-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
inkább fura, mert az összes többi váltó visszakapcsol, mindegy, hogy automata vagy manuál. ez meg első hetekben szokást igényel. de mint mindent, ezt is meglehet szokni. nekem nem volt vele gondom, egyszerűen csak másképp vezettem vele.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27100 üzenetére
Továbbra is tartok a komolyabb váltóhibától, nem akarok 5-6-700k-t arra költeni.
Most találtam egy korrektnek tűnőt, igaz ez 2002-es, de jónak ígérkezik, meglátjuk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27104 üzenetére
jövő héten viszem a jazzt olajcserére, akkor utána tudok kérdezni cvt-nek és autónak is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27105 üzenetére
Ma egy PH!-s srác elmegy megnézni nekem, ha rendben van a héten szeretném nyélbeütni a vásárt.
Utánaolvastam már több forumon is a HR-V-nek, mindenki jókat írt róla. Ha, mégsem jön össze a mostani, akkor megköszönném."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ezt nézte meg a srác, de ha tudtam volna h ilyen idióta gagyi spoilerekkel van tele, biztos nem mozdulok rá. Előbb volt fent a hirdetés, mint a képek.
Két helyen is rohad, illesztések furcsák, belseje is eléggé lehasznált, ABS lámpa világít (nepper válasza: "el tudjuk tüntetni"), motor 3x lefulladt - felejtős.
Jah és a rendszámából ítélve ez is furcsa, h ha egyszer első mo.-i forgalomba helyezésű, miért van EU-s L-es rendszáma.., nah mind1, várok, csak raknak fel 2 körül fiatalabb patikát.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #27107 üzenetére
Ja semmi az a mazda mpv amire gondolok nem szóltam
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz runner 125 #27107 üzenetére
A rendszammizeriara csak egy pelda, nem mindig van turpissag; anyam azert cserelte le a rendszamot az auton, mert nem tetszett neki.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27107 üzenetére
vicces ez a körbekötényezés és nem is szép, de legalább gyári, tehát nagy baj azzal nem lehet. hol rohadt? a többi meg persze már más történet.
ahogy nolf is mondja, önmagában a rendszám nem jelent turpisságot, nekem is l-es rendszám van a 15 éves autómon, mert olyat kapott, mikor visszahoztam németországból. ezek központi adatbázisban meglévő dolgok.
jövő szerdán megyek szervizelni, akkor majd rákérdezek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
goldnarmz
aktív tag
Sziasztok! Most észlelem csak, hogy van Hondás topic is.
Már nagyon unom a jelenleg nyolc éve a tulajdonomban lévő alsó kategóriás autóm, és szeretnék váltani. Régóta szemezek a Hondákkal. Jelenleg ott tartok, hogy a Honda Civic 1.8 ES volna a befutó verda. Anno az ufó Civic volt a kedvenc, ma már úgy gondolom, nem illik a harmincakárhány éves fejemhez.
Sz'al "internetet felütöm" és látom, hogy 2 mill' körül mennek az ~5 éves példányok. Nagyjából 250 ezer km-rel.
Sokat filózom, mert a mostani autóm (amibe szinte már utálok beleülni) 5 liternél nem eszik sokkal többet, illetve a szerviz is olcsó. Honda közelében sajnos még nem is nagyon voltam, így fogalmam sincs, mennyibe kerülne egy ilyen autó fenntartása. Ráadásul a sok-sok km az órában elég hervasztó. Jelenlegi kocsimban sincs még 250 ezer.
Sz'al a lényeg:
Megér 2 mill'-t egy ilyen verda ennyi km-rel?
Illetve tudnátok adni valami felvilágosítást, mire számítsak szervíz / fogyasztás ügyben? Interneten annyi baromságot lehet olvasni, hogy hihetetlen.
Van esetleg valakinek ilyen autója a topicból?
Előre is hálás köszönetem! -
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Gépműhelyekkel van valakinek pozitív / negatív tapasztalata? 12 éves Civicre motorgenerál lenne esedékes, de nem nagyon van ötletem kihez lenne érdemes vinni. Elsősorban megbízható, precíz cégre lenne szükség, aki azért nem aranyáron dolgozik...
Köszi előre is!
-
DeathAdder
veterán
válasz goldnarmz #27111 üzenetére
Hali.
Apám barátnője 1.6 ES-t vett nemrégen (volt is beszéd tárgya itt).
Némi felárat is fizettek érte, mert 90 ezer se nincs még benne óra szerint. Az ülés szét van ülve, a könyöklő ki van kopva, a pedál úgyszintén, tehát levonható a következtetés, hogy reálban alsó hangon is a duplája van benne minimum.
Gyönyörű szép állapotú ugyanilyen autókat vehetett volna jóval olcsóbban, ráadásul 1-2 évvel újabbat is, amibe 270 vagy 300+ ezer volt. Én már a hirdetés alapján is előbb választottam volna azok közül magánszemélytől.Amit végül megvett az egyébként nagyon rendben van, száraz szépen járó motor semmilyen olajfogyasztás, és semmit nem költ rá, csak hajtja.
Nála az volt az egyetlen kikötés hogy 150 ezertől véletlenül sem legyen több benne (tipikus vásárlói észjárás), nem számít hogy kevésbé volt lelakva és jobban egyben volt aminek az órája 270-et mutatott.Jogosan lehet tartani, ha nem volt az autónak karbantartója, de ha rendszeresen szervizelve volt (főleg ilyen fiatal autó), akkor az a 2-300 meg sem kottyan neki.
Az meg másik dolog, hogy egy 5 éves autóba 250 ezer minden bizonnyal sok utazással járt együttFogyasztás relatív, az 1.6 Es nála városban a 8 at is beveri biztosan (nehéz lábú sofőr, és csak városban van használva rövid távokon). A haverom 1.8-as ufófal 6l körül jár el, de ő inkább hosszabb utakra használja és ritkán lép oda neki. A fenntartástól meg ne félj, nem tdi ez
BlacKSouL felhasználó írt róla tapasztalatokat mint tulaj, tehát érdemes az ő hsz-eit visszaolvasnod
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
meghegesztettük ma a mitsun a katalizátorvédő hőlemezt ismét. mert ahol nem hegesztettük meg múltkor, most ott kezdett el rezonálni 5000-5500 rpm között, igen durván, kemény lada hang volt mondom nem igaz, most volt komplett vezérlés csere, de nincsen az a turbo süvítés hang, ahogy szokott zörejek nélkül..
próbakör. a nagy csörömpölés elmúlt, de most meg valahol, kisebb, visszafogottabb, élesebb hangon rezonál be valami.. emelőre megint, felemel, újra motor túráztatás, hőkesztyűben leömlő meg lemez szorítgatás..
kiderült, hogy a hátsó katalizátorban belül rezonál valami. hallottatok már ilyet, hogy a katalizátor belsejében ég valami el (nyílván idővel) és ezért rezonálhat be??? ezt én nem szeretném most kicserélni, inkább egy nap a tuning projekt keretében... mondjuk nem zavaró, mert tényleg csak 5200 körül jön meg, és sosem húzatom 4500 felé alapvetően, mindennapos használatban nem zavar, de azért bakker mégis zavar és a bogár elvan ültetve a fülemben sosem hallottam még ilyet, hogy belül megy tönkre ilyen formában egy katalizátor..
ricsi rám néz: vedd ki és jó lesz, nem kell az oda, van egy első katalizátorod is. visszanézek rá, már röhög[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #27115 üzenetére
Kapd le a ..csába, katkonvertert neki
Amúgy komolyan nem vágom ezt a zörej dolgot. Nálam busznál dettó ez volt (vagyis kipunál hőlemez), de hogy a rákba tud centire pontosan mindig ott egy fordulaton rezonálni? Csinálhattam üresben, hátramenet, ill. egytől hatig bármilyen sebességben pont ugyanott rezonált be
Nálam 2.100 rpm-n csinálta ezt, szóval állandóan hallanom kellett. Ezután pár hónapra rá másik ponton is elengedte, de akkor már 3.500 rpm-n volt ez a jelenség
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #27117 üzenetére
nem, marad benne és ha netán tényleg megtudom csinálni a fék és futómű cserét és talán ugyanakkor vagy később a motor és váltó cserét is, akkor amúgy is át lesz az egész kipuff rendszer is variálva az fq rendszerére, azt is alá kell igazítani majd.
jah, iszonyú szemét kis dolgok ezek, meglehet oldani szerencsére ez még hegesztés előtti fotó, azóta végig van ponthegesztve
zoly:
sajnos itt valami tönkrement benne, mert ez idáig hibátlan volt, zajtalan 112e km-t bírt. működésben valszeg hibátlan most is, de komfort szempontjából gáz, ha éppen játszanék picit, tiszta ciki, milyen hangja lehet kívülről... más kérdés, hogy nagyon ritkán van esély rá, hogy kicsit kihúzzassam, mert hol? meg ebben a szezonban amúgy is még a 4 évszakos iszonyatosan rossz gumikkal megyek, aztán végre elkopnak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #27117 üzenetére
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #27118 üzenetére
FQ-t akarsz beletenni? Aztaaaa Milyen dög lenne már
"ha éppen játszanék picit, tiszta ciki, milyen hangja lehet kívülről" - biztos lehetsz benne, hogy ez így van, baromira hallatszik.
Nekem pár napig volt ez a jelenség, ez idő alatt többen is megjegyezték vészjóslóan (és kárörvendően), hogy valami nagyon fura hangja van ám ennek autónak...BlacKSouL - mindig szerettem a fizikát, de ehhez most butának érzem magam Addig is elolvasom mér párszor.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #27120 üzenetére
ez abszolút attól függ, hogy amikor odáig jutok, akkor éppen milyen autókat fognak bontani, mert csak gyári állapotú bontatlan motor és váltó érdekel. de az sem baj, ha csak az alap 300 lovas evo8 vagy evo9 lesz, nem feltétlen kell fq legyen. valszeg inkább evo8, bár az evo9-nél sem változott asszem lényegében a műszaki tartalom a futóműnél és a motor-váltó rögzítési pontoknál sem. még bőven olvasásban vagyok és információ szerzéseben, mert ha majd mennék angliába, akkor csak egyszer szeretnék menni. de ez csak terv jelenleg.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #27120 üzenetére
Ha utaztál már olyan buszon, aminél a sofőr úgy próbált üzemanyagot spórolni, hogy 1500-3000 helyett 500-1200 fordulaton kínozta a motort, és úgy indult el, hogy majdnem lefulladt, na olyankor volt, hogy az oldalablakok, pláne a sík üveg a közepén simán 8-10 centis amplitúdóval beremegett. Ez ugyanilyen.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
lorcsi
veterán
a FRV-ről miylen tapasztalatok vannak?
hahu-n nem sokat látni...20 darab -
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27110 üzenetére
Jahm, én sem értettem milyen indíttatásból raktak egy crossover-re kötényt.. viszont úgy néz ki le kell tennem a HR-V-ről. Találtam szerdán egy jó vételnek tűnő Vitara-t, holnap elmegyünk, ha ok megveszem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27124 üzenetére
jó kis vas a vitara is, drukk, hátha jó lesz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #27126 üzenetére
csak nehogy úgy végezze mint a crz
Life is too short to stay stock!
-
orbano
félisten
-
ThorsHUN
őstag
Udv!
Szima Zoli telefonszamot tudna valaki kuldeni priviben pls?
Thx!
-
whited
addikt
üdv urak!
agyalok egy honda accord vásárlásán, 7th gen, 2004 körüli évjárat.
jártas vagyok autós dolgokban viszont honda még nem volt a kezem alatt, van valami típus betegsége?
csak dízel jöhet nálam szóban, és sedan kivitel, milyenek az itthoniak?
fogyasztása?
mennyire nyomatékos?
ebben is van már kettős tömegű lendkerék ugye?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
runner 125
nagyúr
válasz orbano #27128 üzenetére
Sajnos nem hoztam el a Vitara-t, itt beszámoltam róla.
Próbálok minden érvet, ellenérvet felsorakoztatni. Most ott tartok, ha belátható időn belül (május vége) nem találok HR-V-t, nézek CR-V-t 2.0 benzinmotorral.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #27133 üzenetére
Basszus, ezt kb. 3 hete néztem. A tulajdonosa 2,6-ért árulta, fel is hívtam, mondta h sok érdeklődő van rá, a hétvégén valószínű eladja.
Látom már a nepperünk 2,9-be fel is rakta."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Zsombe
senior tag
válasz whited #27132 üzenetére
Szia,
Nekem pont az általad említett Accord van, igaz már a ráncfelvarrott változata.
Én nem tudok típusbetegségről, bár egyik fórumtárs írta pár hónappal ezelőtt, hogy a kuplung szeret gyorsabban kopni az átlagnál.
Szerencsére nekem az eddigi 7 év és 115 ezer km alatt semmi gondom nem volt vele. Csak a kötelező szervizes dolgokat és egy hátsó fékbetétet kellett cserélnem benne.Fogyasztása autópályán 140-es tempónál 6 liter, országúton 5,5 liter, városban pedig 6,5 liter.
Nyomatékosnak szvsz nagyon nyomatékos, abszolút kellemesen autózható. Már az alapjárat közelében bőven elegendő nyomaték van a kényelmes autózáshoz. 1.600-1800 rpm körül pedig már a 340nm 90%-a rendelkezésre áll.
Igen, "sajnos" már ebben is van kettős tömegű lendkerék.
