Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz axioma #13718 üzenetére

    Nem mindenhol, és nehezen követhető, mert nyitott hónap még a március, ezért a bankoknál sincs egységesen kialakított gyakorlat.
    Kb. minden bank másképp csinálja...a Budapest Banknál nem kell külön nyilatkozni, mert a hitelkártyákra nem alkalmazzák automatikusan a moratóriumot, de kérhető... míg a K&H Bank, és az Erste Bank viszont nyilatkoztatja a hitelkártyás ügyfeleit, hogy szeretné, vagy nem a "tartozás" halasztását a meglévő hitelkártyára.

    A CIB Banknál jelenleg ez a helyzet a moratóriummal kapcsolatban.

    "...A törlesztéseket a rendeletnek megfelelően automatikusan szüneteltetjük. Fontos azonban, hogy ha Ön korábban állandó átvezetési/átutalási megbízást adott meg a törlesztőrészletek rendezésére, akkor azt vissza kell vonnia, ezek leállítása nem történik meg automatikusan!

    Azokat a törlesztőrészleteket, melyek 2020. március 19. napjától rendszereink átállásának ideje alatt esetlegesen beszedésre kerültek, visszautaljuk ügyfeleinknek.
    ,,,
    Lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben szeretnék, ügyfeleink az érintett hiteleket továbbra is fizessék.

    Amennyiben élni kívánnak ezzel, így jelezhetik:

    Lakossági ügyfeleink CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül nyilatkozhatnak a (+36 1) 4 242 242 számon.
    Lakossági és vállalati ügyfeleinknek (önálló rendelkezők esetén) hamarosan lehetősége lesz továbbá online is nyilatkozni arról, hogy nem kívánnak élni a hiteltörlesztési haladékkal. Erről a lehetőségről a későbbiekben tudunk tájékoztatást nyújtani. "

Új hozzászólás Aktív témák