Új hozzászólás Aktív témák

  • mickemoto

    őstag

    Sziasztok.
    Mit lehet tenni olyankor ha egy bolt, konkrétan a Euronics nem hajlandó teljesíteni az internetes megrendelést?
    Három hete rendeltünk tőlük egy hűtőszekrényt, ami a rendeléskori árnál azóta magasabb áron szerepel az áruházban. Ez az eltérés jelenleg 14 ezer forint, de ez szinte naponta változik.Hivatalosan 2-3 munkanap a kiszállítási idő.A termék azóta is megtalálható az összes magyarországi boltjuk készletén.Kétszeri telefonálás, egyszeri email megkeresésemre a mai napig nem történt semmi a megrendeléssel kapcsolatban.Először két hét után technikai problémára hivatkoztak :D .Jelenleg is annyit mondott az ügyfélszolgálatos hogy a terméket még nem adták át a futárszolgálatnak és hogy ezt mikor teszik meg azt pontosan nem tudja. :F
    Egyértelmű hogy csak húzzák az időt amíg mi meg nem unjuk a dolgot.
    Tényleg itt tartunk hogy egy országos szintű bolthálózat tízezer forintos tételért idáig süllyedjen. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák