Új hozzászólás Aktív témák

  • walakyb

    aktív tag

    2 dolog a vitában, szerintem az első egy eléggé sokatmondó dolog.

    1. HA valóban nem lennének normálisan szabályozva a felelősségek, és HA nem ténylegesen az eladó KÖTELESSÉGE az áru célba juttatása mondhatni bármi áron, és HA mindezt felülírhatná némi szabályzat, akkor valaki árulja már el nekem, hogy a PP miért szinte minden esetben a vevőnek ad igazat?

    2. A GB (de gondolom a többi bolt is) jócskán kisebb árat tüntet fel, mint a valós, és nem, messze nem csak akkor, ha a magas ár miatt az áfákörbe esne, pl 10 dolláros cucc jött már 1 dollár alatti értékmegjelöléssel. Itt van a kutya elásva, mivel (a példánál maradva) az eltünt csomagomért fog kapni kemény 1 dollár kártérítést. És már bocs, de nem igazán gondolnám, hogy ez az én problémám kéne, hogy legyen, hogy a spórolgatásuk miatt nekem kelljen fizetni. És kikerülős módszerek máshol is rendben működnek, nekem most ért pont ide Aliról egy telefon UPS angliáig, ott átcsomagolva DHL, és nem kellett fizetnem semmi extrát. Megnézném azt az esetet, amikor az Ali azt fogja mondani, hogy bocsi, de csak a felét adjuk vissza...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák