nem fér bele, mert a felhajtásnál nem tud megtörni, mint egy sikló. Viszont az IL-76-os csak egy közepes szállító gép, vannak ennél sokkal nagyobbak is. A felségjel se nem fehér se nem piros csillag volt.
Az USA-ban tesztelt Elbrusz a volt NDK hadseregének tulajdonából származik. Több fénykép is van a net-en. -
boeing707
csendes tag
válasz benemano #1380 üzenetére
Csak a repülést érintő pár mondatra szeretnék reagálni.
Nem tudom, hogyan képzelte a lőtér volt parancsnoka, hogy a "vasfüggöny" mögül jelezni tudta, egészen London-ig, az aktív állapotot. Lehet, hogy tudott angolul, vagy "56-os" magyar volt a London-i irányításnál. Semmit sem szabad kizárni.
De!!!! Sok millió forintjába került a magyar légiközlekedési vállalatoknak, hogy a kedd 0500 órától vasárnap 2300 óráig aktív lőtér területét kikerüljék. Hétfő azért nem, mert akkor volt a felkészülés. Szombat vasárnap meg ki kellett pihenni a fáradalmakat. Viszont a Mo-t érintő összes repülőgép szorgalmasan kerülte a lőtér légterét, Mindenki tudta, hogy ott most mindenki "pihen", viszont a HM illetékes hatósága az akkori LRI felé kiadta a tilalmat, amit ők un. NOTAM formájában közzétettek a polgári légijárművek üzemeltetői felé, s mindeki került, fogyasztotta a keroszint és...De ne is folytassuk tovább.
Hogy a traktoroknak is be kellett állni az istállóba,.....hát ....lehet, hogy mi nem is kerültünk ott fenn nagyon? -
boeing707
csendes tag
válasz benemano #1390 üzenetére
Ha Te kiszolgáltál ilyen gépet Ferihegyen, akkor ismerjük egymást, mert én meg repültem vele. De ez nem a Topic témája.
Az AN-22 már akkor is csak a múlt volt, ritkán használták.
Viszont ahogy írtad, repülős berkekben járatos vagy, akkor biztosan mond Neked valamit ez a rövidítés : B747F-200. -
boeing707
csendes tag
válasz benemano #1395 üzenetére
Hosszú napokig a "futkosón" voltam, ezért bocsi a sűrű hozzászólásokért, végre gépelhetek kedvenc Topic-omban. Nagyon leegyszerűsítettem a dolgokat, hogy mindenki megértse, aki nem "aviatikus".
Az AIP-ben csak a helyek vannak jelölve, de az aktív mivoltuk a NOTAM-ban van, ami viszont minden személyzet számára kötelező érvényű. A jelzést minden ország Légügyi Hatósága veszi és teszi közzé a felhasználók felé. Sokszor többet kellett kerülni az akkori NSZK felett, mint az egész szoc. tábor területén. -
Manópapa
csendes tag
válasz benemano #1457 üzenetére
Szia!
Képet tudnál mellékelni a Wollenbergi tornyokról?
Átnéztem hadsz idevágó képtárát, sőt találtam egy
82 képes cseh oldalt is, de a Hajaghoz hasonló tornyokat egyiken sem lehet fellelni.[ Szerkesztve ]
Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg semmi különbség nincs. Gyakorlatilag azonban van.
-
tazman75
csendes tag
válasz benemano #1461 üzenetére
Van ezzel kapcsolatban némi furcsaság.
Ha megnézed a 402-est, mintha 4 torony lett volna, de csak 2 áll belőle.
A GE-n egyértelműek az árnyékok. A másik kettőnek látszik az alapja.
Ami kérdés felvetült bennem, 3 irány az általában 3 torony. Itt 4 volt és a középső sokkal magasabb, mint ami még áll és valószínűleg az elbontottaknál is.
Miért volt ott egy negyedik torony, ami, az árnyék alapján csaknem 2 szer olyan magas mint a másik? -
Juríj
csendes tag
válasz benemano #1594 üzenetére
Szia !
Igen, érdekes a dolog, és felettébb talányos. Jól megnézve a széllességét, olyan "láncosoknak" való 3m körüli, magassága 40-50 cm, én a rámpát kizártam mert nincs se le se felhajtója (talán vasból volt ?). Viszont nagyobb átmérőjű 100mm körüli vászon és acélszál erősítésű gumicső szerűség maradványai fellelhetők. Valamint mindkét oldalán kb. 1m-re 80mm átmérőjű cső(acél) levágott maradványában lehet felbukni(feltehetően egy nyitott szint tartott). Irányát pedig kelet-nyugatira lőtték be( véletlen is lehet ) Hossza kb. 15m és egymás mögött kettő van vonalban.
Ez minden amit tudok.Ami Szovjet rossz nem lehet
-
buldog-bódog
csendes tag
válasz benemano #1609 üzenetére
".....a sokáig titok Újfehértóra is fény derült (kicsit)."
Szia!
Milyen titokra kéne fénynek erülni?
Én nyíregyházi vagyok, jól ismerem a környéket, de tudomásom szerint Újfehértón semmilyen ojjektum, vagy hasonló nem volt (van).
Nem Ófehértóra gondoltál véletlen. Ez is itt van a megyében, de ez a téma elég jól ki lett
vesézve pár hónappal ezelőtt.
Üdvözlettel: -d-Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.
-
leibigabi
csendes tag
válasz benemano #2970 üzenetére
"Amennyire tudom harckocsizó laktanyaként üzemelt, a város közepén !!! "
Én úgy tudom, (ha esetleg rosszul, akkor hadsz talán majd kijavít), hogy a DHDSCS-nek Gödöllőn volt egy rádiótechnikai műhelyük egy Rádiótechnikai és Kiszolgáló Híradó Zászlóaljjal, egy vegyivédelmi század, és térképészek is....de harckocsizók nem voltak.
-
D-peti
csendes tag
válasz benemano #3720 üzenetére
Korábban már én is kiszúrtam ezt az objektumot, de sejtésem sincs mi lehet ott, pedig érdekelne. A műholdfelvételeken azonban látni hogy aktív és őrtornyokkal őrzött. Még katonai teherautókat és egy helikuffert is (talán Mi-8?) észre lehet venni.
Rá gugliztam és ezt találtam:
"Az lesz az MH HEK EGÉSZSÉGÜGYI KIKÉPZÕ BÁZIS (MH HEK). A területen képezik ki a békefenntartó váltócsoportokat (is). Ők adják a (fedő)hátteret a belső, "X" területként nevezett, Ferihegyi leszállást irányító radarrendszer működéséhez."
Aztán, hogy igaz-e vagy sem, én nem tudom...
[ Szerkesztve ]
http://www.panoramio.com/user/5471218
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...