Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Xero #48692 üzenetére

    jellemzőenj igen, de azért írtam neki, hogy kérdezzen rá, mert ha pont olyan terület, ahol proiblémás a digi, akkor azzal is lehet szívni...
    nálunk digi és telekom van, a telekom szolgáltatására nem lehet panaszom, pedig felvevős iptv is van, kábelnet és kábeltelefon is. az iptv minősége jó, a telefon is okés, bár azt alig használjuk, és a kábelnet is mindig kicsivel a maximum érték felett van.
    a digi valamiért problémás, a net lassul és akadozik néha, sokat panaszkodnak a lakók, fázok is tőle, mert decembertől lehet, hogy kénytelen leszek átszerződni, mivel nem akarok hűséget aláírni - szeptemberben kinéz egy költözés, és abba még 1 év hűség sem fér már bele, a listaár pedig nagyon húzós -, és a digi tévéje sem a legjobb, nagyon sok csatornánál rossz a képminőség. :(
    a telekom ügyintézése problémás, mindenért külön hadakozni kell velük, egy hosszabítás utáni beállítást többször kell megpanaszolni, hogy tegyék már helyre a rendszerben, de a szolgáltatás szerencsére nagyon jó.
    5 évig voltam korábban upc előfizető, ott a szolgáltatások mellett, az ügyintézés is kifogástalan volt.
    furcsa, hogy a telekom esetén a mobilos rész ügyintézése is kifogástalan, bő 16 év alatt semmi panaszom sem lehet, pedig több előfizetésem is van, fogalmam sincs, hogy a tv, net...stb ügyintézés miként lehet ilyen problémás...
    a digi esetén sem okés az ügyintézés, előre fázom tőle, ha olyan helyen állítok be routert, hálózatot...stb, és elkötés van - ami a digi esetén nagyon is jellemző -, hogy miként lehet lebirkózni velük...

Új hozzászólás Aktív témák