-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsyx
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #126587 üzenetére
Kevés cross-trekkingbe fér 44-esnél szélesebb külső. ~60mm-t mozgó teleszkópok. Magasabb vázgeometriák, magasabb súlypont, rosszabbul irányíthatóak. Általában hosszabb váz, kevésbé fordulékony. Sárvádő, csomagtartó szemek. Azért ezek hatalmas különbségek egy cross-trekking és egy MTB között. Szerinted nem?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #126587 üzenetére
Cross trekkingen drágábban el lehet adni a belépő montis alkatrészeket . Amúgy chopperesebb a stucni, keskenyebb a kormány, sz*rabb a teló, picit más az áttétel, így mászni nehezebb vele, cserébe legalább sosem használod ki a 48/11T-t. Én sem vennék soha cross trekkinget, előbb fordítanám felfele a stucnit és raknék a montiba all in one gumit, de lassan belátom, hogy annak is megvan a célközössége... sokan nem szeretik megbontani a bringát és variálni az alkatrészekkel, megveszik és használják ahogy van amíg szétmegy.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #126587 üzenetére
A retro montikhoz hasonló a geo, az igaz, de azért ha megnézel egy mai modern MTB geo-t, az azért teljesen más. A MTB-on hátrébb van a súlypont, hosszabbak az első háromszögek, és a sárvédő és csomagtartó szemek is hiányoznak. Nem teljesen igaz az, hogy a monti vékony külsővel Cross trekking lesz, ha hasonló felszereltséget veszünk alapul, a Cross azért haladósabb. És van akinek számít az, hogy könnyen felrakja a pálcás sárvédőt meg a csomagtartót. Városi/általános aszfalt használatra szerintem a Cross trekking az egyik legjobb választás.
etrop01: Szerintem én is említettem, hogy a Pike egy nagyon jó villa, nekem is volt, RCT3-as verzió, Charger csillapítással. Most meg Yari van, Motion Control csillapítással és azért ez jóval szerényebb csillapítás. Amúgy nem rossz, de azért már megvan hozzá a Lyrik Charger 2-es csillapítása. Jövő héten be is szerelem a Yari-ba.
Az egy 3 állású Fox tag, gyakorlatilag a kompressziót növeled a kar elfordításával 3 állásban. Azt felejtsd el, hogy ezeknél a hosszabb utas gépeknél le fog zárni a hátulja, csak felkeményedik. Az is lehet túl puhára fújtad.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- KOMONO 16.5mm szíj
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)