- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Facebook és Messenger
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
- Mobilinternet
- DIGI kábel TV
- Vírusirtó topic
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
Új hozzászólás Aktív témák
-
berek21
senior tag
Elég érdekes kis elemzés a wabiról.
[link]Lancia Delta III eladó!
-
Zolás
addikt
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #11456 üzenetére
Ha visszautasítasz egy ilyen állásajánlatot, könnyen lófejet találhatsz az ágyadban
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok! Vasárnap este az Osztrák tilalom miatt Szovák-Cseh irányban kell lejutnom Thayngenbe, nagyon rég jártam arra vagy 5-6éve merrefelé menjek? Szlovák meg Cseh boxom sincs hol tudok venni?
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #11456 üzenetére
Ez a jármű már Death-Grindcore Metal.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz Intruder A 6 #11458 üzenetére
Ha Csehnek mész, akkor gondolom, a német A6 -ra érkezel. Azon Heilbronnál dobsz egy balost az A81 északi szakaszára, Stuttgart után A8 München felé, majd az A81 déli szakasza és az egyenesen Thayngenbe visz. Ha inkább az A8 -on mennél, akkor írj! Hétfő reggel zűrös lesz Thayngen, vagy pofátlannak kell lenned.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
válasz HoTaZo #11459 üzenetére
Ez akár japánul is lehetne, a sok hörgéstől lófüttyöt se érteni. Durva dobalap, valaki épp kinyír egy gitárt, esetleg kettőt, és valakinek szorulása van a háttérben...
Ez tetszik neked? És mennyit értesz a szövegből? Vagy ezt csak úgy háttérzajnak, néha belehörögve, mintha te lennél akinek szorulása van?Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
addikt
válasz Intruder A 6 #11458 üzenetére
A szlovák és a cseh boxokat a határon (Rajka, Kuty) tudod kiváltani, készpénz legyen nálad, a szlovák 50€ kp + amenyit feltöltesz rá (ott megmondják, hogy mennyivel jutsz el Kuty-ig. A cseht nem tudom, mert nekünk a cég intézte és az már nem feltöltős(a miénk).
Irány: Pozsony-Brno-Prága-Nürnberg(A6, onnan ahogy Somatom írta.
A boxokat visszaválthatod a határnál.
Alapesetben SK-CZ buszra állítjuk a GPS-t, de ezek annyira főútvonalak, hogy nem kell (Habár, kamionra állítva Bécsnek akar vinni, onnan Pozsonynak). Csak ne tévedj le az útról és SK-ban véletlenül se menj 4 számjegyes útra!!
Remélem, nem ADR! Mert akkor Pozsonynál és Prágánál is le kell jönni a pályáról!
Brno és Prága közt útmunkálatok vannak, nem nagy parkolókkal.
Nekem a GPS Ulm felé vinne, szopás! Maradj a 6-oson ahogy Somatom ajánlotta!(#11459) Somatom: Hétfőn szerintem nem ér oda, itt vagyok a thayngeni vámplaccon, innen 12:30-at mond Pozsonyig.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Igen, lehetne, nagyon kevés dalszöveget követek le (RUSH-t fordítottam sokat), inkább a hangulat, ami megfog. Ehhez a hanghoz olyan technikát kell elsajátítani, ami nem adatik meg mindenkinek (garantálom, hogy akár ½ órát egyfolytában így erőlteted a hangod, akkor soha többé nem akarod, viszont ha van torkod és elsajátítod a technikát, akkor bármikor).
Gitár: ezek nem csak sikálnak, komoly riffeket variálnak csak gyorsan, töményen. Még a bass témák is komplexek. Egy Death Metal (a grind, grindcore stb, azok alfajok) dobos majd'hogy disszertál egy-egy kompozícióval olyan komplex.
Kell idő hozzá, hogy megszokja a fül, az agy, de utána élvezet.
Ehhez abszolút nincs torkom (s főleg a technikám), elhalandzsázok inkább TESTAMENT Thrash Metalra.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #11466 üzenetére
Igazad van. De, hívjuk fel a figyelmét még arra is (mint, ahogy te is tetted nekem), hogy úgy kalkulálja az idejét, hogy véletlenül se fogyjon el. Mert, ugyebár, itt is előfordulhat órákig tartó araszolás. Továbbá, hogy az itt történő ügyintézést kalapácson érdemes csinálni, mert a határon túl vannak ellenőrzési pontok, ők se hülyék és vastagon fog a ceruzájuk.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #11467 üzenetére
Ha nem ér le, csak hétfő este, akkor mindegy. A déli A81 -en még este is szokott lenni hely, a határra meg csak ráesik, megáll a sor végén és ennyi. A másik útvonalon, a B31 -en nem szabad elfogyni, meg reggel a határnál.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Intruder A 6
aktív tag
válasz Somatom #11468 üzenetére
Szia!
