- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- CentOS Linux
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Debian GNU/Linux
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Facebook és Messenger
- LibreOffice topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
joergie
őstag
Üdvözlet!
Szeretném megnyitni ezt a topikot azzal a célzattal, hogy többen legyünk magyarok ebben a nagyszerű online játékban.
Itt is van a link, ahol be lehet regisztrálni: GPROEgyelőre 250 körül van a magyarok száma, nemzetközlieg kb 13,000 játékos játszik vele jelenleg, persze ennek tetemes része passzív.
Kezdőknek mindenképp javaslom elolvasni a Newbie Guide -t, és a Játékszabályzatot ami magyar nyelvű, kicsit sok tudom, de elengedhetetlen ahhoz hogy ésszerűen el tudd kezdeni a játékot. Ezen kívül van magyar fórum is a játékon belül, ahol fel lehet tenni ésszerű kérdéseket, elég jó kis közösség van
A játék felépítése: piramisszerűen épül fel, 5 szinten, alulról felfelé: Rookie->Amateur->Pro->Master->Elite. Amikor regisztrálsz, megerősítésre kell várni, de ez max 1 napot vesz igénybe. Nyilván Rookie-ban kezdesz, és kapsz egy random pilótát, ami ha nem tetszik le lehet cserélni természetesen. Minden Kedden és Pénteken 20:00-kor kezdődnek a futamok, 18:30-ig lehet futamra kvalifikálni.
A játék lényege, hogy te vagy egy együléses versenyautó csapatának managere, szerződtetned kell pilótát(és őt fejleszteni, versenytaktikát felépíteni(gumi, üzemanyag, autót fejleszteni, szponzort szerződtetni, személyzetet és épületeket fejleszteni, később csapatfőnököt szerződtetni(Technical Director), és festést is lehet választani. Mindeközben persze gazdálkodni kell a rendelezésre álló anyagi forrásokkal.
Ezen kívül lehet csapatot létrehozni, illetve csatlakozni hozzá, amit nagyon ajánlok, sokat tudnak segíteni például autó beállításokban, pilótát választani, vagy az adott versenyre taktikát felépíteni.Kezdetnek ennyi, várom a leendő és meglévő nagy magyar F1 managereket
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nyugodtan írjatok nekem, remélem megtaláltok pro13-ban vagyok egyedüli magyarként. szívesen küldök beállításokat
Szerintem a megerősítést még nem kaptad meg, mert tegnap óta nem volt még újonc bevonás. Ha igen akkor a fentiek érvényesek.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Szia. küldök neked privátban tavalyi beállítást. stratégiát egyelőre nem tudom mert nagyon gáz, hogy nem lehet tudni, fog e esni és mennyit.
Viszont ami nagyon fontos, majd betetetem #1 hsz-be:
Van egy program, GPRO GO a neve, amivel könnyen át lehet látni a versenyen szerzett tapasztalatokat, beállításokat, adatokat. Ez teljesen legális, sőt szinte kötelező, aki jól szerepel, az használja is.Azt hogy mire figyeljetek majd összeírom, most késő van minden ami fontos reményeim szerint bekerül #1 hsz-be.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Nem olvastad el a szabályokat, és a kezdőknek szánt leírást Nem dísznek szántam, amit írtam.
Rookie manager 85ös overall felett nem szerződtethet pilótát.
De ha megnézed, amikor szerződtetni akarod a 182es OA pilótát akkor kiirja neked angolul, hogy rookie nem szerződtethet 85ösnél jobb átlagú pilótát.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Pilóta választás: rookie-ban fontos a magas concentration(konzekvens körídők amivel lehet számolni-ez stamina függvénye is), ami edzhető, és a magas motivation. igazából ez utóbbi a teljesítmény függvényében változik, ha mindig pontszerző vagy akkor maximumon marad. ezenkívül érdemes még a súlyra odafigyelni. talent-tehetség az esőben nyújtott teljesítményért felel, agresszió az előzéshez kell(de jobban is kopik az autó és többet fogyaszt!), experience hogy kevesebbet kopjon és fogyasszon az autó magasabb agresszió és magasabb riskek mellett, tech insight az autó beállításaihoz kell, hogy minél pontosabb legyen, stamina a konstans jó teljesítményhez kell, bár kvalifikációnál is dobhat a köridőn.
Ezek az én tapasztalataim, valamelyik biztos, valamelyik csak valószínűsíthető, hogy miért felel.
Amateurnél is gyakorlatilag ez a fontos, de ha hosszútávon gondolkodsz(mint én), akkor nagyon korán elkezdesz edzeni egy magas talent-es pilótát-ugyanis csak a talentet nem lehet edzeni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Elnézést kérek, kicsit agresszív vagyok fórumozáskor. Csak azért írtam mert szerintem ez világosan le van írva a szabályzatban. De ha angolul olvasod(szerintem nagyon könnyen értelmezhető!) akkor egyértelműbbek lesznek.
Persze amúgy van sokminden ami nem egyértelmű, és játék közben kell rájönni.
Természetesen nem probléma ha kérdést tesztek fel, ezért van a topikHa pilótát akarsz venni, én mindig nettoban számolom, motiváció nélkül, ami bruttóban kb +10 lehet OA-ban. Persze ezt most értelmezem át, de csak mert pro-ban sokkal nehezebb érvényesülni, és ha egyszer elveszítem, nehéz visszaszerezni. Vannak még a pilóta edzései, majd leírom mi mire jó ha már nagyon kell Leglényegesebb a fitness class(stamina) és a yoga(concentration).
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
monzára még nincs taktika, fentebb írtam miért.
staff decision hétfőn és csütörtökön van este 7kor, 8ra általában tudni lehet mit dönt a pilóta. alá is lehet licitálni hátha elfogadja. minden licit félmillióba kerül. ez olyan mint egy aukció, szóval én utolsó másodpercekben szokta licitálni, és szeretem ha egyedüliként indulok az adott pilótáért. 1,5-2millió az amennyit érdemes adni egy pilótáért, fölé max akkor mehet ha sokadjára hosszabbítasz vele. a másik versenyző(ha elfogadja amelyiknek ajánlatot tettél) lelép, de a hátralevő fizetésnek a felét ki kell fizetni-tehát ha 7 verseny van hátra, akkor 3,5 versenyre való fizetést. nem baj ha az overall 85 fölé megy évad közben, év végén legyen alatta. illetve év végén is lehet, cska nem rookie-ban, erről majd később.
természetesen tehetsz ajánlatot több pilótának, de az sokszor félmillió pénz. és meg kell határozni a sorrendet azok közt, amelyeknek ajánlatot tettél.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nem sok az az 50liter a gumi sac/kb 97km-re elég, ebből vegyed le a 18%-át, mert onnantól rezeg, ez olyan mintha el lenne szemcsésedve, ilyenkor másodperceket(1-2mp) vesztesz körönként. fogyasztást nem tudom biztosan mondani, olyan 240-260L között, sajnos nincs róla adatom. én 6os motorral 217-el tudok számolni, de egyes motorral passzolom. talán sikerül adatot szereznem holnapig róla. érdemes utolsó kiállásra tartalékot berakni.
Tehát te 3 kiálláson vagy.
erre szolgál amúgy a gpro go( a program amit írtam) tools menüjében a pit strategy opció.
nekem azt dobja ki kb, hogy kb 50/64/69/69-el menjél, erre add rá a tartalékot úgy érzésre
és számolj azzal hogy esni fog az eső is, nem tudni mikor és mennyit
riskekkel csak csínján, de szerintem egy 20as előzési, és egy 15ös clear risket adhatsz neki.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nemtudom hogy lesz, mert ha esik az eső, borul minden. ugyanúgy rátankol, úgyhogy végig adjál meg 60-70 körüli értékeket az eredeti stratégián túl. Nem muszáj kijönni esőben, ezt be lehet állítani, hogy hány körrel az eső eleredése után, vagy eső elállása után gyere ki boxba. sőt azt is be lehet állítani, hogy száraz gumit tegyen fel akár esőben is. hát ez már kőkemény taktika
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
tesztelni csak pro-tól érdemes, ott a technical director megdobja a dolgokat. kocsira akkor költs ha már elkopott. 99%tól kezd el füstölni az autó, szóval addig lehet őket hagyni kopni. majd GO kiszámolja mennyiket kopnak az adott alkatrészek a különböző versenyeken. pilótát mindenképp, minden versenyen érdemes edzeni, elsősorban fitness és yoga edzésekkel.
ne költsd el mindet ha nem muszáj, bár ha ezt tanuló évadnak fogod fel, akkor azt csinálsz amit akarsz. ha fel akarsz jutni, akkor spóroj keményen. én 50-60millió körül végeztem azokban a szezonokban amikor feljutottam amatőrbe vagy pro-ba.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
jól van látom már nem kell bemutatni a játékot, rácupantatok
Priviben nyugodtan kérdezzetek adatokat ha kell, kérdést meg inkább ide be hogy mindenki lássa
Aláírásnak benn van az én linkem, amire regisztrálni lehet. Annyi az előnye, ha alám regisztráltok, könnyebben megtaláltok-vagy én titeket- és szívesebben segítekhockenheimre annyit mondanék hozzávetőlegesen, hogy monzai 216,5ös fogyasztáshoz képest nekem tíz literrel kevesebbet evett legutóbb. lágy gumin pedig 135km-t bírt 20fokon.
Többi rátok várAmúgy ritka szar versenyem volt. feltartottak, nem bírtam előzni, végén még egy extra kiállás is volt, szóval még a rajthelyemet se tudtam hozni, úgyhogy egy jó kis 9-11edik hely helyett lett egy fasza 23adik hely belőle. Úgy érzem maradok egy kiálláson, és én tartok fel másokat. Bár újabban már azzal is gyorsabb vagyok, hátrébbindulok és van előttem valami fajankó azonos taktikán, jóval lassabban természetesen. Várok egy tényleg esős versenyre, mást nem tudok tenni
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Igen, arra vigyázzatok, hogy ne szaladjatok bele egy száraz gumival futott Q2-be, de nem kell aggódni, a fél csoport mindig elfelejti átállítani, még proban is Én lekopogom, eddig mindig odafigyeltem.
Arra kell figyelni, hogy ez első időjárás a practice/Q1-re vonatkozik, második pedig a Q2/Start-ra tehát a Q2 és a start is esős lesz. Nyilván ezért van, hogy az első félórában 0-1% esőt valószínűsít. Ha belegondolsz, 12s a box, maga a kerékcsere 25-30mp körül mozog rookie-ban. Ha hozzávessszük, hogy a száraz gumi esőben kb 10mp-el lassabb, az azt jelentheti, hogy ha 4 kört vagy többet esik az eső, akkor már megéri az elején feltenni az esős gumit.
Tehát igen, be lehet állítani, hogy: milyen gumival induljon(külön-q2-től függetlenül-esős, illetve az előre kiválasztott száraz közül), ki lehet választani eső esetén, illetve száraz időjárás esetén-ha eddig nem volt ez triviális.
Volt még kérdés?Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
fogyasztás nagyjából ugyanaz mint előző futamon(nüansznyival kevesebb), soft elég 2 kiállásra rezgés nélkül, esoft 3ra. medium nem biztos hogy elég 1 kiállásra, de én lehet azzal megyek, még meg kell néznem mennyi a különbség a gumik közt időben.
Remélem mindenki használja a GPRO organizert.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Pontosan, ott a pont.
Csak jelezném, írta itt valaki, hogy elindul száraz gumin, de a végén bejönne esős gumiért, ha esik az két külön dolog. Kétféle beállítás van. Egyik, hogy menniyt várjon ha ELÁLL az eső, és mennyit várjon ha ELERED az eső.Amit akartam mondani nektek, hogy a riskekkel csínján bánjatok, mert kopik tőla az autó. ÉN amatőrből úgy jutottam fel hogy 20 fölé sose állítottam risket. Úgy gondolom, ha max ennyivel nem tudok feljutni, akkor pro-ban se nagyon boldogulok. Mostanában olyan 35-50 között állítottam próbaképp, de ugyanúgy nem tudtam előzni, szóval visszaveszem hogy spóroljak.
80as risket akkor mernék berakni, ha min 200as tapasztalata lenne a pilótámnak.
De erről is írnak a Newbie Guide-ról(asszem).Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
joergie
őstag
az autóhoz 2 verseny között bármikor hozzányúlhatsz, de csak egyszer.
Akár practice és kvali között is, vagy teszt közben. Igazából ennek van értelme. mivel teszttől guye kopik azért az autó.
tesztet azért érdemes még nyomni, mert apilóta, bár nem fogy, de 5-7 staminát felszed tőle, és a staff motivációja is magasabb lesz.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
1 kőkemény pontommal proban 3 nyomorult ponttal emelkedett a motivációja a pilótámnak. kiborulok. poleból első hellyel 50pontot emelkedne. rohaddjon meg nem tudok vele mit kezdeni. 2mpel kéne(tudna) gyorsabbnak lennie hogy versenyben legyek, és talán elég is lenne. de nem fogom elérni, megint rá kell költenem a kocsira sulyos milliokat évad végén hogy pontokat szerezzek, így motiváció is nőjön. szívás
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
én tartalékkal megyek 220al szóval tegyél még hozzá. conc és stamina is hozzátesz a jó kvali körhöz, bár én nullás kitartású pilótával is nagyon jó kvalikat futottam, futamon viszont gyalázat volt stamina nélkül. kvalihoz motiv kell meg conc
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz IreN!CuS #145 üzenetére
jól tetted hogy maradtál 3 kiálláson, mert nem volt elég az esoft. de már vagy 4-5 verseny óta csak sz@p@k szóval nem dobott földhöz hogy megint 3 körrel a vége előtt ki kellett jönnöm.
de legalább már időmérőn "gyors"abb vagyok.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Kaptok egy ilyet dicsak.
Tehát ha száraz gumival van az egyik, akkor ennyit kell változtatni, hogy esős beálítottságú legyen az autó: +100 +100 -100 +50 -100 -100
Jelen esetünkben fordítva kell eljárni Q1 és Q2 viszonylatban. Remélem nem késői az információ
Ezt pl érdemes betenni a personal notebookba(gpro oldal jobb alján keressétek).Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Reményeim szerint sokan fognak jönni topikba, amikor vége lesz az F1 szezonnak, elvonási tüneteket kezelni Én is ezért regeltem tavaly...
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz IreN!CuS #180 üzenetére
Hajjaj! elég sokat. olyan +20millióra számíts. Kéne csinálni egy PH! csapatot mit szóltok hozzá?
Amúgy a kezdőknek felajánlom az eddigi adataimat GPRO GO-ból, ha igényt tartanak rá.priv
És akkor lehet azt folytatni, mintha a sajátjuk lenne.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz hamilton30 #185 üzenetére
Október 27, de ne várd meg, mert a regisztráció megerősítéséhez idő kell, és nem lehet tudni mennyi. 21-én lesz season reset(szerdán).
Ja és fontos, hogy a hivatalos neveddel regisztrál, ne kamu akármivel. Pl Végh Béla(Béla Végh )Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
jóvanna nem figyeltem. ha akartok csapatot csináljatok, nekem most van csapat, még nem akarom otthagyni, de szívesen segítek, mintha csapattag lennék.
viszont dellám sincs szóval én alapítani nem fogok most azt biztosiren!cus (asszem így írja a nevét). szóval neki üzenem hogy amatőrben 1es kocsival nem fog boldogulni, csapatunkból 5ös kocsikkal jutottak fel amatőre, azalatt nem sok esélyt látok akár bennmaradni amatőrben hajrá season 17-ben, most csinálják a season resetet
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
na. ha valaki nagyon el van eresztve zsével, az tesztelhetne a kedvemért pipirelli medium gumival, nagy segítség lenne, hogy hozzávetőlegesen tudhassuk, mennyit változott a pipirelli gumi az eddigiekhez képest. én még választhatok is, csak nem tudom érdemes e jóval többet kiadni a dunnolop gumiért a pipirellivel szemben.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nee! nehogy esőgumival indulj. ha megnézed az időjárásjelentéseket, látod, hogy practice/q1 felhős q2/race start is, tehát nem fog esni a rajtnál. utána lehet...az magányügy, hogy készülsz rá.
esőgumi száraz aszfalton pillanatok alatt elkopik, ahogy az logikus.
a száraz gumi kevésbé kopik esőben, az esőgumi kb úgy kopik esőben, mint a hard szárazon.szóval van választott száraz gumi(extrasoft/soft/medium/hard), és ha esik, akkor esőgumi. be lehet állítani, hogy hány körrel az eső kezdete előtt menjen ki esőgumiért és ugyanígy vissza mikor jöjjön szárazért, ha elállt az eső.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz hamilton30 #221 üzenetére
race setupban valamelyik beállítás. nemtudom melyik beállításra gondolsz.
ammúgy elnézést, jobban jártál volna ha esőgumin indulsz, de nem akartalak lebeszélni a taktikáról, ami utólag látva működött volna, elnézést.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz hamilton30 #227 üzenetére
normális kérdésekre szívesen válaszolok. Ha nincs minimális angoltudásod(ami manapság mindenkinek van), akkor szedd össze, vagy ne játsz. Gondolom a többiek is így vannak vele. Minimális szabadságfokod neked is legyen.
amúgy meg javaslom a google translate-etEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
többet számít a pilóta rookie-ban mint a kocsi. meg lehet magas riskkel megy. ebben az esetben lehet pénzügyileg jobban megéri magas riskkel alacsonyabb szintű verdával menni, mint alacsony riskkel, erősebb verdával. Ha magas a pilótája tapasztalata, akkor magasabb riskkel sem kopik annyira a verda.
Rookie-ban a 96os pilóta elég jónak számít. Ha kevés a pilótád motivációja, sportpszichológus edzéssel, illetve szerződéshosszabbítással tudsz extra motivációra szert tenni, az sokat tud dobni az időkön.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
joergie
őstag
Az elején elszórtam nem olvastam el a tudnivalókat meg semmit
Hát falrahányt borsó amit első hsz-ben írtam? Lusta ember vagyok(de alapos-erre varrjál gombot ), ugyhogy amire azt mondom, hogy el kell olvasni, azt kötelező jelleggel el kell olvasni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Itt az adatbázisom GO-hoz, ha valakinek kell szedje, fenn van folyamatosan, és néha frissítem is.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nyilván vannak mellékhatásai némelyiknek, én csak azt írtam le, hogy melyik edzés melyik tulajdonságot növeli értékelhető mértékben. a fitness és a yoga valamivel komplexebb, a yoga csökkenti az agresszivitást, a staminát, de némileg növeli a motivációt, és természetesen a koncentrációt.
a fitness csökkenti a sulyt 1kg-al, staminát növeli 2vel, és a motiváción kb annyit veszít vele a pilóta, mint amennyit yogával nyerne (5-9).tech training nekem még nem tűnt fel hogy csökkentené a motivációt, bár nem nagyon szoktam azt edzeni.
amit nem lehet edzeni, az a talent, minden pilótánál konstans, az experience pedig csak a futamok-teszt során növekszik, edzeni külön nem lehet.
ezen kívül a teszttel lehet 3-7 staminát szerezni a pilótának.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Beírom én mit gondolok, aztán maximum nem lesz, jó. Mi így gondolkodunk a csapatban.
ROOKIE-ban a conc a fontos, meg a testsúly(ez utóbbit a többiek mondták, sztem mind1 a súly). Némi stamina azért nem árt, futam végére lelassul a pilóta nélküle. És legyen olcsó
AMATEURben jön a stamina, legalábbis nálam az volt vízválasztó, agr nullán lehetőleg.
Megemlíteném, ha hoszútávon gondolkodsz, és már itt érdemes, akkor magas talent, magas experience, és lehetőleg minél alacsonyabb súly szükséges. Én az ilyen pilótámat 219es talenttel, 100-as exp(ez lehetett volna több), és 93 kilósan igazoltam(ez lehetett vna kevesebb)
PRO-ban conc 220 fölött, talentet ki mennyire tartja fontosnak. Ha fel akarsz jutni kell agresszivitás, tapasztalat...hát szerintem pénzügyi okokból lehet fontos, hogy kevesebbet kopjon a gép, illetve több risket lehessen neki adni, tech insight...hát ahogy látom az autóbeállítás függ a talent-től is..., stamina feljutáshoz min 40 kell, de inkább 100 közelében, ez alatt masterban nem lehet megélni, charismára még nem jöttem rá, motiváció nélkül meg az egész nem ér semmit kb
Feljebb nemtudom, ott már nem annyira a pilótán, mint inkább a taktikán múlik a dolog. persze a jó pilóta elengedhetetlen, de ez nem előny, hanem követelmény.
Aztán lehet piszkálni ha nem tetszikEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Logikus lenne a charisma a sponzortárgyalásokra, de nyilván neked van igazad, mi köze hozzá. De a kérdés még mindig fennáll, mi a fenét csinál a charisma? mostani pilótámnak 210, de nem látom miben lenne jobb a pilóta. ugyanúgy nem tud előzni. sponzor tárgyalás sem halad gyorsabban...
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Na, nem akarja valaki megalapítani a prohardver team-et?
én nagyon szűkében vagyok zsetonnak...Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Ne izéljetek már, senki se jutott fel amatőrbe? szept elején nyitottam a topikot, okt végén indult a szezon. Simán fel lehetett rá készülni.
Nekem nincs annyim hogy nélkülözni tudjak 5milkát. 2-3szezonnal ezelőtt még volt.
Amúgy nyilván ha te nem jutsz fel, akkor nem Rád vonatkozott, hanem arra, aki feljutott...nyilván.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest