Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz pictigjis #20505 üzenetére

    ... értem én, hogy kell nekik (Bankmonitor) a jutalék, de kérem szépen, itt pénzről van szó, és ilyenkor nem elég pr-anyagokban nagyon jól mutató nullákkal ügyfeleket csalogatni
    Én az Unicreditet nem értem. Miután kiderült számukra, hogy a Bankmonitor durván téves tájékoztatást ad, miért nem tiltatta le azonnal a Bankmonitor vonatkozó oldalát a javításig?
    A Bankmonitor honlapján jelenleg is ez van fenn. (20:23) Ha pl. a Tranzakciók éves díja sort lenyitom, akkor a netbankos, telefonos és a bankfióki utalás is nulla díjjal szerepel. Ha egy ügyfél ennek alapján szerződik (és persze nem olvas el semmit, se szerződés, se hirdetmény, ahogy általában szokás), akkor később a bankot fogja okolni mindenért, a megtévesztésért.
    Jutalék a Bankmonitornál, balhé az Unicreditnél. Miért jó ez nekik? Miért hagyják? Miért nem léptek azonnal? Nekem ez rejtély. :F

Új hozzászólás Aktív témák