- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Amazon
- JavaScript topic
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Router gondok
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsigripapa
csendes tag
Sziasztok egy Honda civic aerodeck (MB9) D15Z8 hoz mennyibe kerül a teljes vezérlés cseréje jó minőségű alkatrészekből (vezérműszíj, feszítőgörgők, hosszbordásszíj, vizpumpa)
köszi
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #28049 üzenetére
Nem, boo ajálnotta, már 0 foktól tökéletesen fogott, üzemi hőfoka 0-900 fok, mivel télen vettem, így tudtam tesztelni, és teljesen rendben volt. Tavasszal még nálam volt, amíg meg volt a vti, majd külön eladtam róla, semmit sem kopott addig.
Sokkal jobb volt, mint a gyári vagy brembo, ferodo, textar tárcsák és betétek, ugyanolyan pedál nyomásnál sokkal jobban fog, nem melegedett el és nem fogott hosszabban, nem nyúlik, ctr-re tavasszal dobom majd fel.A TG tárcsa 2001-es régi fejlesztés, hangos és eszi a betéteket, viszont a karbon tárcsa 2012-es fejlesztés és szinte én voltam az első, aki 2012-ben megvásárolta Magyarországon, talán még rajtam kívül két embernek volt akkor, egyikük ajánlotta, aki folyamatosan pályázott. Csak ajánlani tudom, jó gumival jó párost alkot pályán, utcán egyaránt.
Utcán, amíg nem melegedett fel a tárcsa, addig egy kicsi súrlódó hangot lehetett hallani fékezéskor pár percig, ennyi.
Vtire kompletten 100-ból kijött előre, ctr-re 130 környékén van a 300-as nagyfék.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
neduddki
nagyúr
válasz zsigripapa #28051 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #28048 üzenetére
Nemtom, nekem úgy tűnik a fórum nagyon elvakult az ebc fékekkel, és mást sem látnak azon kívül.
Ugyanolyan propagandának tűnik, mint a gumi, olaj stb.. (egyikre sem mondom h szar, csak hogy népszerű a fórumon).Nekem nincs tapasztalatom az EBC fékekkel, csak azt tudom írni, amit külföldi Integra DC5 (2001-2006 közötti) fórumon olvastam egyszer, h az EBC-t nagyon lehúzzák, hogy silány minőség és ők a Ferodo DS2500-ra esküsznek, igaz az már pálya betét ha jól tudom.
Az meg köztudott, hogy milyen néperűségnek örvend nálunk egy Textar, vagy Ferodo...Én egyelőre csak Honda magyar fórumon olvastam, hogy az emberek elvakultak az EBC-t illetően.
Ettől függetlenül biztosan jó, csak külföldi oldalakon, amiket olvastam nem nagyon szerették.
crx-en is volt jó pár hónapja valami kép EBC betétről, hogy megadta magát.A szar brembom kerámia ate betétekkel meg úgy fog hogy elég megpöccinteni és érzed a g erőket (oké ez gyári rendszer). Se súrlódó hang, se egyéb anomália taposhatom ahogyan csak akarom. Pályáról nem nyilatkozhatok, oda sajnálnám felvinni az autóm
A hátsó betétekkel kellene csinálni valamit sürgősen, mert valami rohadt mód porolja a felniket
-
nagyúr
válasz DeathAdder #28055 üzenetére
hát igen, akinek hátul is tárcsafék van...
egyebként pont hogy neked kéne felvinned a pályára a verdát, a type r biztos menne mint állat 200le?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28056 üzenetére
igazából nehéz is volna összehozni, mert minden pályától nagyon messze vagyok, de nem is baj. Mindenki szerint perverzió, szerelem elsőre, óriási élmény stb... és szinte biztos h engem is magával ragadna
S az autóma is sajnálnám 20 percen át folyamatosan vtec felett gyilkolni, szóval inkább tartom a tisztes távolságot..szerk. papíron annyi, meg ami már kikopott belőle
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #28055 üzenetére
nekem civicen iszonyat tapasztalatom van brembo max - ferodo párossal, rettenet. mindkettőn. utána ment is a gyári tárcsa, gyári betét ismét, egy álom ezekhez az utángyártottakhoz képest. de nem tudok véleményt mondani már arról, hogy az ate, ebc etc.. tárcsák betétek hogyan viselkednek.
