Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghard

    őstag

    válasz thomasa #31452 üzenetére

    A gond az, hogy paypal 180 napig biztosít. Ha jól olvasom, ez az idő már letelt.
    Gearbest sajnos ilyen banda. Ha 180 napon belül vagy akkor is kötekednek, de paypal miatt meg lehet velük egyezni. A felettessel sem mész sokra, hiszen ők adják ezeket az utasításokat.
    Még régebben gariztattam telefont Dealsmachine.com-ról. Ők szó nélkül küldtek egy újat, miután megkapták a hibásat postán. A gearbest hozzájuk képest jóval nagyobb forgalmú oldal, aztán minden szaron hónapokig szőröznek...

    [ Szerkesztve ]

  • cidalain

    veterán

    válasz thomasa #31452 üzenetére

    Elég ciki ez így. Kérheted a felettesét, vagy fordulhatsz PP-hez is.
    Ők 1 év repair garit vállalnak (a szabályzatuk szerint), így akkor tessék is megjavítani a visszaküldött terméket. Ha a termék olyan, hogy eleve nem javítható, esetleg olyan hibája van, hogy a forgalmazó részéről gazdaságosan nem javítható, az nem a te problémád.
    Ezek után bármit visszaküldesz hozzájuk, elég lenne csak beböfögniük, hogy bocs nem javítható, és el is van intézve? Lószart. Simán lehet, hogy bedobta a sarokba, be sem vizsgálta, csak rámondta hogy nem javítható. Ez így elég gyenge lábakon áll a részükről. A Paypal szerintem melletted lenne.

    update:
    Ja, bocs, a PP-ből ha kicsúsztál már, akkor mindegy. Kérd a felettesét. Vagy kérdezd meg Silent fórumtársat, mi a véleménye erről, esetleg tud e segíteni.

    update2:
    egyébként mi a baja pontosan? ha szopózni akarsz velük, akkor a legvégén simán belengetném, hogy ha nem tudjátok javítani, és nem adtok másikat helyette, akkor küldjétek vissza a hibásat, hisz az a tiéd. Még ha hibás is, akkor is a tiéd.

    [ Szerkesztve ]

    >> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

Új hozzászólás Aktív témák