- Szolgáltató router után Tp-link router
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- OpenWRT topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Bitcoin topic
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
chubby2o6
senior tag
válasz Kiskopika #226360 üzenetére
Ha jól állítottad be, de mégis beleér valahol, akkor valszeg van egy kis nyolcas a tárcsában. Megfelelő szerszámmal ki lehet egyengetni, de megvan rá az esély, hogy rosszabb lesz .
A váltón van két végállás-állító csavar, ezekkel értelemszerűen a váltó végpontjait tudod beállítani. Felváltasz a legnagyobb fkerékre, és ha hátulról belenézel, a felső váltógörgőnek a legnagyobb fkerék alatt kell lennie, nem kijjebb vagy beljebb. Ha beljebb van ( a kerék felé ), akkor a legnagyobbra váltáskor tényleg be fogja dobni a láncot, ha kijjebb, akkor vagy nem fog felváltani a legnagyobbra, vagy felvált ugyan, de csúnya, kerregő hangja lesz, ezt úgyis észreveszed. A legjobb levett lánccal, kézzel feszítve/lazítva a váltót beállítani a végállásokat, aztán - a láncot visszatéve - finomítani rajta, ha szükséges. Ja, és nem árt, ha van állványod hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Szolgáltató router után Tp-link router
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Formula-1
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...