és nem fogom tudni nagyon összehasonlítani az intin sem a gyári tárcsát és betétet egy ebc meg mittomén milyen motyót, mert vagy gyári megy fel, vagy valami más. és valszeg az lesz az utolsó ami rajta lesz nálam. és ami most van az autón, az szerintem nem gyári tárcsa, betét semmiképpen sem, mert a hátsót cseréltem múltkor gyárira és valami fene tudja milyen betét volt benne..
gyárit meg ugye eleve kevesen vesznek eleve az ára miatt sajnos
a spoont meg egyszerűen sokallom és feleslegesnek tartom, ahogy most használom autópályán és főutakon az intit, heti 500 km-t beleverve, még ezzel a nemtom milyen fékkel is úgy megállok, hogy nem veszélyeztetek semmit és senkit, pedig most aztán keményen hajtok, ahogy kell.
szóval nálam a gyári az elsődleges, nem látom, hogy az utángyártott karbon meg egyéb fejlesztések miben lehetnek többek és jobbak, de ez megérzés, nincsen valós tárgyi tudás, tapasztalat mögötte, mert nem volt konkrétan az én autómon ilyen soha. olvasok, figyelek. és a honda fórum tippjeit a lehető legerősebb szkepticizmussal olvasom már közel 15 éve
mitsun sem fogom tudni megmondani,hogy mi lesz, mert ott tényleg szeretném a gyári nagy brembo evo rendszert felrakni a mostani borzalom helyett, úgyhogy az meg már másik kategóriás gyári lesz. de lehet, hogy megy az egész autó a levesbe, bár a kutya sem mer ilyen autót jelenleg megvenni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #28055 üzenetére
Én meg arról olvastam crx-en pár éve,hogy a Ferodo DS2500 a szar, nekem az tűnt fel h azt húzzák le. Lehet h túl van hájpolva az Ebc, de sztem most ez nem véletlen, és akkor ezt már tapasztalatból írom, több mint 2éve használom, meg is rendelem a 3. szett betétet hozzá.
Anno ate+ate kombó volt a kocsin, azzal is kimentem a ringre. Természetesen úgy hogy már az új szett is megvolt és a rákövetkező héten már az volt a kocsin. 6-7kört bírt az ate aztán elmelegedett, meghót, de ezt tudtam, azért is gyalultam le.Csak néhány esetben olvastam hogy az ebc szar lett volna, egy pl élő példa is volt, most július 7.-én pályanapon, az egyik hondás cartárs a piros betéteket durrantotta el 2etap alatt.
Mondjuk ott sem volt valami teljesen tiszta de az most mindegy.Pályára ne sajnáld, mész két kör gyorsat majd 1kör lassút és máris nincs folyamatosan vtec felett nyelezve.
Másképp leírva, ~5perc nyelezés után 3-4-5perc hűtés és utána megint 5perc nyelezés, aztán lejössz a pályáról és vársz 30percet vagy többet a következő etapra.Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #28057 üzenetére
nem kikopott, ellustult
-
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #28055 üzenetére
Zolynet leírta a lényeget, brembo és a ferodo egy nulla, 3 fékezés alatt gallyra vágtam!
És nem a legolcsóbb ment fel ferodo betétből, a ds2500-at meg leszólják, nem is kicsit.
Ezért is félek az új type-r civictől, mert a beszállító a brembo lesz lyuggatott tárcsával...
Forma 1-ben is mit csináltak többször Hamiltonnal...Ha a 262-es vti fékem sokkal jobb volt az ebc-vel, mint most a teljesen gyári 300-as első fékrendszerem az ep3-on, akkor az szerintem nem xar, sőt, elég jó.
Vtivel 200 felett fékezni álom volt az ebc-vel.Egy beszállítói hibáról tudok, amikor is tavaly egy gyereknek a TG tárcsája egyik oldalt egy helyen megrepedt.
130e-ből többen meghozzák előre a karbon tárcsákat sárga betétekkel, ha esetleg gondolkozol a cserében, mert cserés lesz, én elgondolkodnék rajta a helyedben.
Nekem biztosan ez fog felmenni tavasszal, most még legyalulom a 10e km-es első betéteket, és had szóljon.
Tárcsáim már vállasak, le is mértem őket, kuka. De új betétekkel vettem a verdát anno.
Hátul is új tárcsa betét kombó van, azt hagyom is.Én sem istenítem, csak már minden utángyártott megoldást kipróbáltam, ate sem rossz, csak elmelegszik egy idő után. De ate tárcsát még nem próbáltam, csak hallottam.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #28063 üzenetére
HI!
meg annio Zoli mondta 2 fele brembo volt kaphato ez volt a semmirevalo:
es ez volt a jo
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #28063 üzenetére
ez így van
jó a brembo nagyon, nem véletlen beszállítója a legtöbb sportkocsi gyártónak, csak az a liga, amiben mi játszunk, az nagyon a legalja, így itt kis pénzből focizunk...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #28066 üzenetére
amúgy meg meglehet ölni mindent, lásd jeremy top gear ahol kinyírta a kerámia fékét a murcielagonak..
én most is azt mondom, soha rosszabb fékrendszert mint a dc2-n van, de egy nagy 4 dugós mitsu brembot simán feltennék az intire. csak nem megy fel. pedig angoloktól nagyon jó áron lehet bontottan ilyen rendszereket hozni.tessék, challenger hellcat is bremboval jön
ha 707 lóhoz is jó...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28058 üzenetére
Oké az ilyen utángyártott brembo, ferodo párosról nem tudok nyilatkozni, ha azt mondjátok szar, akkor biztosan szar, nekem erről nincsenek tapasztalataim
Én is amúgy magasról teszek rá, hogy hány fokon hogy melegszik és puhul fel, úgysem viszem pályára, utcán meg csinálhatok vele bármit nem okoz kellemetlenségetÉn sem tudok semmit az utángyártott karbon tárcsákról, de annyit igen, hogy semmi szükségem nincsen rá most az égegyadta világon..
zoly – na hát ennyi, így kell levonni konzekvenciát. Egyik fórumon arra esküsznek, amit a másikon leszarnak. Általában ez a folyamat (szerintem legalábbis úgy alakul), hogy egy átlag embernek baszottul nincs szüksége Ferodo DS2500 –ra és hasonló betétekre, de aki élesben nyomja, pályázik etc. azokból van kettő aki egy adott fórumon hozzá is szól és véleményt nyilvánít, és állítanak valamit saját tapasztalatukra hivatkozva. Sokan meg követik őket (ha nem éppen rá erőszakolják) legyen arra szükségük, vagy sem.. Ha azt mondja az EBC szar, akkor szar lesz, ha azt mondja a Brembo jó, mert az EBC nála két körön elszállt..... akkor az lesz. Az átlag user meg aki megveszi megint áradozik, mert az átlagtól jobb féke van, és h milyet ajánlottak neki, ő ajánlja tovább... egyből propagandát szül a dolog
Ezt ugyanolyan userek tapasztalják, mint Te vagy bárki más, és ha te egyszer azt tapasztalod, hogy szar volt az ate, az ebc meg jó, akkor nálad egyből utóbbi lesz az erősen ajánlott, minden olyantól eltekintve, hogy esetleg gyári hibás volt, vagy esetleg valami szerelési hiba történt stb.. (nem konkrétan rád gondolok, csak általánosítok )
Egyik ctr-es kolegának is ATE kerámia betétek vannak, neki pont EBC-ről volt rossz tapasztalata, és lévén, hogy egyformák a fékeink nem mertem belevágni az ebc-be. És addig nem is bánom meg ezt a lépést, amíg nem merül fel valami gond az ate betétekkel.
Az tudnivaló volt, hogy fog mint a veszedelem. Az hogy pályán a terhelést kevésbé bírja mint az EBC azt megengedem, tényleg nem tudom, ennél nekem sokkal-sokkal fontosabb volt, hogy NE poroljon, és ez szinte semmit nem porol és nem utolsó sorban sok autó gyári beszállítója is, úgyhogy egy esélyt mindenképp megérdemelt. Ugyanennyiért vehettem volna RedStuffot, ami jobban porolt volna, és Te is mondtad hogy saját szemeddel láttál eldurranni olyat is két kör után, pedig ugyanolyan kevlár és kerámiarészecskés sportbetét, mint az enyém. Gondolom ezek után meglesz a véleménye a tulajnak arról is, attól függetlenül, hogy lehet tényleg nem volt ott valami tiszta..Ami a pályázást illeti az elméleti rész rendben is van, kérdés, hogy a gyakorlatban mennyire tudnám türtőztetni magam (két gyors, majd egy lassú kör)
honda23 – gyári Brembotol azért nem kellene félni. Nemhiába ő a beszállítója a legtöbb sportkocsinak és számít világmárkának.. Forma1 –ből meg nem kell kiindulni, az alapján akkor a Michelin is egy fos, mert akik azon gurultak egyetlen autó sem tudta befejezni az indianapolisi futamot, mert sorba durrantak el az abroncsok ugyanabban a kanyarkombinációban. A néhány Bridegstones pilóta meg lazán bevitte az autót minden gond nélkül. A Michelin meg egyszerűen nem tudott választ adni a történtekre...
Ha EBC lenne a F1-ben ott is előjönne előbb utóbb egykét fékprobléma.
A Pirelli sem szar, csak mert börni úr úgy rendelte el, hogy a gumikat gyorsan kopósra tervezzék. (bár sosem voltam pirelli szimpatizáns)Nem gondolkozok ilyesmin, kizárt h lecseréljem a gyári AMG merci fékrendszert, valami utángyártottra! Még ha fizetnének érte sem Fiatal vagyok egyszer biztosan kipróbálom én is a híres ebc-t, biztosan jók, effelől nincs kétségem Te sem, Zoli sem, illetve néhány fórumos ismimet sem úgy "ismerem", hogy bóvli szarokat vesznek az autójukba, illetve sokatoknak tapasztalata is van már, szóval tényleg nem vétózni akartam
-
Winner_hun
félisten
-
neduddki
nagyúr
válasz Winner_hun #28069 üzenetére
HI!
bazzzz:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #28069 üzenetére
Háát besza-behu
Talán Hamilton is épp egy ilyet fogott ki
Az autóalkatrész-kereskedő és webshopokat én azóta fenntartásokkal kezelem amióta EP1 kayaba gátlókat kínáltnak, mint EP3 -ba valót.
Tudom ez csak egy a sok közül, de az első saját tényekre épülő tapasztalatom..[ Szerkesztve ]
-
MontyCrew
senior tag
Elérkezett a full generál napja kollégák D15B7 ment be emeltkompos D15Z8 jön ki jövő héten. midnen forgo mozgó kopó alkatrész cserélve. Várhatóan Vti szint, de majd bejáratás után tudok majd bővebb infóval szolgálni (: Nagy a boldogság és nagy a sírás mert egy kisebb vagyon
és neked mi az erősséged? hmm, van egy Skyline-om
-
vbbb
őstag
-
nagyúr
na csak hazaertem 4 ora volt a csere (valto + motorolaj) Iminel. Na jo nem annyi volt a csere, csak annyit voltam ott volt egy srac akinel s2000-e van egy masiknak meg integraja ugyhogy volt tema sajna nem johettem el mosolyogva, kiderult hogy elszallt a jobb elso lengescsillapitom holnap utananez Imi hogy mennyibe faj parban. Cserelt mar itt valaki ilyet? Utangyartott vs. gyari?
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #28069 üzenetére
ez nagyon dúúúúrva
lesz-e annyira életveszélyes h majd megszaporodnak a halálesetek?!engem meg még 'megszóltak', h miért cserélek fékbetétet, merthogy az nem játék ... de könyörgök azért az nem egy ördöglakat, hovatovább nem kell levegőtleníteni a rendszert, nyílván egy fékcsövet már nem cserélnék, mert ahhoz kellenek már speckóbb szerszámok
DeathAdder: azok a piros ebc betét ledurrantások úgy történtek, hogy van egy turbós hecsi, elől nagy fék, hátul dob! ... pilótánk nem volt épp jó (vagyis nagyon úgy tűnt), mentünk utána Pókkal, nem jó helyen fékezett, illetve többször is megfordult a pályán, ez nem tudom minek tulajdonítható be, mind1 is
de nem írnám csak a fékbetét hibájára a dolgot!
tapasztalás útján legjobb tényleg ezeket megélni, és néha átsiklani hülyeségek felett,
vegye mindenki azt amit akar, jónak lát[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Winner_hun
félisten
válasz zolynet #28078 üzenetére
Komolyan azért szólt be valaki mert te magadnak cserélted a fékbetétet? Hátsó munkahengert kicseréltem, most akkor máglyára velem?
Sőt, főfékhengert is cseréltem már, bár azt nem a hondán. Néha nem értem egyesek mit problémáznak. Szétszed, összerak, légtelenít, örül, használ. Ennyi.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
neduddki
nagyúr
válasz Winner_hun #28080 üzenetére
HI!
az ufvaron tlalahato fabol raghassk a magjat???:- )))
udv
neduddki
mod: off
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Motorkód alapján rendeltem 4 gyertyát a HR-V-be. (1.6 VTEC 125le)
NGK, a gyertyán ZFR5J felirat.
Kicsavartam a régieket, ezek is NGK-k, de ZFR6J felirattal vannak ellátva. Jó bele mindkettő? Mi a különbség a kettő között? Vagy inkább cseréltessem ki ZFR6J-re őket?
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #28080 üzenetére
azzal jönnek h baze Zoli, az féééék, azon múlik az életed ... erre meg mondom h nekúrjmárfel, 5-6 csavarról beszélünk amit le és fel kell tenni (4-5csavaros felni + 1 féknyereg csavar)
ja, meg ha vatta új a betét akkor lehet h kicsit reszelni is kell h ne szoruljon, uramisten ... pontosan úgy csinálom mint Imi vagy mindenki más
természetesen réz pasztát is használok, ahogy azt láttam Imitőlnekem csak egy akna hiányzik és akkor az olajcserét is el tudnám végezni (ami késik nem múlik)
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #28082 üzenetére
Csak a hőértéke különbözik. Általában egy alacsonyabbat és egy magasabbat is megad a gyártó. Mindkettő jó bele és mivel te nem nagyon hajtod, ezért az 5-ös még talán jobb is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz !Overdose! #28085 üzenetére
Igen, köszi, előbb kellett volna megnéznem a leírását. Azt hittem nincs benne, csak a hülyénenézlek' dolgok, mint pl. ha kiég az izzó cserélje ki.
Egészen konkrétan ezt írta a könyv:
Normál vezetési körülmények: NGK ZFR5J
Meleg idő vagy folyamatos nagy sebességgel való vezetés: NGK ZFR6J
Teljesen jó lesz az első is. 120-nál többel úgysincs hajtva, rendszerint 100 az utazó, és főleg közúton vidéken fut.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #28086 üzenetére
Apropó, qva mélyen voltak a gyertyák. Telibe elnyelte a csőkulcsom, persze sikerült megoldani, 17-es csavar, két anya a végére, mint hosszabbító, de működött. Majd mágnessel kibányásztám őket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
Sziasztok. Sikerült a középső kartámasz nyitofülét letörnöm. Szerelhető, szét is szedtem, megragasztottam de nem birta. Lehet , valahol ilyet kapni?
Ha nem szükséges nem cserélek komplett kartámaszt.2008-as civic 1.6 ES.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Köszi!
Abban tudnál (vagy valaki) segíteni, hogy milyen olajat vegyek bele?
Nem csak a márka érdekelne, hanem a viszkozitás is!
245.000 km van benne. Motor szépen csendesen jár. Szervizbe vitték végig.Köszönöm
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
neduddki
nagyúr
válasz demars #28090 üzenetére
HI!
0w20-tol 5w40ig van az ajanals, ha a motor jo allaotban van akkor maradnek az eslo valtozatnal, mijjen olaj amit eredetinen tucc beszerezni:- ) sajnos sustina 0w20nincs itthon forglaomban, de premium van raadsul vmi 8as hths-vel /szilker auto mint forras pl./, fuchs titan t1 /feherker/ motul 300V, ill. ami szimpatikus
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
demars
addikt
Értem.
5w30 at ajánlottak máshol. Olajszigetröl szoktam rendelni, én BP -ről jókat hallottam.
KöszönömAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zsigripapa
csendes tag
Sziasztok
Kicsit off, de valaki tud esetleg olcsó, jól, szépen dolgozó autóhifist mert nem szeretném hogy akárki szétgányolja a gyönyörű hondát (aerodeck)?? fejegységet erősítőt de legfőképp kábelelvezetéseket bekötéseket kellene megcsinálni
köszi a segítséget
-
xcbiker
addikt
válasz zsigripapa #28093 üzenetére
Az egyik baratom ezzel foglalkozik.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
neduddki
nagyúr
válasz demars #28092 üzenetére
HI!
bp olsj reszleg az mar jo ideje castrol, credd emejjik olcsobb, de csak bizotos forrasbol /pl castrolmintabolt/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz zsigripapa #28093 üzenetére
szia! dunaharasztin van egy srac, szepen dolgozik (hobbi neki) es nem is draga ha erdekel dobj egy pm-et
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28078 üzenetére
Ennyi a történet, user error is okozhatja a fékszarozást, ahogyan ebben az esetben is valószínűleg
Mester se biztos, hogy jobban beteszi a betéteket, mint te pl. egyik ismerősöm vett fékrendszert az autójára és a mester fordítva tette fel a nyergeket, szóval ennyit erről..
__
Tegnap földúton jártam CTR-el, egyik barátomnak tettem szívességet és így hozta a helyzet sajnos
Van az a mondás, hogy ha valakinek szívességet teszel, akkor duplán szopod meg.. hát van benne valami, nem először tapasztalom.
Saját magamért rá nem mentem volna a földútra
Mindenesetre ma reggel 7-től délután 2-ig mostam, takarítottam, kitisztítottam az üléseket, kárpitokat is. Tisztának tűntek előtte is, de azért volt feljövő kosz rendesen. Na és a tetőkárpit? Hát sosem nézegetem de elszörnyedtem amikor megláttam mennyire koszos, szinte fekete volt a szürke kárpit, aminek egyszerű oka, hogy mindig (még télen is) lehúzott ablakkal megyek.S egy kis fogyasztásbeszámoló:
Amióta gyári szűrőn megyek konstans 12.5-13l -re nőtt a fogyasztásom, AEM-el 11l volt -
Shamat
aktív tag
Lassan egy éve együtt... Flickr album
DEAD LIKE ME
-
nagyúr
Sziasztok! Kicsit bele vagyok keveredve a dolgokba. Valaki el tudná nekem magyarázni, hogy pontosan mit csinál a lengéscsillapító-gátló-rugó? Mármint hogy áll össze?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Android játékok topikja
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Túraautó topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen