Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Mr.Csizmás #12 üzenetére
UP
Én még a 2012-es esztendőben bukkantam rá és brutálisan ráfüggtem. Aztán 2013 közepétől egy "kisebb" szünet. Tavaly nagyon elégedett voltam vele, hogy milyen jól haladnak a fejlesztéssel, így majdnem beruháztam rá, hogy ismét visszatérjek az űrkutatásba. Aztán mégse.
Ellenben azóta előfizettem a Humble Monthly-ra és az előző haviban (többek közt) benne volt. Ihajj, ennyi kellett csak, azóta is ezt nyúzom újraAmiért a fórumot most felkerestem, hogy a használhatóbb modokról érdeklődjek. Régen sima liba volt, telepítettem és vagy ment, vagy nem. Most viszont, hogy "legaliztálam" a tevékenységemet és a Steam mappáiban kéne turkálnom a modok telepítésével, sokkal körültekintőbb vagyok.
Pl.: a Kerbal Engineer Redux, a bázisépítés, a dokkolást segítő mod vagy a grafikán javító pakkok is érdekelnek. Viszont a CurseForge-on (ami tudtommal ezek megosztásának hivatalos helye) mindegyik elég rég frissült és sehol sincs egyértelműen leírva, hogy az újabb KSP verziókkal (1.4 és utána) kompatibilisek lennének.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Mr.Csizmás #14 üzenetére
Alig hogy kommenteltem, rábukkantam egy videóra,
ami tök érthetően elmagyarázzaaminek a leírásában van egy rakás vizuális mod linkje. Felraktam MINDET és csodák csodája fagyás nélkül elsőre elindult a játék. Ilyet se láttam még
És amúgy tényleg döbbenet jól néz ki, bár érezhető a hatása a teljesítményre. Főleg bolygófelszín közelében a korábbi stabil 60-ról (ki tudja mennyi, úgy felejtettem a VSync-et...) 35-40 köré esett R9 390-nel.Tipp a holdraszálláshoz: a csillagok megfelelő együttállásánál indulj és sok üzemanyagot spórolhatsz == kisebb monstrumot kell építened. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy bolygónézetben a kamerát állítsd egyvonalba a Kerbin jobb szélével és a Munnal. Akkor kell indítani a rakétát, amikor a KSC éppen érinti ezt az egyenest (azaz ebben a nézetben a Kerbin legszélén helyezkedik el az űrállomás). 20-30 ezer métertől végig prograde-ben kell nyomni neki és magától elkapja a holdat.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16 üzenetére
A pálya síkjában (kvázi "vízszintesen") van a kamera bolygó nézetben. Akkor a képernyődön egy kört látsz (ami tudjuk, hogy geoid, de a szemnek most kör).
A kör mindenkori jobb szélét/peremét/függőleges érintőjét állítod egy vonalba a Munnal és várod, hogy a KSC a Kerbin forgásának hála éppen odaforogjon ehhez a bizonyos jobb széléhez.Ezen a videón hasonlót csinál az emberke, csak ő már pályára állt előtte és ő használja a maneuver node-okat. Szóval ő már precízebb, de ahogy írtam "vakon" is el lehet jutni a hold közelébe
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Ja, még valami: pályamódosítás mindig az Ap és Pe pontokban a leggazdaságosabb. Ha pl. Munt érintő pályára kerülsz, akkor az Oberth-Kujper-hatás miatt szintén várnod érdemes a periapszis környékéig és ott beindítani a retrograde tüzelést, mert konkrétan nagyobb lesz a hatása. Ugyanígy, ha később a Munt vagy Minmust használod parittyának egy távolabbi bolygóhoz, akkor szintén a Pe-nél kell prograde-be gyorsítani.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest