Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pjen

    félisten

    válasz Piftuka #50318 üzenetére

    Aztán, ha majd csőd közeli állapotba jutnának a gyártók elgondolkodnának a minőség és tartósság fogalmain.Ha nem mennének tönkre a dolgok,nem vásárolnánk.Nem lenne munka hely.

  • Ispy

    veterán

    válasz Piftuka #50318 üzenetére

    Én nem azt várom el, hogy 1 órán belül megoldják az esetleges gondokat, csak annyit, hogy ne szarjanak le jó magasról. Én azt gondolom (lehet tévesen), hogy egy nagy márkának, amit ráadásul itthon gyártanak, elég jó kell, hogy legyen a szervízháttere, de remélem nem fogom megtudni soha. Rémtörténetek persze mindig vannak, sajnos a jókról meg nem hallunk, így marad a garancialottó.

    Lehet ez felületesség, de nekem igenis számít, ha megtapogatok két gépet egymás mellett, akkor melyiknél mit érzek. És ebből a szempontból az AEG jól vizsgázott, még akkor is, ha belül ott is már minden müanyag eldoható szar. És mint mondtam, nyugodtan meg lehet nézni az azonos kategórián belül, alig van árbeli eltérés, ott a beko is elkéri a 150k, ahogy a Bosch vagy az Elux. Innentől kezdve már csak szimpátia kérdése, én például soha nem fogok LG cuccocak venni semmiben, mert valamiért kiráz a hideg a márkától, de a samsung is jó úton halad efelé.

    Az viszont tetszett, hogy a markabolt.hu-nak amikor szoltam, hogy a mosógatógép gányul néz ki, mert valaki földhöz b..szta, akkor másnap már hozta a futár az új gépet, még fényképet sem kértek be.

    [ Szerkesztve ]

    "Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

Új hozzászólás Aktív témák