Ha kereted engedi, akkor én a ráncfelvarrott Accordot ajánlanám, mert ebben már 6 sebességes a váltó (+ szerintem szebb is az eleje ).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
ThorsHUN
őstag
Koszi sracok
-
DeathAdder
veterán
No hát bő egy éve együtt már, ma hoztam el a második olajcseréről amióta megvettem.
Bevallom kicsit féltem miután ITR-ről lemondtam és beruháztam egy nonFl buszra. Vásárláskor csak az lebegett előttem, hogy ez egy jó állapotban levő autó, ami tele van extrával, és bármikor kivehetem belőle azt a pénzt amennyiért vettem (ha eladom), és bármikor lehet még ITR-em is. Sok rosszat olvastam róluk, és h nem szabad Fl előttit venni, tényekkel alátámasztva.
Ehhez képest kellemesen csalódtam (kopp-kopp), a már említett hosszbordás szíj vezető görgő cseréjén kívül nem kellett meghibásodásra költenem, és nem is érzem azt, hogy kellene bármire is
Egy év alatt bő 600 ezer lett rálocsolva olyan dolgokra, ami csak a lelki nyugalmamért kellettek, hogy most ne soroljam...
Utoljára felújíttattam elöl a brembo nyergeket (optikailag), mert már amikor megvettem csúnyán retkes volt az egész, és lecseréltem a létező összes folyadékot, olajat.
Bő 5 ezer után olajfogyasztásom ~1 deci ezren, átlagfogyasztásom 11l, télen 13l. Napi szinten beküldöm a mutatót pirosig, utazásra egyáltalán nem használom, csak és kizárólag városban (azon kívül csak akkor megyek, ha nagyon állatkodni akarok).
Következő lépés jövő héten a visszapillantó tükör tartó panelek, és az ezüst középkonzol borítás VTN technológiával való karbonosítása. Előbbinek oka, hogy azt az elemet csúnyán kiszívta a nap és bűn randa így (bár még nem vagyok biztos h azt is karbon mintára akarom-e), a középkonzol borításon pedig vannak apró hibák, feltételezem abból kifolyólag, hogy valami okos jól nekiesett, amikor ki akarta venni. Gyári ezüst színben nekem nem igazán jön be a busz középműszerfala (ráadásul a bontott is belekerül 15-20e -be), szóval marad a VTN techológia
Hátsó lököst is újra szeretném fényezni, kormányt bőrözni, szóval folyamatban még a dolgok.Lapos japán autóim után szoknom kellett nagyon ezt a ganajtúróbogár alakú formavilágot. El is tartott jó ideig mire megszerettem, nemrég estem csak abba a fázisba, hogy kötődni tudok hozzá mint a saját autómhoz, és nem cserélném el bármiért.
Tavaly mondtam a srácnak aki megvette a fehér Skunk2 CTR-t, hogy azt egyszer még megveszem tőle, és megígérte, hogy én leszek az első akinek szól, ha úgy dönt megválik tőle, majd megjegyezte, hogy ez az idő valószínűleg nem fog eljönni.
Nagy meglepetésemre éppen tegnap írt rám, hogy eljött az idő, és ha nem kell hamarosan meghirdeti. Az ajánlatot gondolkodás nélkül visszautasítottam, egy dolog szól mellette és az az erősebb (és nem gyári) motor.Az utódot elképzelni nem tudom mi lehet ezután, talán egy M3-as vagy 5-ös bönci (szigorúan szívó), de csak majd nagyon-nagyon soká
Remélem sok boldog évünk lesz még -
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #27141 üzenetére
Miért adja el?
Most vette, mondjuk az ezüst, amit először vett, ratyi volt rendesen.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #27143 üzenetére
Én is, de majd a ctr mellé, vagy egy 7 gen sedan d16v1, vagy 7gen accord sport, attól függ, mit dob az élet pénzügyileg. Németország tele van streammel. Természetesen k20a3 motorral nézném.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
Szóval az a kérdés, hogy vajon mi lehet a baja a motornak? Sajnos egyedül nem tudtam felpörgetni, de úgy jól hallatszana, hogy ez a "tektektektektek" egyenletes kattogás (a szelepzaj mellett, nem összetévesztendő vele) a fordulatszámmal felerősödik. Menet közben nem tudok videót csinálni, de terhelve 2200 környékétől fölfelé elég hangos, és még a kormányon is érezni a vibrálást. Ráadásul ez nem dízel, hanem benzines Persze utastérből ez máshogy hallatszik, de ott teljesen olyan, mint a Subaru boxerhangja alacsony fordulaton. Csak ez nem boxer, és alapból nem úgy kéne szólnia..
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz barack1997 #27147 üzenetére
Mer' rosszat állítottam be
Most már elvileg láthatóAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Kinyírtam a topikot
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs