Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz .tnm #23721 üzenetére

    Nincs mit elfelejtenem, mert nem "csak egy tapasztalat" az enyém. :(
    Minimum hárman beírtak hasonlókat mostanság, és az ebank nem aktiválhatósága meg több tucat új ügyfelet érintett.
    Ne beszéljünk már ezekről úgy, mintha csak engem érintett volna a telefonos ügyfélszolgálat példátlan magatartása, elérhetetlensége stb, és az ebank hiba. :(((

    Össze sem lehet hasonlítani az UniCredit számlanyitásnál tapasztalt, egyedi problémákat, ezekkel az általános problémákkal.
    Az UniCredittel kapcsolatban senki nem írt olyat, hogy nem tudja hónapok óta megszüntetni a számláját, vagy az ügyfélszolgálat nem veszi fel neki a telefont, vagy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, vagy le van tiltva a netbankja, és a levelét sem tudja elolvasni, vagy, hogy a telefonos PIN kódért is könyörögni kellett.

    Az UniCreditnél főleg NEM alapvető problémák voltak, hanem egyedi igény miatt elvárt hiányosság, vagy nem megfelelő hozzáértésű ügyintézői hozzáállás, a személyes nyitásnál.

    És ami általános az kb. 1db volt, hogy a karbantartásnál nem írták ki az oldalukra, hogy a mobilappot is érinteni fogja.

    Ehhez képest a Gránit semmit nem írt ki anno sem, és most sem tájékoztatott senkit semmiről, ehhez képest a hozzászólásokat törölgette le, ahelyett, hogy komolyan vette volna a problémát. :U

Új hozzászólás Aktív témák