Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hadsz

    tag

    válasz InBlack #2066 üzenetére

    Igazából nem egy csőre gondoltam,hanem mondjuk kettő párhuzamosan futó vastag,akár 40-50cm átmérőjű vezetékre.Ilyeneket sok helyen láttam már,igaz azok könnyebben megközelíthető helyeken futottak.Az igaz,hogy ebben az esetben a betonkeret előtt és után is kellene találni földbe ásott tartókonzolokat.A sok beton mondjuk a terepviszonyok miatt érthető lenne,hiszen a lejtő és az esetleges gyengébb talaj miatt szükséges a masszív alap.Persze ha nincs értelme ott ilyen vezetéknek - ahogy írod,és a közelben ezt egyszerűbben is meg tudták volna oldani,akkor passzolok. :)
    Őszintén szólva,egyenlőre nincs más ötletem,és ha másról van szó,akkor fogalmam sincs,hogy mi lehet ez... :N

  • boeing707

    csendes tag

    válasz InBlack #2066 üzenetére

    A három sorban kiálló csavarok kereszt fagerendákat rögzítettek. Egy vezetési tanpálya egyik "akadálya", ahol is fentről lefelé gyakorolták a folyóparti leereszkedést a ponton hídhoz. Csákvár mellett is van hasonló, de az fagerendák nélküli, teljesen beton megoldás, az viszont ellentétes írányú, tehát kapaszkodó, feladat gyakorlására szolgált.
    A még nem háziasított kolbászba valók azért foglalkoznak "feltárással", mert a beton sokkal jobb hővezető mint a föld. A Nap sugarainak köszönhetően a beton körül is magasabb lesz a föld hőmérséklete, s a rovarok, "kukacok", lárvák, stb, ott húzzák meg magukat. Ezek az élőlények viszont a konnektor órruak kedvenc csemegéje. Ellentétben a gázolajjal, amit messze elkerülnek.
    Nem vagyok vadász, csak szeretem a vaddisznó kolbászt.

Új hozzászólás Aktív témák