4kézben járunk! heti 2Svájci kanyart szoktunk lenyomni, 90°%ban Thayngennnél lépünk be, nagy ritkán Lustenau.
Csak Cseh-Szlovák pályán nem jártam már 5éve, nemtudtam mi a helyzet arrafelé, vasárnap este szoktunk indulni hétfő reggel 8 körül szoktunk beállni a sorba Thayngennél, egyikünk besétál a papírokkal a vámra amig a másik araszol befelé.
Ahogy nézem kb +100km ez a kerülő nekünk, hát nemsok , Sajnos kilóméterben füzetnek minket. -
Somatom
veterán
válasz Intruder A 6 #11469 üzenetére
Miért nem ezzel kezdted? Szóval, ha átjössz a németekhez, akkor tudsz dobni egy jobbost az A9 -en. Ha jól emlékszem, akkor onnan 400Km Berlin. Ott egy balos Hamburgnak, aztán ....
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
válasz Intruder A 6 #11469 üzenetére
Jó tudni a részleteket!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
KAMELOT
titán
-
KAMELOT
titán
válasz Intruder A 6 #11475 üzenetére
18-21k x 29.5ft ennyi a fizetésed? Max 1750€ a fizetés, annyit osztrákban is megkeresel belföldesként, hétvége otthon és nem kell nyomorogni azon a szűk helyen. Ja és kapsz 13-14 fizetést. Miért km adja a zsetont?
Csibe1: azért keresünk ennyit, hogy a nő vegye kézbe vagy....
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Intruder A 6
aktív tag
válasz KAMELOT #11476 üzenetére
Sajnos elég gyenge a Németem, nem tudom boldogulnék-e vele egy Osztrák cégnél,
1,5 éve vagyok itt, 4kézben elvagyok, van kihez szólni de egyedül nem járnék!
Voltam párszor mikor kolléga szabin volt, nekem ez az egyedüllét nemigen jön be.
3,5 évig belföldeztem, de majd meg szakadt az ember ha pénzt is akart keresni, bár a bérem több volt mint itt nemzetköziben, Idei év elég vacakul alakul, most is éppen hazaértünk hétvégére, és nagyon ki vagyunk mindig számolva.
Igazából mennék vissza belföldre vagy valami rövig fuvarra amivel többet vagyok otthon, nézelődök de sajnos nemigen találtam még megfelelőt.
Sajnos Magyaországon kevés cég van ami nem kilóméterben füzet, ami napidijjas ott meg minden 2.hétvége kint van.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz Intruder A 6 #11477 üzenetére
Hűtőssel kell járni AT belföld. 1800€ hétvége otthon.
Bécsi zöldség raktár(főleg fagyasztott). Magyar és szlovákok dolgoznak ott. Le és fel rakást a raktárosok csinálják. Te csak ajtót nyitsz. Más dolgod nincs.
Azért ez rohadt sok amit mentek és állandóan megy a kamion. Pihenni sem lehet rendesen.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Intruder A 6 #11479 üzenetére
Schneiders Gemüseland Landesproduktehandel Ges.mbH... Wien
Nézz rá, ha érdekel! Pénteken 3-4-kor már pakolsz és mész haza. Ennyit tudok, többit ott kell érdeklődni.
Itt nem kell gondolnom akkora távokat menni, csak kivinni a környező raktárakba.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
csibe1
addikt
válasz KAMELOT #11476 üzenetére
Úgy is lehetett érteni, hogy 4db kézért mennyit adnak, és lehet a jobb kezek többe kerülnek, mint a bal kezek.
Gondolom azért kilométerbe fizetnek ,mert így spórol azon ha nem tud fuvart szerezni;
arra a napra kevesebbet kell fizetni." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
csibe1
addikt
válasz KAMELOT #11482 üzenetére
Persze, hogy nem az, de akkor is van még ilyen.
Elég nehéz bizonyítani, tanúkat szerezni hozzá ugyanattól a cégtől. Ezért is csinálják, meg hát ugye a spórolás. Inkább ad egy kicsit többet a könyvelőnek, ellenőrnek és még mindig jól járt.
Nem érdekli, hogy a sofőr mennyit megy, nem ő ücsörög a fülkében egész hónapban, akár négykézben. Amíg nem vándorol el az összes sofőr vagy talál a helyükre mást, addig nem fog változni a dolog.Intruder A 6
Minden hétvége otthon? Az nem igazán jellemző magyar cégnél, a minden második az nem rossz. A szotyisnál előfordult, hogy valaki másfél hónapot volt kint.#11488 FPSTunker
Na ezzel kanyarodj be nálunk akárhova" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
HoTaZo
addikt
Neked, még el is hiszem!
De azért megnézném, hogy miként áll be egy túlzsúfolt parkolóban, a halszálkába, amikor hátulról már lezárták a beállás lehetőségét, ráadásul épphogy elfér mellette, aztán észrevesz egy helyet a halszálkában, akik elé szintén álltak már és a félpótos is milizve állt ki.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
KAMELOT
titán
válasz HoTaZo #11492 üzenetére
Szerintem ezzel csak 45p pihenőre áll meg. Halszálkába ezzel nem áll meg mert valahol kilógna + ki sem tudna jönni. Két pont között mozog. HOPI- nak vannak ilyenek a cseh pályán látni.
Dobbiaco-nál az U kanyart éppen beveszed a házak között a sima kamionnal.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gabesz77
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van itt a fórumon fuvarszervező vagy gépjárművezető kolléga, aki hamburgi konténer felvétellel (truckgate alkalmazás) kapcsolatban tud infót adni?
Előre is köszönöm.Guns n' Roses, 2023. július 19.
-
zsid
senior tag
válasz Gabesz77 #11499 üzenetére
Mi nem tiszta a truckgate-tel? NEkem az már kimaradt, de ex-munkatársaimat meg tudom kérdezni.
HoTaZo: sehogy, ezeket nem arra találták ki. Egy vagy két autó a sparos átszállításokat végezte két raktár között, volt ami a Tesconak szállított ki és volt ami Lidlnek dolgozott. 4,5 órából az ország akármelyik pontját eléred ezekből a központokból, a saját boltoknál-áruházaknál van lehetőség pihenőzni. Ezek errefelé nem hetelős,terítős,gyűjtős munkára valók.
Cserefelépítmény esetény két ilyen szerelvénnyel megoldod 3 pótkocsis szerelvény munkáját, árban olcsóbb, kettővel kevesebb sofőr kell hozzá,a két vontató fenntartása olcsóbb mint a 3-é...
Otthon azért bukott el, mert odafent a döntéshozók is és a fuvarozási érdekképviseletek is nyaktól felfelé teljesen lemaradtak úgy 1978-ban. Nem tudták, de szerintem nem is akarták kijárni a súlykedvezményeket, ami miatt ezeknek az üzemeltetése irreálisan drága volt ( meg otthon leginkább illegálban tolták ).
Lehetőség van rá minden országban, hogy a belföldi szabályozás eltérjen az eurüpai egységes szabályozástól, így belföldi forgalomban különböző "kedvezményekhez" juthatnak a fuvarozók. Itthon 3 évvel ez előttig 40t/44t volt a max, ami még nem volt fizetős engedélyhez kötve. Ezek a 7 tengelyes szerelvények műszakilag 60-66 tonna közé esnek, de erre minden egyes útra hosszúságra is és túlsúlyra is engedélyt kellene kiváltani, ami borzalmasan drága ( az új rendszer 2017 után még ennél is rosszabb, mert ott időszakos engedélyt már csak 1 útvonalra adnak ki, országosat nem ). AZ MFCargonál kijárták, hogy kísérleti jelleggel kaptak éves,országos engedélyt a hosszúságra, viszont össztömegben maradtak 40 tonnában-be is csúszott néhány büntetés.
Ha kijártak volna egy szabálymódosítást, ami lehetővé tette volna az engedély nélküli 55-60tonnát akkor ezekből ma már legalább 20 lenne az utakon, mert volt néhány nagy cég akinek lett volna rá igénye.
Ugyanúgy pl 2017-ben és azóta sem tettek semmit a fuvarozók a belföldi súlykedvezmények eléréséért. A TSM mérlegek telepítésekor mindenki csak a miatt reklamált, hogy csökkentik a mérési toleranciát, senki még csak fel sem vetette, hogy a cserefelépítményhez hasonlóan engedélyezzék 6 tengelyre ( vagy adott esetben 5 tengelyre ) a 44 tonnát és akkor senkinek nem kellett volna parázni, hogy tengelyes lesz az autó... Mondjuk ehhez lassan a sima vontatókat 3 tengelyesre kellett volna cserélni, aztán arra meg annyi a hajlandóság mint korábban a tengelysúlymérő beéppíttetésére Ismerek néhány vállalkozót akik konténereznek. Nekik már 1998 óta lehetősűgük van ingyen a 44 tonnás engedélyre 6 tengelyes jármű esetén, soknak még ma sincs 3 tengelyes vontatója pedig nem ritkán 47-48t össztömegben járnak...Na ennyit a kis magyar valóságról
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Gumi és felni topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bestbuy játékok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- HUAWEI E5785 LTE 4G 4G+ CAT6 22c kártyafüggetlen hordozható mobilinternet wifi router
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- SŰRGŐSEN ELADÓ!!!!! Xiaomi MI 10T Pro 8/256 - GARANCIA: 2025.05.21-ig
- MacBook Air 2020
- Apple Watch Series 8 45mm Cellular Midnight